Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 18:50



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Hlava 135 136 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6
Bydliště: Nitriansky kr.
Příspěvek Hlava 135 136
zdravim chcem sa opytat ake su farby znakov skoda na hlavach valcov motorov 135 a136..? ta farba ma nieco spolocne s druhom paliva a ventilmy.. ? dakujem vopred za odpovede


Naposledy upravil vulk@n dne 5.1.09, 14:13, celkově upraveno 1



5.1.09, 01:06
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Farba- Hlava 135 136
vulk@n píše:
zdravim chcem sa opytat ake su farby znakov skoda na hlavach valcov motorov 135 a136..? ta farba ma nieco spolocne s druhom paliva a ventilmy.. ? dakujem vopred za odpovede


myslíš Favo alebo 742.135-6

Favo má hlavy rovnaké, až na 136B a všetky sú na bezolovo...

raza 742 sa riešila v inom topiccu

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


5.1.09, 01:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Motory 136 měly žlutý znak na motoru,ne? V čem se ty hlavy 135,136,135B,136B liší? Já myslel,že jsou stejné,jen MPI hlava je jiná..;-)

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


5.1.09, 10:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek 
135/136 maji rozdine plnici a vyfukove kanaly


5.1.09, 11:14
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6
Bydliště: Nitriansky kr.
Příspěvek 
mne islo o farbu znaku hlava na 742 ma zlty znak,chcel som vediet ci je ta hlava original zo 136 a na ake palivo olovnate alebo neolovnate


Naposledy upravil vulk@n dne 5.1.09, 14:14, celkově upraveno 1



5.1.09, 11:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6
Bydliště: Nitriansky kr.
Příspěvek 
informujem sa aj preto ,motor ma velmi vysoku spotrebu oleja,no ani po 7dnoch parkovania na jednom mieste neni pod motorom mastny flak... prevodovska je sice dost mastna ,no myslim ze nie od oleja z motora..či..? tacho ukazuje cca 72000km,neviem či skutocnych. urcite by bolo dobre odmerat tlaky,no zatial nemam ako a kde. Preco je teda taka spotreba.. myslim ze bud gufera ..alebo mozu to byt aj kružky..? poradte


5.1.09, 13:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
trady píše:
135/136 maji rozdine plnici a vyfukove kanaly

Jo máš pravdu,to jsem zapoměl napsat;-)..No a třebas hlava z motoru 136 by měla být stejná jako u 136B..
A ještě dotaz,jestli se dá na motor 135 použít hlava 136 a naopak?

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


5.1.09, 19:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
NOVON píše:
trady píše:
135/136 maji rozdine plnici a vyfukove kanaly

Jo máš pravdu,to jsem zapoměl napsat;-)..No a třebas hlava z motoru 136 by měla být stejná jako u 136B..
A ještě dotaz,jestli se dá na motor 135 použít hlava 136 a naopak?

jj...šrouby seděj....ale jinak :roll:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


5.1.09, 19:10
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Ondras83 píše:
NOVON píše:
trady píše:
135/136 maji rozdine plnici a vyfukove kanaly

Jo máš pravdu,to jsem zapoměl napsat;-)..No a třebas hlava z motoru 136 by měla být stejná jako u 136B..
A ještě dotaz,jestli se dá na motor 135 použít hlava 136 a naopak?

jj...šrouby seděj....ale jinak :roll:


jedine hlava 136B má väčšie a zaoblenejšie sacie kanály, na vonok je úplne rovnaká ako 135, 136, 135B a dajú ľubovolne zamieňať...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


5.1.09, 22:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
michalkatka píše:
Ondras83 píše:
NOVON píše:
trady píše:
135/136 maji rozdine plnici a vyfukove kanaly

Jo máš pravdu,to jsem zapoměl napsat;-)..No a třebas hlava z motoru 136 by měla být stejná jako u 136B..
A ještě dotaz,jestli se dá na motor 135 použít hlava 136 a naopak?

jj...šrouby seděj....ale jinak :roll:


jedine hlava 136B má väčšie a zaoblenejšie sacie kanály, na vonok je úplne rovnaká ako 135, 136, 135B a dajú ľubovolne zamieňať...

takže 136B hlava je ještě jinačí než hlava 136 ??...ta 136 má ten poznávací nálitek nad svíčkama, ale některý fáčka už to taky nemaj a jsou to karbce...já mám doma teď momentálně jednu hlavu BMM (ale s parohama a vstřikováním) no a 2 sežraný hlavy fáčko...jedu zkusim nechat snížit a zalepim to tekutyk kovem a uvidíme...já ale kua potřebuju nějaký zkušební auto, na kterym tohle všechno budu zkoušet :D :lol:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


5.1.09, 22:14
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Ondras83 píše:
takže 136B hlava je ještě jinačí než hlava 136 ??...ta 136 má ten poznávací nálitek nad svíčkama, ale některý fáčka už to taky nemaj a jsou to karbce...já mám doma teď momentálně jednu hlavu BMM (ale s parohama a vstřikováním) no a 2 sežraný hlavy fáčko...jedu zkusim nechat snížit a zalepim to tekutyk kovem a uvidíme...já ale kua potřebuju nějaký zkušební auto, na kterym tohle všechno budu zkoušet :D :lol:


tie náliatky sú podľa výrobcu zo začiatku sme nevedeli vyrábať hlavy v požadovanom množstve tak niektoré - práve tie s náliatkom medzi 2-3 valcom je myslým taliansky výrobca.... takže klasiky 135 a 136 sú aj s náliatkom aj bez...

136B sú vraj iba české bez náliatku...

ale bezpečne sa to dá rozpoznať podľa čísla...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


5.1.09, 22:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
michalkatka píše:
Ondras83 píše:
takže 136B hlava je ještě jinačí než hlava 136 ??...ta 136 má ten poznávací nálitek nad svíčkama, ale některý fáčka už to taky nemaj a jsou to karbce...já mám doma teď momentálně jednu hlavu BMM (ale s parohama a vstřikováním) no a 2 sežraný hlavy fáčko...jedu zkusim nechat snížit a zalepim to tekutyk kovem a uvidíme...já ale kua potřebuju nějaký zkušební auto, na kterym tohle všechno budu zkoušet :D :lol:


tie náliatky sú podľa výrobcu zo začiatku sme nevedeli vyrábať hlavy v požadovanom množstve tak niektoré - práve tie s náliatkom medzi 2-3 valcom je myslým taliansky výrobca.... takže klasiky 135 a 136 sú aj s náliatkom aj bez...

136B sú vraj iba české bez náliatku...

ale bezpečne sa to dá rozpoznať podľa čísla...

mě de spíš o tvar kanálů a tak...takže 136B má ještě jiný (lepší) kanály než 136 karbec?? :shock: :wink: :lol:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


5.1.09, 22:42
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
a 136 M má nejlepší

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


5.1.09, 22:48
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Sadra17 píše:
a 136 M má nejlepší


tak hej, 136B je niečo medzi, akurát 136M má tenšie drieky ventilov...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


5.1.09, 22:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
vulk@n píše:
informujem sa aj preto ,motor ma velmi vysoku spotrebu oleja,no ani po 7dnoch parkovania na jednom mieste neni pod motorom mastny flak... prevodovska je sice dost mastna ,no myslim ze nie od oleja z motora..či..? tacho ukazuje cca 72000km,neviem či skutocnych. urcite by bolo dobre odmerat tlaky,no zatial nemam ako a kde. Preco je teda taka spotreba.. myslim ze bud gufera ..alebo mozu to byt aj kružky..? poradte


Tak takto, hlava pre 742.136 by mala mať teoreticky buď biely znak (vtedy treba použivať benzín s náhradou olova, nie čistý natural), prípadne tiež modrý a zelený. Modrý a zelený znak značia, že motor môže spaľovať bezolovnatý benzín a dve farby sú iba preto, aby sa odlíšil rozličný dodávateľ...

No takto, ak má motor čo len okolo 72 000 km, nemal by papať žiaden olej..ak ale olej papá (otázka tiež koľko, nejakých 0,2l/1000 je už na Favo veľa, ale ešte stále v norme) tak je to na 99% vydratými guferkami ventilov...ale môžu to byť aj krúžky, samozrejme...presnejšie asi už len pri kontrole kompresných tlakov - ak budú podozrivo nízke, skôs vstreknuť do valca tak 20 ml motorového oleja - ak tlak stúpne, sú to krúžky...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


5.1.09, 23:16
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz