Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 16:22



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Voda v oleji 
Autor Zpráva

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
těsnění pod hlavou, prasklá - zkroucená hlava, špatné přesahy vložek válců :shock:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


23.7.06, 20:12
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 6
Příspěvek 
Ahoj, mam dotaz jak poznam kdyz mi voda potece do oleje? prej to dela pod vickem jakejsi puding ale chtel bych se ujistit.


4.1.09, 20:17
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
jo takovej bílej šlem ted ho tam ale můžeš mít i když máš těsněni v pořádku

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


4.1.09, 20:21
Profil ICQ

Příspěvky: 6
Příspěvek 
Jak to? zimou?


4.1.09, 20:38
Profil

Příspěvky: 167
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Pokud je podezření na špatné těsnění pod vložkama(měděné kroužky),tak je dobré vypustit olej a natlakovat chladící okruh.Pokud jsou kroužky KO,tak to bude zespod kapat a kapat.


4.1.09, 20:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
xfrodof píše:
Jak to? zimou?

Ano zimou,kondenzuje se vlhkost více než v létě..Pokud máš šlem i dole na měrce oleje,tak to už znamená problémek..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


5.1.09, 10:38
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Po výměně těsnění hlavy u stodvácy mi začala téct voda do oleje pod vložkou válce. Zřejmě se pohnula a měděný kroužek už to neutěsnil. Takže to nemusí být jen prasklá hlava, píst, nebo těsnění hlavy.


5.1.09, 10:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek 
Pokud voda v oleji tak nejcasteji tesneni pod hlavou, ta praskla hlava jak tady porad pisete se mi zatracene vubec nezda... Hlikovou prasklou sem v zivote nevidel ale takovou pokroucenou tech haba dej... Kdyby mel utopenou vlozku tak mu z vyfuku za studena strika voda jak blba a bez vody by to bylo za 10 minut? ani ne....

Jak ti jdou studene starty ted v zime? Jak ti to naskoci jen na tri valce tak bych to videl na utopenou vlozku. Ale jak to zacne hned vrcet na vsechny 4 tak bych to na tu vlozku nevidel. Zkus si zajet nekde do servisu at ti udelaji tlaky a tak se leda jeste pozna jestli je spalovvak dobre utesneny


5.1.09, 11:14
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 33
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Ešte ma napadá mrazová poistka v hlave.

_________________
Š Felicia 1.3 MPI


5.1.09, 11:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 58
Příspěvek 
Jeste je jedna moznost jak muze jit voda do oleje a to je povolena hlava... U Mne tekla voda do oleje, kdyz bylo venku chladno, a to docela dost - klidne deci denne, kdyz to stalo, za tepla vse v poradku, nikam nic neteklo. Pricinou byla povolena hlava na steftech u rozvodu... Jine problemy nebyly, hlavni srouby byly utazeny dobre a spalovaci prostory tesnily vytecne. Dotazenim se problem odstranil. Jednalo se o motor s blokem 135/6.


5.1.09, 13:45
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz