Autor |
Zpráva |
vulk@n
Příspěvky: 6 Bydliště: Nitriansky kr.
|
Hlava 135 136
zdravim chcem sa opytat ake su farby znakov skoda na hlavach valcov motorov 135 a136..? ta farba ma nieco spolocne s druhom paliva a ventilmy.. ? dakujem vopred za odpovede
Naposledy upravil vulk@n dne 5.1.09, 14:13, celkově upraveno 1
|
5.1.09, 01:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Farba- Hlava 135 136
vulk@n píše: zdravim chcem sa opytat ake su farby znakov skoda na hlavach valcov motorov 135 a136..? ta farba ma nieco spolocne s druhom paliva a ventilmy.. ? dakujem vopred za odpovede
myslíš Favo alebo 742.135-6
Favo má hlavy rovnaké, až na 136B a všetky sú na bezolovo...
raza 742 sa riešila v inom topiccu
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.1.09, 01:22 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Motory 136 měly žlutý znak na motoru,ne? V čem se ty hlavy 135,136,135B,136B liší? Já myslel,že jsou stejné,jen MPI hlava je jiná..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
5.1.09, 10:29 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
135/136 maji rozdine plnici a vyfukove kanaly
|
5.1.09, 11:14 |
|
|
vulk@n
Příspěvky: 6 Bydliště: Nitriansky kr.
|
mne islo o farbu znaku hlava na 742 ma zlty znak,chcel som vediet ci je ta hlava original zo 136 a na ake palivo olovnate alebo neolovnate
Naposledy upravil vulk@n dne 5.1.09, 14:14, celkově upraveno 1
|
5.1.09, 11:30 |
|
|
vulk@n
Příspěvky: 6 Bydliště: Nitriansky kr.
|
informujem sa aj preto ,motor ma velmi vysoku spotrebu oleja,no ani po 7dnoch parkovania na jednom mieste neni pod motorom mastny flak... prevodovska je sice dost mastna ,no myslim ze nie od oleja z motora..či..? tacho ukazuje cca 72000km,neviem či skutocnych. urcite by bolo dobre odmerat tlaky,no zatial nemam ako a kde. Preco je teda taka spotreba.. myslim ze bud gufera ..alebo mozu to byt aj kružky..? poradte
|
5.1.09, 13:44 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
trady píše: 135/136 maji rozdine plnici a vyfukove kanaly
Jo máš pravdu,to jsem zapoměl napsat;-)..No a třebas hlava z motoru 136 by měla být stejná jako u 136B..
A ještě dotaz,jestli se dá na motor 135 použít hlava 136 a naopak?
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
5.1.09, 19:06 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
NOVON píše: trady píše: 135/136 maji rozdine plnici a vyfukove kanaly Jo máš pravdu,to jsem zapoměl napsat;-)..No a třebas hlava z motoru 136 by měla být stejná jako u 136B.. A ještě dotaz,jestli se dá na motor 135 použít hlava 136 a naopak?
jj...šrouby seděj....ale jinak
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
5.1.09, 19:10 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Ondras83 píše: NOVON píše: trady píše: 135/136 maji rozdine plnici a vyfukove kanaly Jo máš pravdu,to jsem zapoměl napsat;-)..No a třebas hlava z motoru 136 by měla být stejná jako u 136B.. A ještě dotaz,jestli se dá na motor 135 použít hlava 136 a naopak? jj...šrouby seděj....ale jinak
jedine hlava 136B má väčšie a zaoblenejšie sacie kanály, na vonok je úplne rovnaká ako 135, 136, 135B a dajú ľubovolne zamieňať...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.1.09, 22:00 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
michalkatka píše: Ondras83 píše: NOVON píše: trady píše: 135/136 maji rozdine plnici a vyfukove kanaly Jo máš pravdu,to jsem zapoměl napsat;-)..No a třebas hlava z motoru 136 by měla být stejná jako u 136B.. A ještě dotaz,jestli se dá na motor 135 použít hlava 136 a naopak? jj...šrouby seděj....ale jinak jedine hlava 136B má väčšie a zaoblenejšie sacie kanály, na vonok je úplne rovnaká ako 135, 136, 135B a dajú ľubovolne zamieňať...
takže 136B hlava je ještě jinačí než hlava 136 ??...ta 136 má ten poznávací nálitek nad svíčkama, ale některý fáčka už to taky nemaj a jsou to karbce...já mám doma teď momentálně jednu hlavu BMM (ale s parohama a vstřikováním) no a 2 sežraný hlavy fáčko...jedu zkusim nechat snížit a zalepim to tekutyk kovem a uvidíme...já ale kua potřebuju nějaký zkušební auto, na kterym tohle všechno budu zkoušet
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
5.1.09, 22:14 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Ondras83 píše: takže 136B hlava je ještě jinačí než hlava 136 ??...ta 136 má ten poznávací nálitek nad svíčkama, ale některý fáčka už to taky nemaj a jsou to karbce...já mám doma teď momentálně jednu hlavu BMM (ale s parohama a vstřikováním) no a 2 sežraný hlavy fáčko...jedu zkusim nechat snížit a zalepim to tekutyk kovem a uvidíme...já ale kua potřebuju nějaký zkušební auto, na kterym tohle všechno budu zkoušet
tie náliatky sú podľa výrobcu zo začiatku sme nevedeli vyrábať hlavy v požadovanom množstve tak niektoré - práve tie s náliatkom medzi 2-3 valcom je myslým taliansky výrobca.... takže klasiky 135 a 136 sú aj s náliatkom aj bez...
136B sú vraj iba české bez náliatku...
ale bezpečne sa to dá rozpoznať podľa čísla...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.1.09, 22:34 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
michalkatka píše: Ondras83 píše: takže 136B hlava je ještě jinačí než hlava 136 ??...ta 136 má ten poznávací nálitek nad svíčkama, ale některý fáčka už to taky nemaj a jsou to karbce...já mám doma teď momentálně jednu hlavu BMM (ale s parohama a vstřikováním) no a 2 sežraný hlavy fáčko...jedu zkusim nechat snížit a zalepim to tekutyk kovem a uvidíme...já ale kua potřebuju nějaký zkušební auto, na kterym tohle všechno budu zkoušet tie náliatky sú podľa výrobcu zo začiatku sme nevedeli vyrábať hlavy v požadovanom množstve tak niektoré - práve tie s náliatkom medzi 2-3 valcom je myslým taliansky výrobca.... takže klasiky 135 a 136 sú aj s náliatkom aj bez... 136B sú vraj iba české bez náliatku... ale bezpečne sa to dá rozpoznať podľa čísla...
mě de spíš o tvar kanálů a tak...takže 136B má ještě jiný (lepší) kanály než 136 karbec??
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
5.1.09, 22:42 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
a 136 M má nejlepší
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
5.1.09, 22:48 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Sadra17 píše: a 136 M má nejlepší
tak hej, 136B je niečo medzi, akurát 136M má tenšie drieky ventilov...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.1.09, 22:54 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
vulk@n píše: informujem sa aj preto ,motor ma velmi vysoku spotrebu oleja,no ani po 7dnoch parkovania na jednom mieste neni pod motorom mastny flak... prevodovska je sice dost mastna ,no myslim ze nie od oleja z motora..či..? tacho ukazuje cca 72000km,neviem či skutocnych. urcite by bolo dobre odmerat tlaky,no zatial nemam ako a kde. Preco je teda taka spotreba.. myslim ze bud gufera ..alebo mozu to byt aj kružky..? poradte
Tak takto, hlava pre 742.136 by mala mať teoreticky buď biely znak (vtedy treba použivať benzín s náhradou olova, nie čistý natural), prípadne tiež modrý a zelený. Modrý a zelený znak značia, že motor môže spaľovať bezolovnatý benzín a dve farby sú iba preto, aby sa odlíšil rozličný dodávateľ...
No takto, ak má motor čo len okolo 72 000 km, nemal by papať žiaden olej..ak ale olej papá (otázka tiež koľko, nejakých 0,2l/1000 je už na Favo veľa, ale ešte stále v norme) tak je to na 99% vydratými guferkami ventilov...ale môžu to byť aj krúžky, samozrejme...presnejšie asi už len pri kontrole kompresných tlakov - ak budú podozrivo nízke, skôs vstreknuť do valca tak 20 ml motorového oleja - ak tlak stúpne, sú to krúžky...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
5.1.09, 23:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|