Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 16:48



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
 úprava kroutícího momentu 
Autor Zpráva

Příspěvky: 1
Příspěvek úprava kroutícího momentu
Mám 120ku se 105motorem a pierburgem 28-30, ve vyšších otáčkách 3000+ tahne jako kráva a odspodu vůbec. bohatost, předstih sem ladil celej víkend a zlepšení žádný, poraďte prosím někdo jak docílit většího tahu odspoda!?


7.1.09, 00:01
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: úprava kroutícího momentu
meegor píše:
Mám 120ku se 105motorem a pierburgem 28-30, ve vyšších otáčkách 3000+ tahne jako kráva a odspodu vůbec. bohatost, předstih sem ladil celej víkend a zlepšení žádný, poraďte prosím někdo jak docílit většího tahu odspoda!?


ak máš na 105 motore karbec čo je stavaný na objem 1.3 tak sa nediv, ešte na 120 by to šlo dobre, ale 105 ja málo, ale 105 nikdy nemala nejaký extra ťah odspodu, možno tomu nič nieje...

musel by si vymeniť trysku a vzdušník 1. komory čo je na Lekra (Pierburga) zohnať prakticky nemožné, všetky dostupné sú ciachované na objem 1.3. a to nezohľadňujem úpravy kôli vačke a KP.

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


7.1.09, 06:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Bolo by Ti treba najaký spôsobom uškrtiť prietok zmesi - azda nejakou podložkou po karbec pod 1. komoru...ale čo Ťa viedlo k použitiu tohto Pierburga (teda predpokladám, že ide o Pierburg/LEKR z Favorita)

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


7.1.09, 12:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ferrari píše:
Bolo by Ti treba najaký spôsobom uškrtiť prietok zmesi - azda nejakou podložkou po karbec pod 1. komoru...ale čo Ťa viedlo k použitiu tohto Pierburga (teda predpokladám, že ide o Pierburg/LEKR z Favorita)


neviem, na 105 by to chcelo menší difúzor, tá si "ťahá" adekvátne menej zmesi a keď chceš zvýšiť prúdenie vzduchu aby sa v difúzore strhávalo viac paliva musíš zmenšiť jeho priemer, ak by si urobil podložku pod karb kde by si "pridusil" 1. komoru prúdenie priamo v difúzore by si nezmenil.

lenže otázme je že či sa motor dosí na chodobnú, alebo bohatú zmes, potom by sa dalo laborovať s tryskami, alebo má na 1. komore zapchatú trysku, alebo mu nejde prechodový režim.

ja myslím že tomu nič nieje, to je vlastnosť 105 Power (Viki vie povedať)

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


7.1.09, 13:20
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
michalkatka píše:
ja myslím že tomu nič nieje, to je vlastnosť 105 Power (Viki vie povedať)
Jezis ja mit 105POWER ktera na 3000 ozije, tak sem stastnej jako blecha. Ta moje ani howno. Spis naopak ma charakteristiku dost plochou.

Kdyz chces menit takhle karburator, musis si dat do motoru lambdu s indikatorem a upravovat podle toho. Jinak s tim nic neudelas.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


7.1.09, 13:32
Profil ICQ YIM
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Viky píše:
Spis naopak ma charakteristiku dost plochou.


To mi připomíná motor 742.10 :D :D :D

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


7.1.09, 13:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Viky píše:
Jezis ja mit 105POWER ktera na 3000 ozije, tak sem stastnej jako blecha.


Šíp, to bys musel jezdit na pořádné palivo a mít to pořádně seřízené. :roll:


7.1.09, 13:45
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
fatal píše:
mít to pořádně seřízené. :roll:

To je jako bys chtel cistit skla na rozslapnutejch brejlich! :-D

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


7.1.09, 14:13
Profil ICQ YIM
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Viky píše:
To je jako bys chtel cistit skla na rozslapnutejch brejlich! :-D


To bys na to nesměl furt tak šlapat, no... :roll:


7.1.09, 14:17
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 9 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz