Autor |
Zpráva |
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
kwiko píše: Ked mas pekne tehlove sviecky, kompresie asi nebudu az tak katastrofalne. A problem moze byt inde. škodař píše: kwiko pokud stímehle máš nějaký zkušenosit na favomotoru tak napiš prosím cos konkrétně dělal jak se ti to neosvědčilo mě to taky bude čekat asi Velky motorar urcite niesom, ale favomotorov som zopar rozobral a zlozil. Jeden som kupil cerstvo po GO (s mojim Formanom). Niekto ho v Nemecku uvaril, tak sa dostal z babku na Slovensko. Na zaciatku mal krasny zvuk, len trocha tieklo tesnenie vane. Tak som dolieval olej. Ale casom sa jeho kvalita rychlo zhorsovala a motor zvladal volnobeh aj so zapchatym vyfukom (doporucujem skusit tiez). Zahadzoval olejom sviecky, co viedlo k dieram pri akceleracii, pri jazde na dialnici dost zral olej. Nakoniec odislo tesnenie pod hlavou. Tak som pohladal iny z felicie 136B. Ten som sa ale rozhodol napasovat do origo favo bloku (Pre blbe otazky EK, STK, mam mat 135E) Pri rozborke som si vsimol ze bolo obnovovane honovanie na valcoch a taktiez celkom znacne zvisle ryhy po piestoch na stenach valcov obratenych kolmo na os kluky. Ja som motor nikdy neuvaril, a olej som menil pravidelne cca 6000km. Ale vyfukove spaliny ho asi aj tak rychlo degradovali. Celkovo motor vyzeral ovela horsie ako co mam v pickupe ktory ma kilometrov250+ a kupili sme ho od firmy ktora ho pouzivala aj ked mal prasknute tesnenie. Myslim si preto, ze ked motor zlikviduje honovanie, tak budu pravdepodobne aj vybehane valce, a tak budu mat piesty privela miesta. Nove honovanie tomu moc neprida. Zda sa mi preto rozumnejsie vymenit celu zostavu valec/piest alebo vymenit cele vnutro... atd. díky za článek jinak tím do tý vrtačky se spíš očistí ten schodek nahoře a ten karbon co je ve válci a obtisky kroužků atak já m ám možnost si udělat výbrus za příznivou cenu kdybych do toho sehnal nějaký písty na vejš obsat nejlépe Tp-písty to už by třeba stálo za to
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
4.1.09, 11:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
MichalW
Příspěvky: 173 Bydliště: Praha
|
ferrari píše: No, v prvom rade by som preveril, či je to tými nízkymi tlakmi, že je to slabé...totiť kedysi na Š110LS sme mali tlaky 0,8 a jazdila úplne v pohode, dynamicky a s nízkou spotrebou... Tiež je otázka, či máš vo všetkých valcoch rovnaký tlak...a koľko má motor cca najazdené...pýtam sa , bo sa mi zdá, že Favo motory vydžia toho veľa... A ako tu už odznelo, či si to dobre meral - totiž, ak máš čo len trochu slabú baterku, tak tlaky budú nižšie...najlepšie by bolo na poriadne zohriatom motore vyskrutkovať všetky sviečky a cez štartovacie káble (ale poriadne, nie nejaké tenké) preveriť ešte raz tieto tlaky...
V nějaký knížce sem našel že 0,8Mpa je už spodní hranice.Tlak tam byl asi 0,8-0,8-0,9-0,9 přesně teď nevim v jakym pořadí, má to nejeto necelejch 140tis.Ale mám podezření že ten předemnou se o to moc dobře nestaral.Svíčky sem měl všechny venku a baterku musim dneska dobít protože ráno nechtěla moc točit takže s ti olejem to vyzkoušim až zítra.
Teď tady rozebírám ten motor tak sem potom hodim foto jak to ve vnitř vypadá.
_________________ Škoda Favorit 1.3 GLxi 40Kw BMM Silver Line
|
4.1.09, 11:41 |
|
|
Tunningkiller
Příspěvky: 449 Bydliště: Jevíčko
|
Taková otázečka máš seřízené vůle ventilů, tlak múže unikat kolem ventilů.možná by jen stačilo sundat hlavu zabrousit sedla ventilů a jede se dál,, karbon dělá svý
_________________ Rapid 1987 V8 4,2
|
4.1.09, 11:55 |
|
|
MichalW
Příspěvky: 173 Bydliště: Praha
|
To težko říct stim sem ještě nic nedělal,každopádně se to zítra pozná.Rozhodně by bylo lepší kdyby to bylo něco z vrškem a ne ze spodkem.[/quote]
_________________ Škoda Favorit 1.3 GLxi 40Kw BMM Silver Line
|
4.1.09, 12:05 |
|
|
Tunningkiller
Příspěvky: 449 Bydliště: Jevíčko
|
MichalW píše: To težko říct stim sem ještě nic nedělal,každopádně se to zítra pozná.Rozhodně by bylo lepší kdyby to bylo něco z vrškem a ne ze spodkem. [/quote]
No kámoš mněl favorita jako úplnej laik to koupil a 3krát mu fouklo těsnění pdo hlavou dělal to jak vemeno, tak sem se do toho vložil já celou hlavu jsem mu za 500stovek nechal srovnat za nějakých 500 mu nechal zabrousit sedla ventilů,za 600 jsem mu udělal rozvody a seřídil ventily páč rozvodovej řetěz byl volnej no hruza,vysledek byl že jednak auto konečně jede ale od té doby už to bude asi 6 měsíc mu to nefouklo...když sem tu hlavu mněl sundanou a koukal sem na ventily byli zakarbonovaný jako prase taky to netesnilo jak mnělo,, hodně štěstí a ať je škod co nejméně
_________________ Rapid 1987 V8 4,2
|
4.1.09, 12:13 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Tunningkiller píše: Taková otázečka máš seřízené vůle ventilů, tlak múže unikat kolem ventilů.možná by jen stačilo sundat hlavu zabrousit sedla ventilů a jede se dál,, karbon dělá svý
K tejto moznosti by som bol pristupoval skepticky. To by boli rozdiely v tlaku ovela vacsie.
A nepodcenuj trvanlivost favomtora Skodovaci si dali na trvanlivosti sediel po blamazi v zahranicii u zadohrabov dost zalezat.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
4.1.09, 12:21 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
MICHALW: Tak ti nevím,ale 40kW BMM prostě nejede,můžeš dělat co chceš,ale prostě nejede..Pokud ti to nežere olej,startuje ok,tak to neřeš.Řešení je trochu motor BMM 50kW..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
4.1.09, 13:27 |
|
|
MichalW
Příspěvky: 173 Bydliště: Praha
|
_________________ Škoda Favorit 1.3 GLxi 40Kw BMM Silver Line
|
4.1.09, 13:32 |
|
|
MichalW
Příspěvky: 173 Bydliště: Praha
|
Válec
_________________ Škoda Favorit 1.3 GLxi 40Kw BMM Silver Line
|
4.1.09, 13:33 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
to by tam sice bejt nemělo ale furt je to v pohodě
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
4.1.09, 13:34 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
A jedna vec na favech se vybrusy valcu co ja vim a jednou mi tu nekdo napsal nedelaji.
Leda...
|
4.1.09, 13:55 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
No neviem, poriadne prever tie tlaky, ako tu niekto píše, keď sú rovnaké, ventilmi to asik nebude...a ozaj Favo motory majú dosť veľkú životnosť
A každopádne, zbytočne "don´t change running system"...lebo sa narobíš, nanadávaš a nič nevyriešiš...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
4.1.09, 14:01 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
já bych to řešil sehnáním jinýho motoru je to nejrychlejší a nejlevnější možný řešení
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
4.1.09, 14:05 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
ty vložky vypadal dost pěkně vraz do nich samotný kroužky a změž vůli v zámkch a papamtuj si jeaks je vytáhl kdybys to chtěl případně složit z5 máš karburátor nebo bmm zkontroluj vůle v rozdělovači
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
4.1.09, 14:21 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
No je jasne ze mas rozoberaciu naladu.
Tak rychlo vymen kruzky, zniz hlavu, mozes zabrusit sedla, vymenit guferka, a pripadne polestit kanaly, ak to stihnes, kym ta to neprejde
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
4.1.09, 14:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 28 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|