ferrari píše:
Bolo by Ti treba najaký spôsobom uškrtiť prietok zmesi - azda nejakou podložkou po karbec pod 1. komoru...ale čo Ťa viedlo k použitiu tohto Pierburga (teda predpokladám, že ide o Pierburg/LEKR z Favorita)
neviem, na 105 by to chcelo menší difúzor, tá si "ťahá" adekvátne menej zmesi a keď chceš zvýšiť prúdenie vzduchu aby sa v difúzore strhávalo viac paliva musíš zmenšiť jeho priemer, ak by si urobil podložku pod karb kde by si "pridusil" 1. komoru prúdenie priamo v difúzore by si nezmenil.
lenže otázme je že či sa motor dosí na chodobnú, alebo bohatú zmes, potom by sa dalo laborovať s tryskami, alebo má na 1. komore zapchatú trysku, alebo mu nejde prechodový režim.
ja myslím že tomu nič nieje, to je vlastnosť 105 Power (Viki vie povedať)