Autor |
Zpráva |
jefre
Příspěvky: 17
|
Prasknute piesty 136
Zdravim potreboval by som poradit, mam motor z favorita 136, vacka 110R.
Takze problem je v tom, ze mi praskaju piesty na 3,4 valci medzi kruzkami. Vsimol som si z vnutornej strany vsetkych piestov, ze 1-troska opaleny(tuho hneda),2-viacej opaleny(tuho hneda),3-este viac opaleny(farba-tuhohneda, ale je tam uz aj cierna) a 4-(farba-uple cierny).
Takze problem je asi v prehrievani, najviac v 3 a 4 valci, ale co sposobuje toto prehrievanie.
Nieco s vodnym prietokom?Alebo nespravny uhol ojnic na 3 a 4 valci?Keby som vedel co konkretne sposobuje nespravny uhol ojnic??
|
6.1.09, 10:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Uff, takéto čosik sa tukedysi pred rokom - možno aj dvomi riešilo...skús pohľadať. Vtedy ale šlo o upravný Favo motor s vyšším kopresným pomerom.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
6.1.09, 10:30 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Mas cisty blok? Vodni prostor myslim
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
6.1.09, 10:55 |
|
|
jefre
Příspěvky: 17
|
Ano, mam. Viete mi prosim vas poradit, ako sa ten problem zhruba nazyval, je tu strasne toho vela. Dikes
|
6.1.09, 10:57 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Úhel futer ojnic to nebude, ten by ti horizontálním vyosení nedělal nic a při vertikálním by dřel píst o vložku. Spíš bych se zaměřil buď na čistotu bloku od vodního kamene, nebo olejovej systém, teď si z hlavy nevybavím, jestli jsou písty chlazený sezpoda tryskou z bloku, nebo dírou na ojničním kanále, to bych zkontroloval, jestli je průchozí, popř změřil tlak a reálnou teplotu oleje při plně zahřátým motoře. Zkus to vyfotit, jak to vypadá, včetně vložek.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
6.1.09, 11:09 |
|
|
jefre
Příspěvky: 17
|
Mam to rozobrate, chcem to vyriest. Nebavi ma kazde 2 mes. hlavu dole davat. Idem to skontrolovat. Thanks
Naposledy upravil jefre dne 6.1.09, 12:21, celkově upraveno 1
|
6.1.09, 11:30 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
Jeste jen se te zeptam jestli nejde z motoru klepani slyset. Mohlo by to delat i detonacni horeni
|
6.1.09, 12:00 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
jefre píše: Ano, mam. Viete mi prosim vas poradit, ako sa ten problem zhruba nazyval, je tu strasne toho vela. Dikes
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... Dstu#30671 roman Heller bol ten, čo písal...ale to bol asik iný problém...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
6.1.09, 12:20 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
Jeste me napada... Mas tam dobre krouzky? Pokud by byly vybehane popř vely vule v drazkovani pistu tak by se to mohlo vyklepavat. Preci jen to muze mit za nasledek i ta jina vacka nez na jakou se ten motor zabehl. Neuškodilo by se mrknout jaky jsou vule krouzku v pistu.
|
6.1.09, 12:36 |
|
|
jefre
Příspěvky: 17
|
Prvy raz, ked mi to spravilo, tak to spravilo na 3 valci. Tak som potom zamenil piesty z 4 na 3, a na 4 som dal novy. Po cca 2000 km praskol novy piest na 4 valci. Takze vola kruzkov to nebude. Este som vylucil spravne natocenie kruzkov, ak by to malo vpliv.
Naposledy upravil jefre dne 6.1.09, 14:36, celkově upraveno 1
|
6.1.09, 13:20 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
I valec na 4. valci muze byt zdeformovany Sezen si dutinomer (staci i vyhodit vlozku) a u nekoho premerit
|
6.1.09, 13:35 |
|
|
jefre
Příspěvky: 17
|
Naposledy upravil jefre dne 6.1.09, 15:54, celkově upraveno 1
|
6.1.09, 15:22 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Blbá otázka, ale seš si jistej, že máš válec a píst ve stejné rozměrové toleranci? Jak moc máš sníženou hlavu? Způsob přípravy směsi? Spotřeba?
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
6.1.09, 15:43 |
|
|
jefre
Příspěvky: 17
|
No mam piesty B orig, bezvybrusove, a boli tam pred tym A. Viem, ze to moze byt problem, ale pred tym ako som to kupoval, neuvedomil som si to. No je to sice rozdiel 0,01mm, ale ze vraj by ich zadrelo, a nie odstiepilo. Preto sa rozhodujem ci zmenit vyrobcu, alebo dokupit 1 piest A?B?, alebo vsetky 4 od toho isteho vyrobcu, ale ''A'' . Hlavu znizovanu nemam, a karburator skoda 130, 2 komora mechanicky. Otazne je, ci su vadne piesty, alebo nieco ine.
|
6.1.09, 16:14 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
Uvedu priklad:
A pist - prumer 72.00
B pist - prumer 71.99
C pist - primer 71.98
takze kdyz das B pist tak v tom valci je volnejsi a on se sice nazadle ale vznikaji nezadouci vibrace
|
6.1.09, 16:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|