Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 16:56



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 120GL naložená nemá sílu 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
ferrari píše:
Však ale, keď sa snaží jazdiť okolo 3000 ot., tam má vplyv ešte voľnobeh...no jednoducho, mal som to tak dosť uškrtené ešte na 110LS soSEDRom120 a nič to neťahalo a spotreba okolo 10l/100...po nastavení klesla spotreba na cca 7,5l/100 a motor šiel normálne...a hej, vo vysokých to šlo rovnako, ale to tak 4000 ot a vyššie..


ted me tak napadl takovy detail jak si napsal ze nad 4000 uz to je ok, no prave jsem si jednou vsiml ze kdyz uz jsem byl hodne nastvany ze to nejede jsem to tocil pres 4000 a jak jsem dosahl tech 3800 tak se mi zdalo ze je to takovy hbitejsi s narustem otacek ale jako hodne. nevim. ale to je asi normalni ze v techdle otackach to tak je ne?


7.1.09, 15:21
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Ja teda tpcim pres 4000 porad a stejne to nejede. Kdyz to auto je nalozeny, tak ho musis tocit, aby jelo. A kdyz ho to naucis (rozhejbes karburator), tak se budes divit jak lita. To je prece kravina, kdyz auto nalozim, tak jezdit furt ve stejnejch otackach jako kdyz je prazdny, to si delal autoskolu v tanku nebo co? :-D

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


7.1.09, 15:56
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
Viky píše:
Ja teda tpcim pres 4000 porad a stejne to nejede. Kdyz to auto je nalozeny, tak ho musis tocit, aby jelo. A kdyz ho to naucis (rozhejbes karburator), tak se budes divit jak lita. To je prece kravina, kdyz auto nalozim, tak jezdit furt ve stejnejch otackach jako kdyz je prazdny, to si delal autoskolu v tanku nebo co? :-D


me je jasny ze to musim tocit vic nez prazdny, ale ten pokles vykonu se mi zda az moc velky, jako nedokazu to objektivne rict jestli je to jen muj pocit nebo to tak opravdu je. s autem uz jezdim pul roku. jinak autoskolu jsem delal ve dvou autech, v 5kovym golfu 1,9TDI a 2kove oktavce 2,0TDi a asi 3x jsem jel s LEONem 1,4kou. www.autoskola-chladek.cz/nase_vozidla.php :lol: :lol: ale myslim ze to nebude tim ze jsem "rozmazleny" s tehdle aut


7.1.09, 16:04
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jak píše Viky, zkus to "rozhýbat" :)

Určitě to pomůže, třeba jen trochu ale kapku ano :) Já jsem od doby co jsem 135ku začal točit běžně na 6000rpm zlepšení pozoroval :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


7.1.09, 16:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Vieš, ono je otázka, ako vlastne jazdíš...pretože veľký plyn z nízkych otáčok motor dusí a potom sa nerozbehne poriadne ani vo vyšších...tomu sa povei ťažká noha a potom je to naozaj nízka dynamika a vysoká spotreba...alebo je tiež možné, že to máš uškrtené a teda v nízkych/normálnych otáčkach to ide slabo...a nemôže sa Ti na to kuk nejaký znalec škodoviek? Opíš ako jazdíš, do koľko vytáčaš jednotlivé prevody...ale keď to nad 4000 šlo lepšie, tak by som nefunkčnú 2. komoru vylúčil, ledažebysa prisekávala - treba rozhýbať...

A hej, je to benzínový motor, určite mu neuškodí (skôr prospeje) občasné vytáčanie do 6000 ot (ale nie, keď je motor studený :evil: )

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


7.1.09, 18:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Tak co šéfe, jaký máš teda ty tlaky? Můžem tady mlátit prázdnou slámu, ale ničeho se nedoberem...chce to nějaký data :idea: :wink: :D

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


8.1.09, 02:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
CROWACK píše:
Tak co šéfe, jaký máš teda ty tlaky? Můžem tady mlátit prázdnou slámu, ale ničeho se nedoberem...chce to nějaký data :idea: :wink: :D


no tlaky jeste nevim. nevim jak to zmerit. nejaky tip jak to zmerit v amaterskych podminkach?


8.1.09, 11:54
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Jedině si půjčit nebo pořídit měřič kompresních tlaků. Bastlení nějakého tlakoměru podle mě není zrovna dobrý nápad...


8.1.09, 11:55
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
fatal píše:
Jedině si půjčit nebo pořídit měřič kompresních tlaků. Bastlení nějakého tlakoměru podle mě není zrovna dobrý nápad...


ted zrovna mé finance nejsou ve stavu abych mohl kupovat nejaky meric, zeptam se u nas v servisu jestli by mi nejaky nepujcili, ale moc tomu nedavam... kdyztak to bude muset pockat nez bude vic penez


8.1.09, 12:22
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
By som medzitým preveril ten karbec, rozdeľovač a ich nastavenie...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


8.1.09, 12:27
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
fatal píše:
Jedině si půjčit nebo pořídit měřič kompresních tlaků. Bastlení nějakého tlakoměru podle mě není zrovna dobrý nápad...


Proc ne ja si jeden vyrobil a facha dobre :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


8.1.09, 12:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
Matthes píše:
fatal píše:
Jedině si půjčit nebo pořídit měřič kompresních tlaků. Bastlení nějakého tlakoměru podle mě není zrovna dobrý nápad...


Proc ne ja si jeden vyrobil a facha dobre :)


jak si to vyrobil?


8.1.09, 12:49
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
ferrari píše:
By som medzitým preveril ten karbec, rozdeľovač a ich nastavenie...


tak zatim mam vyzkouseny ze druha komora funguje. co zkontrolovat na rozdelovaci? do karbecu jako nastaveni smesi a podobne se mi nechce zasahovat zatím o tom moc nevim. musim si o tom neco precist v knizce


8.1.09, 12:51
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
LUCAS píše:
ferrari píše:
By som medzitým preveril ten karbec, rozdeľovač a ich nastavenie...


tak zatim mam vyzkouseny ze druha komora funguje. co zkontrolovat na rozdelovaci? do karbecu jako nastaveni smesi a podobne se mi nechce zasahovat zatím o tom moc nevim. musim si o tom neco precist v knizce


Keď nemáš možnosť, žeby Ti na to kukol dakto znalý, tak skús aspoň povoliť na karburátore skrutku bohatosti o pol otáčky (o 180 stupňov) a pojazdiť - či Ti to nepomôže...prípadne môžeš tiež dať dole víko rozdeľovača (to ide ľahko) a kúsiť zľahka potočiť s palcom rozdeľovača (to zvyčajne tehlovočervené čudo pod víkom rozdeľovača) doľava a doprava - mal by si cítiť odpor pružín a po cca 20 stupňovom otočení doraz...jednoducho potočíš doprava nadoraz a pustíš - musí sa vrátiť...a tak aj doľava...

PS - tu vidíš palec rozdeľovača:
Obrázek

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


Naposledy upravil ferrari dne 8.1.09, 14:30, celkově upraveno 2



8.1.09, 13:33
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Matthes píše:
Proc ne ja si jeden vyrobil a facha dobre :)


Protože se to nevyplatí (tobě možná jo) a výsledek nezaručen...


8.1.09, 13:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz