Autor |
Zpráva |
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
120 po GO nebo FAVO 135
poradte co je lepsi volba. motor 120 po komplet GO s 8-10 tis.km nebo motor favo 135 kolik ma najeto neni znamo.
|
9.1.09, 21:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
za mě 120 radši 120 v cajku než vylítanou 135
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
9.1.09, 21:56 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
To mas tezky, to je jako z louze pod okap. Vylitana, Generalne Omyta 120 nebo vylitany favo?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
9.1.09, 22:00 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Hlavně fávo neni legální.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
9.1.09, 22:59 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ale Fa motor je zas lepší AKorát bych tedy sehnal 136, ne tu nekopresní 135.. A hlavně to dát na vlečku, ne na kyvku
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
10.1.09, 07:30 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
Šemik píše: Ale Fa motor je zas lepší AKorát bych tedy sehnal 136, ne tu nekopresní 135.. A hlavně to dát na vlečku, ne na kyvku A hlavně to dát na vlečku, ne na kyvku [/quote] ale fuj, takhel ho návádět, ted si bude myslet, že fávo má 150 koní, že musí měnit i nápravy
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
10.1.09, 08:45 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Pokud s tím neplánuje jezdit jak důchodce pro rohlíky tak by měl
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
10.1.09, 09:46 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Šemik píše: Ale Fa motor je zas lepší AKorát bych tedy sehnal 136, ne tu nekopresní 135.. A hlavně to dát na vlečku, ne na kyvku
Zo 135ky urobíš 136 obyčajným znížením hlavy o cca 1 mm, takže no problem...Favo motory toho vydržia dosť, takže asi by som bral tú 135ku, dal dole hlavu, znížil ju o ten mm (ale najprv prekontrolovať, či už znížená nebola), zabrúsil ventily, vymenil guferká na driekoch ventilov a hurá, ideme...keď už bude hlava dole, tak aj prekontrolovať stav a presahy vložiek a ak sa bude dať, tak aj krúžkov...
A Favo motor sa nedá porovnať s motorom 120...
A tá vlečka vs. kyvka - to už tu bolo x krát rozoberané...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
10.1.09, 09:50 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jsem prostě zastáncem vlečky pro Fa motor. Kyvka prostě není dimenzovaná na takovou zátěž.
Zase abych byl fér tak musím přiznat že jsem nějaký čas měl 135ku na kyvce, ale zase jsem s tím jezdil jak důchodce.. teď s vyztuženou LA vlečkou jezdím daleko razantněji i když je motor nyní přechodně vylágrovaná 120ka.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
10.1.09, 09:54 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
No, ja zas mám Favo motor na kyvke (viď podpis) a teda je to omnoho lepšie, ako na otcovej (zasa podpis) vlečke...a to teda som s otcovým autom nejazdil nijak kľudne (keď tam bol môj Favo motor) a smojou 125kou tiež nejazdím extra kľudne - sem tam si neodpustím opustenie križovatky s pískajucími pneu a prepisk ešte na 2ke...proste pokiaľ je kyvka v 100%nom stave, zvláda to...ale mala by byť v 100%nom stave...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
10.1.09, 09:59 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Ale blbost, robite tu fory akoby mal favo motor brutal silu a ukrutil mokre poloosi. Mal som povodom S105 motor 136 na kyvke a jazdilo sa s tym brutal, na dialnici 165tacho a nikdy sa nezlomila poloos ani koleso... A kdo chce davat plny plyn a pustat spojku naplno, tak aj na 105 zlomí poloos. A lamali sa aj nove v zabehu, proste to tak vymysleli aby sa to lamalo
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
10.1.09, 16:05 |
|
|
MOLSO
Příspěvky: 343 Bydliště: Hľohovec
|
_________________ Draxo 105 L ... smädné kone Šporhelt 120L - samochodné približovadlo LPG
|
10.1.09, 16:17 |
|
|
Veteranista
Junior TW team
Příspěvky: 6025 Bydliště: Těšnovice
|
Já bych šel jedno značně do 120, pokud je dobrá, tak myslím, že není nad čim přemýšlet a navíc v téhle době, kdy jdou po 742 všichni, jen aby je dostali ze silnice tam dávat Fa motor nedaval.
_________________ Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly
|
10.1.09, 19:00 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
Veteranista píše: Já bych šel jedno značně do 120, pokud je dobrá, tak myslím, že není nad čim přemýšlet a navíc v téhle době, kdy jdou po 742 všichni, jen aby je dostali ze silnice tam dávat Fa motor nedaval.
mno... u me zatím taky prevazuje touha po osazeni motoru 120. je fakt v supr stavu jak novej.
|
10.1.09, 19:08 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
jeste se chci zeptat jestli se strikacky delali i 135 nebo jen 136
|
10.1.09, 20:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|