Autor |
Zpráva |
salomen
Příspěvky: 253
|
Motory Felcka
Zdravím aká je najlepšia benzínová verzia na Feldu čo sa týka spotreby a prečo?Asi z tých 50 KW nie?Tie sú dva typy a aký je medzi nimi rozdiel?
|
6.1.09, 21:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: Motory Felcka
salomen píše: Zdravím aká je najlepšia benzínová verzia na Feldu čo sa týka spotreby a prečo?Asi z tých 50 KW nie?Tie sú dva typy a aký je medzi nimi rozdiel?
já osobně bych šel do feldy 1,3MPI někde kolem roku 2000...lepší výbava, motor jede jak z praku (vlastní zkušenost, hlavně ten krouťák) no a má to už dost vychytávek (dneska jsem se dozvěděl, že felda 1999, když otevřu zadní dveře, rozsvítí se světýlko...to je to, co mi u mojí strašně chybí a potřebuju to tam dodělat...)
prostě 1,3MPI 50kw ke konci výroby (2001)...dá se sehnat pěkná
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
6.1.09, 22:01 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Re: Motory Felcka
Ondras83 píše: dneska jsem se dozvěděl, že felda 1999, když otevřu zadní dveře, rozsvítí se světýlko...
Má to i 98. Jinak souhlas.
|
6.1.09, 22:09 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: Motory Felcka
ja bych zase volil SPi motor 50kw protoze je jednodussi na opravy a poruchy a proste je sympatickej...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
6.1.09, 22:11 |
|
|
salomen
Příspěvky: 253
|
A 1.6 GLXi nemá lepšiu??
|
6.1.09, 22:18 |
|
|
salomen
Příspěvky: 253
|
Jasne že na opravy su najlahšie ešte z tým starým favackym motorom.Ale ak iba čisto na spotrebu?
|
6.1.09, 22:20 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
na spotřebu 1,3MPI a to světýlko máme taky na modelu z konce 97...ještě stará maska. Jestli ho nemáš rozbité nebo nejak předelané...spínač je přímo v zámku.
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
6.1.09, 22:24 |
|
|
salomen
Příspěvky: 253
|
Takže takto chcem niečo po renovácií takže po roku 1998 vravíte že najlepšia voľba je 1,3 MPI 50KW.A po technickej stránke MPI znamená čo?
|
6.1.09, 22:35 |
|
|
salomen
Příspěvky: 253
|
Neviem rozdiel GLXi LXI a podobne.
|
6.1.09, 22:42 |
|
|
no_-_name
Příspěvky: 533 Bydliště: Mladá Boleslav
|
lxi je socka, glxi by měla mít lepší výbavu.. a MPI je vícebodové vstřikování, určitě bych šel do toho
_________________ Mrs. Green
|
6.1.09, 22:55 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
salomen píše: Takže takto chcem niečo po renovácií takže po roku 1998 vravíte že najlepšia voľba je 1,3 MPI 50KW.A po technickej stránke MPI znamená čo?
Dle mého názoru je to dobrá volba, s takovou Felicií mám už nějaké zkušenosti. MPI znamená vícebodový vstřik, oproti jednobodovému má menší spotřebu a měl by i lépe jet, ale to nemohu potvrdit, nemám zkušenosti s jednobodem.
|
6.1.09, 22:57 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
salomen píše: Takže takto chcem niečo po renovácií takže po roku 1998 vravíte že najlepšia voľba je 1,3 MPI 50KW.A po technickej stránke MPI znamená čo? Multi Point injekšn ( myslim ze takto sa tomu nadava ) . Viacbodovy vstrekovaci system paliva
EDIT : neskoro
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
6.1.09, 23:00 |
|
|
Houpal
Příspěvky: 86 Bydliště: Beroun
|
Z vlastni zkusenosti mohu doporucit i model rv.97.
Pac ma GLXko dovezeny z Nemecka..se dvema technicakama je to vyvozni verze tedy s doplnky uplne stejnymi jako maji rv 2001-2002 u nas :D:D
|
7.1.09, 16:51 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
1,6...nesměj vrnět rozvody, jinak toho má strašně moc zasebou....ale tys psal 50kw, tak sme doporučovali 1,3
já mám zkušenost s BMM i MPI no a to MPI (musí to bejt ale ten novější motor) má dobrej tah už od spoda....jel sem s tim a ve 100 sem jen přidal a pořád to táhlo, u mojí feldy bych asi podřazoval, abych měl jistotu
zase když sem jel třeba na 2jku delší dobu na 3000 rpm a pak příšlám MPI, tak tam je taková díra, když tohle udělám se svou, zarazí tě do sedačky hned
jak řikám, šel bych do 2001 1,3 MPI nebo 1,6 v nejlepší výbavě, v pěkný barvě a možná s liťákama...dneska už to není moc drahý, takže bych šel po tom nejlepšim a nejvybavenějšim, co bych našel ...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
7.1.09, 18:21 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
MPI mi není nijak sympatický,snad jen výkon je dobrý..Ale je pravda,že i 40kw MPI jede lépe než 50 kW BMM..Bohužel:-l
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
9.1.09, 12:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|