Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 16:50



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 120GL naložená nemá sílu 
Autor Zpráva
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Jestli fakt nemáš jen rozhašený předstih a karburátor... Stačí nefunkční druhá komora a motor je strašně líný, zvláště u SEDRu. Předstih dokáže taky pěkně ubrat na výkonu. :roll: Mi motor taky žere olej, ale výkon má... :roll:


6.1.09, 19:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
fatal píše:
Jestli fakt nemáš jen rozhašený předstih a karburátor... Stačí nefunkční druhá komora a motor je strašně líný, zvláště u SEDRu. Předstih dokáže taky pěkně ubrat na výkonu. :roll: Mi motor taky žere olej, ale výkon má... :roll:


no predstih a karburator. jak poznam ze je to rozhaseny? jinak je vsecko OK, startuje napoprve, vsechno OK.


6.1.09, 19:57
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Hej-hej...ja som bol s takým motorom v Chorvátsku, boli sme traja ľudkovia + batožiny, takže dokopy tak 300 kg...a no problem po diaľnici nonstop 110-130 km/h...spotreba okolo 6l/100...a to podotýkam na otcovej škodovienke, čo je 130tka (dlhé prevody, bo stály prevod 3,9) a bol tam vtedy dosť vybehaný 120tkový motor...
Takže buď by si chcel zo 120tky žihadlo, alebo máš niekde problém - ako píše Fatal, asi 2 komora...a možno tiež predstih...a možno tiež 3 valce (to by si ale asi poznal, že to ide nejako nepravidelne...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


6.1.09, 19:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
ferrari píše:
Hej-hej...ja som bol s takým motorom v Chorvátsku, boli sme traja ľudkovia + batožiny, takže dokopy tak 300 kg...a no problem po diaľnici nonstop 110-130 km/h...spotreba okolo 6l/100...a to podotýkam na otcovej škodovienke, čo je 130tka (dlhé prevody, bo stály prevod 3,9) a bol tam vtedy dosť vybehaný 120tkový motor...
Takže buď by si chcel zo 120tky žihadlo, alebo máš niekde problém - ako píše Fatal, asi 2 komora...a možno tiež predstih...a možno tiež 3 valce (to by si ale asi poznal, že to ide nejako nepravidelne...


na 3 valce rozhodne nejede, motor bezi krasne. za 6l se mi nikdy nepodarilo jezdit. minimalne 7 a to byl nejaky zazrak. nevim jak je to mozne, asi neumim jezdit. snazim se jezdit na 3000/min prej to tak zere nejmin...


6.1.09, 20:01
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
taťka měl cca před rokem podobnej problém... (taťka má motory v autě jako spotřenbí materiál)jeden nechtěl ject, po rovině max 90-100, vůbec to netahlo, žralo to 9-10l LPG na 100km (při normální jízdě), byl měněnej rozdělovač, karbec, a jelo to furt stejně, do tý doby něž se ohnula tyčka na vejfukovej ventyl 4. válce... takže jinej motor ve stejnym autě se stejnym karbem a rozdělovačem jezdí za 7-8/100, překročit 100km/h nejni problém...
takže nevim k čemu tenhle příspěvek bude, když neradim s řešenim problému...

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


6.1.09, 20:34
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
LUCAS píše:
no predstih a karburator. jak poznam ze je to rozhaseny? jinak je vsecko OK, startuje napoprve, vsechno OK.


Jo, startovat může napoprvé i pěkně rozhašený karbec.

Tu druhou komoru můžeš vyzkoušet docela jednoduše. Je tam táhlo od podtlakové komory (zespod "létajícího talíře" na karbu), které tahá za páčku druhé komory. Drátkem tu páčku můžeš opatrně přivázat třeba k sacímu potrubí tak, aby s ní táhlo nehnulo (na táhle je pružina, takže se nic nestane). Vyzkoušíš jak to jede a jak to táhne mezi 2000 a 4000 otáček. Pak drátek dáš pryč a vyzkoušíš projet znova. V druhém případě musí být cítit zřetelný nárůst výkonu někde kolem 3000 otáček, pokud nárůst není, nejspíše je druhá komora nefunkční.

Předstih je nejlepší zkontrolovat stroboskopem. Základní předstih se sice dá zkontrolovat bez stroboskopu, ale vůle udělají své a pak to v provozu lítá jinde...


6.1.09, 20:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Víš je to o pocitu....Oni tři lidi už je docela dost na pětku na 120cítku...Je jasný,že tomu musíš otevřít více,abys uvedl vozidlo do pohybu podobně jako kdyby jelo bez těch dvou metráků.On i upravenej motor s lidma už tolik nejede ani po rovině....Je to vše o pocitu a hlavně fyzice.Lehké vozidlo a těžké vozidlo...U Dieselů to není tak markantní rozdíl v pocitu,ale i tam se logicky ztrácí energie a auto není tak živé jako lehké,ale díky větší účinnosti v nízkých otáčkách,je příjemnější na uvádění v pohyb..a tak i pedál nemusí být tolik otevřen jako u motoru benzinového...Ale to už jsme jinde.
Velmi pomáhá,když si nafoukneš více pneu než máš na své soukr.vyjížďky,potom i auto nebude tolik přemáhat odpor pneu,který ještě více brzdí například v kopci...Víš proč vlak uveze tolik co nějaká ta menší loď,a přesto se pohybuje po souši???protože kola nekladou kolejím prakticky žádný odpor,ale pouze nakloněná rovina v krajině a nebo zatáčka...Nedělej si ale ocelový kola,moc na asfaltu nebrzděj stačí trošku přifouknout ty pryžogumový a jízda je zase jinde...


7.1.09, 00:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Víš je to o pocitu....Oni tři lidi už je docela dost na pětku na 120cítku...Je jasný,že tomu musíš otevřít více,abys uvedl vozidlo do pohybu podobně jako kdyby jelo bez těch dvou metráků.On i upravenej motor s lidma už tolik nejede ani po rovině....Je to vše o pocitu a hlavně fyzice.Lehké vozidlo a těžké vozidlo...U Dieselů to není tak markantní rozdíl v pocitu,ale i tam se logicky ztrácí energie a auto není tak živé jako lehké,ale díky větší účinnosti v nízkých otáčkách,je příjemnější na uvádění v pohyb..a tak i pedál nemusí být tolik otevřen jako u motoru benzinového...Ale to už jsme jinde.
Velmi pomáhá,když si nafoukneš více pneu než máš na své soukr.vyjížďky,potom i auto nebude tolik přemáhat odpor pneu,který ještě více brzdí například v kopci...Víš proč vlak uveze tolik co nějaká ta menší loď,a přesto se pohybuje po souši???protože kola nekladou kolejím prakticky žádný odpor,ale pouze nakloněná rovina v krajině a nebo zatáčka...Nedělej si ale ocelový kola,moc na asfaltu nebrzděj stačí trošku přifouknout ty pryžogumový a jízda je zase jinde...


:) zajimave... no kola mam nafoukany si myslim dost. mam sice zimaky s vzorkem jako traktor, ale jsou nafoukany predek na 1,9 a zadek na 2,2. vic uz to asi foukat nemuzu


7.1.09, 10:04
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
LUCAS píše:
snazim se jezdit na 3000/min prej to tak zere nejmin...


No jak se to vezme. Ten motor má v těchto otáčkách nejnižší měrnou spotřebu paliva. To znamená že při této spotřebě je dostačující výkon při nejnižší možné spotřebě. Nejméně motor samozřejmě žere na volnoběh nebo v nízkých otáčkách, ale tam zase nemá výkon...Takže jezdit na dvojku 3000ot/min při 40km/h je blbost. To jistě uznáš sám.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


7.1.09, 11:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
LUCAS píše:
:) zajimave... no kola mam nafoukany si myslim dost. mam sice zimaky s vzorkem jako traktor, ale jsou nafoukany predek na 1,9 a zadek na 2,2. vic uz to asi foukat nemuzu


A nie je celý tento problém práve vďaka týmto zimákom? Ale naozaj, tá spotreba ma prekvapuje, je dosť vysoká...otázka je tiež, aké trasy jazdíš...tých 7,5 l/100 (na 120tke cca 6,8l/100) bolo mesto/mimomesto/diaľnica 30%/70%/0%....čisté mimomesto + dlhšia trasa je okolo 6l/100...

A už si preveril tú 2 komoru? aj vďaka tomu môžeš mať vysokú spotrebu, bo to veľmi neťahá a potom musísš veľmi šlapať na plyn...a nastavený karbec máš dobre? Totiž mne auto jednoho času chodilo ako leňochod a malo tebou uvádzanú spotrebu, keď bola veľmi chudobná zmes...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


7.1.09, 12:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
gokralik píše:
LUCAS píše:
snazim se jezdit na 3000/min prej to tak zere nejmin...


No jak se to vezme. Ten motor má v těchto otáčkách nejnižší měrnou spotřebu paliva. To znamená že při této spotřebě je dostačující výkon při nejnižší možné spotřebě. Nejméně motor samozřejmě žere na volnoběh nebo v nízkých otáčkách, ale tam zase nemá výkon...Takže jezdit na dvojku 3000ot/min při 40km/h je blbost. To jistě uznáš sám.


tak to je jasny, zas takovy hlupak nejsem abych jezdil porad na 3tisice na kazdou rychlost :lol: ja to myslel samozrejme pri normalnim cestovani kdy chci jet konstantni rychlosti na delsi trase. vetsinou jezdim na 5ku na 3000 to jede tech 100km/h po rovine kdyz zrovna nemam nalozeny auto. ale stejne myslim si ze to ukazuje blbe ten rychlomer (ukazuje vic)


7.1.09, 13:56
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
ferrari píše:
LUCAS píše:
:) zajimave... no kola mam nafoukany si myslim dost. mam sice zimaky s vzorkem jako traktor, ale jsou nafoukany predek na 1,9 a zadek na 2,2. vic uz to asi foukat nemuzu


A nie je celý tento problém práve vďaka týmto zimákom? Ale naozaj, tá spotreba ma prekvapuje, je dosť vysoká...otázka je tiež, aké trasy jazdíš...tých 7,5 l/100 (na 120tke cca 6,8l/100) bolo mesto/mimomesto/diaľnica 30%/70%/0%....čisté mimomesto + dlhšia trasa je okolo 6l/100...

A už si preveril tú 2 komoru? aj vďaka tomu môžeš mať vysokú spotrebu, bo to veľmi neťahá a potom musísš veľmi šlapať na plyn...a nastavený karbec máš dobre? Totiž mne auto jednoho času chodilo ako leňochod a malo tebou uvádzanú spotrebu, keď bola veľmi chudobná zmes...


tedka pojedu do sousedni vesnice tak proverim 2 komoru no a karbec nevim. je mozny ze neni uplne OK. bracha mi totiz rikal ze s tim jel i 160 po dalnici ale pak jsme byly na emisich a trochu se v tom hrabal a od te doby jsme s tim nic nedelali. tak nevim.


7.1.09, 14:00
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
však,však,možno Ti to len nejaký umelec na emisnej brutálne uškrtil...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


7.1.09, 14:08
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
ferrari píše:
však,však,možno Ti to len nejaký umelec na emisnej brutálne uškrtil...


Na emisích ti uškrtí leda tak volnoběh, plný kotel musí jet pořád stejně...


7.1.09, 14:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Však ale, keď sa snaží jazdiť okolo 3000 ot., tam má vplyv ešte voľnobeh...no jednoducho, mal som to tak dosť uškrtené ešte na 110LS soSEDRom120 a nič to neťahalo a spotreba okolo 10l/100...po nastavení klesla spotreba na cca 7,5l/100 a motor šiel normálne...a hej, vo vysokých to šlo rovnako, ale to tak 4000 ot a vyššie..

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


7.1.09, 14:39
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz