Autor |
Zpráva |
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
ferrari píše: Však ale, keď sa snaží jazdiť okolo 3000 ot., tam má vplyv ešte voľnobeh...no jednoducho, mal som to tak dosť uškrtené ešte na 110LS soSEDRom120 a nič to neťahalo a spotreba okolo 10l/100...po nastavení klesla spotreba na cca 7,5l/100 a motor šiel normálne...a hej, vo vysokých to šlo rovnako, ale to tak 4000 ot a vyššie..
ted me tak napadl takovy detail jak si napsal ze nad 4000 uz to je ok, no prave jsem si jednou vsiml ze kdyz uz jsem byl hodne nastvany ze to nejede jsem to tocil pres 4000 a jak jsem dosahl tech 3800 tak se mi zdalo ze je to takovy hbitejsi s narustem otacek ale jako hodne. nevim. ale to je asi normalni ze v techdle otackach to tak je ne?
|
7.1.09, 15:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Ja teda tpcim pres 4000 porad a stejne to nejede. Kdyz to auto je nalozeny, tak ho musis tocit, aby jelo. A kdyz ho to naucis (rozhejbes karburator), tak se budes divit jak lita. To je prece kravina, kdyz auto nalozim, tak jezdit furt ve stejnejch otackach jako kdyz je prazdny, to si delal autoskolu v tanku nebo co?
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
7.1.09, 15:56 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
Viky píše: Ja teda tpcim pres 4000 porad a stejne to nejede. Kdyz to auto je nalozeny, tak ho musis tocit, aby jelo. A kdyz ho to naucis (rozhejbes karburator), tak se budes divit jak lita. To je prece kravina, kdyz auto nalozim, tak jezdit furt ve stejnejch otackach jako kdyz je prazdny, to si delal autoskolu v tanku nebo co?
me je jasny ze to musim tocit vic nez prazdny, ale ten pokles vykonu se mi zda az moc velky, jako nedokazu to objektivne rict jestli je to jen muj pocit nebo to tak opravdu je. s autem uz jezdim pul roku. jinak autoskolu jsem delal ve dvou autech, v 5kovym golfu 1,9TDI a 2kove oktavce 2,0TDi a asi 3x jsem jel s LEONem 1,4kou. www.autoskola-chladek.cz/nase_vozidla.php ale myslim ze to nebude tim ze jsem "rozmazleny" s tehdle aut
|
7.1.09, 16:04 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jak píše Viky, zkus to "rozhýbat"
Určitě to pomůže, třeba jen trochu ale kapku ano Já jsem od doby co jsem 135ku začal točit běžně na 6000rpm zlepšení pozoroval
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
7.1.09, 16:45 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Vieš, ono je otázka, ako vlastne jazdíš...pretože veľký plyn z nízkych otáčok motor dusí a potom sa nerozbehne poriadne ani vo vyšších...tomu sa povei ťažká noha a potom je to naozaj nízka dynamika a vysoká spotreba...alebo je tiež možné, že to máš uškrtené a teda v nízkych/normálnych otáčkach to ide slabo...a nemôže sa Ti na to kuk nejaký znalec škodoviek? Opíš ako jazdíš, do koľko vytáčaš jednotlivé prevody...ale keď to nad 4000 šlo lepšie, tak by som nefunkčnú 2. komoru vylúčil, ledažebysa prisekávala - treba rozhýbať...
A hej, je to benzínový motor, určite mu neuškodí (skôr prospeje) občasné vytáčanie do 6000 ot (ale nie, keď je motor studený )
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
7.1.09, 18:25 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
8.1.09, 02:49 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
no tlaky jeste nevim. nevim jak to zmerit. nejaky tip jak to zmerit v amaterskych podminkach?
|
8.1.09, 11:54 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Jedině si půjčit nebo pořídit měřič kompresních tlaků. Bastlení nějakého tlakoměru podle mě není zrovna dobrý nápad...
|
8.1.09, 11:55 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
fatal píše: Jedině si půjčit nebo pořídit měřič kompresních tlaků. Bastlení nějakého tlakoměru podle mě není zrovna dobrý nápad...
ted zrovna mé finance nejsou ve stavu abych mohl kupovat nejaky meric, zeptam se u nas v servisu jestli by mi nejaky nepujcili, ale moc tomu nedavam... kdyztak to bude muset pockat nez bude vic penez
|
8.1.09, 12:22 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
By som medzitým preveril ten karbec, rozdeľovač a ich nastavenie...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
8.1.09, 12:27 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
fatal píše: Jedině si půjčit nebo pořídit měřič kompresních tlaků. Bastlení nějakého tlakoměru podle mě není zrovna dobrý nápad...
Proc ne ja si jeden vyrobil a facha dobre
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
8.1.09, 12:40 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
Matthes píše: fatal píše: Jedině si půjčit nebo pořídit měřič kompresních tlaků. Bastlení nějakého tlakoměru podle mě není zrovna dobrý nápad... Proc ne ja si jeden vyrobil a facha dobre
jak si to vyrobil?
|
8.1.09, 12:49 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
ferrari píše: By som medzitým preveril ten karbec, rozdeľovač a ich nastavenie...
tak zatim mam vyzkouseny ze druha komora funguje. co zkontrolovat na rozdelovaci? do karbecu jako nastaveni smesi a podobne se mi nechce zasahovat zatím o tom moc nevim. musim si o tom neco precist v knizce
|
8.1.09, 12:51 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
LUCAS píše: ferrari píše: By som medzitým preveril ten karbec, rozdeľovač a ich nastavenie... tak zatim mam vyzkouseny ze druha komora funguje. co zkontrolovat na rozdelovaci? do karbecu jako nastaveni smesi a podobne se mi nechce zasahovat zatím o tom moc nevim. musim si o tom neco precist v knizce
Keď nemáš možnosť, žeby Ti na to kukol dakto znalý, tak skús aspoň povoliť na karburátore skrutku bohatosti o pol otáčky (o 180 stupňov) a pojazdiť - či Ti to nepomôže...prípadne môžeš tiež dať dole víko rozdeľovača (to ide ľahko) a kúsiť zľahka potočiť s palcom rozdeľovača (to zvyčajne tehlovočervené čudo pod víkom rozdeľovača) doľava a doprava - mal by si cítiť odpor pružín a po cca 20 stupňovom otočení doraz...jednoducho potočíš doprava nadoraz a pustíš - musí sa vrátiť...a tak aj doľava...
PS - tu vidíš palec rozdeľovača:
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
Naposledy upravil ferrari dne 8.1.09, 14:30, celkově upraveno 2
|
8.1.09, 13:33 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Matthes píše: Proc ne ja si jeden vyrobil a facha dobre
Protože se to nevyplatí (tobě možná jo) a výsledek nezaručen...
|
8.1.09, 13:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 30 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|