Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 21:28



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 LPG a problémy 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Drak píše:
No problém je ten, že tam servoventil není a ani nemám páru, jak je řešená bohatost směsi. Do reduktoru nevede ani kábl, jsou tam jenom dva elmag. ventily s logickýma polohama, ani podtlak, ani kábl nic.


jeden bude sytič a druhý ten hlavný čo blokuje prívod paliva....

tak to neviem...

je to vôbec komletné :?: , čo vlastne tá elektonika LPG ovláda, že by iba sytič a samotný chod LPG/benzín to sa mi zdá divné...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


8.1.09, 20:42
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Fakt nevim, proto su z toho takovej jelen. Zítra to komplet nafotím, co to je za aparát. Kompletní to je, když to nemá krámy, tak to funguje celkem bezporuchově :P
A když po tom nechcu šlapat na volnoběh, tak to jede taky. A svižně.
Už aj začínám přemýšlet, že se vyseru na všechny opravy, vyrvu to ven a vrazím tam dva podtlakový reduktory se 120 a bude to. A může mi být celá elektronika ukradená, jednou se z toho všichni poserem a jak vypnou elektriku, tak se ani nenažerem, protože nic nepude. :roll:

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


8.1.09, 21:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
Drak píše:
Fakt nevim, proto su z toho takovej jelen. Zítra to komplet nafotím, co to je za aparát. Kompletní to je, když to nemá krámy, tak to funguje celkem bezporuchově :P
A když po tom nechcu šlapat na volnoběh, tak to jede taky. A svižně.
Už aj začínám přemýšlet, že se vyseru na všechny opravy, vyrvu to ven a vrazím tam dva podtlakový reduktory se 120 a bude to. A může mi být celá elektronika ukradená, jednou se z toho všichni poserem a jak vypnou elektriku, tak se ani nenažerem, protože nic nepude. :roll:


To jak popisuješ, to mi není moc jasný, dej fotky, jak to vypadá, jako by tam někdo namontoval podtlakový, neřízený reduktor co se dává na karburátor, ale jen teorie, … Možná ztvrdlý membrány, netěsnost reduktoru, možná ti to někde přisává falešný vzduch. Máme tartariny na felícii, 90 tis a bez problémů, jen 1 výměna membrán po 55tis km - taktéž nepravidelný nízký volnoběh, klasický zařízení s podtlakovým elektronicky řízeným reduktorem.
Založil bych taky určitě novou podsekci týkající se LPG, v sekci motor se starší příspěvky často ztratí, takto by bylo LPG, které tu má dost členů,pohromadě.


8.1.09, 22:28
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek


Obr1 - ŘJ LPG
Obr2 - Mixery před klapkou
Obr3 - Tčko
Obr4 - Škrcení na hadici mezi mixerem a reduktorem
Obr 5 a 6 - Reduktor

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


9.1.09, 15:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Drak píše:
Obr1 - ŘJ LPG
Obr2 - Mixery před klapkou
Obr3 - Tčko
Obr4 - Škrcení na hadici mezi mixerem a reduktorem
Obr 5 a 6 - Reduktor


nejde mi do hlavy načo je tam tá RJ, tá zrejme iba simuluje vstreky pre RJ motora aby nevyhazdovala chyby, alebo neviem, podľa obrázkov je to klasický reduktor, ešte by bolo dobré zistiť či napájanie reduktora tá RJ LPG pri studenom motore ho neodpája?

nakoľko je tam klasický skrtič zisti či napájanie reduktora má pri prepnutí na LPG trvalé napájanie...

možné je že to chce ho iba odkaliť, alebo ttie membrány sú už staré a za studena jednducho nefungujú tak ako majú...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


9.1.09, 22:44
Profil

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
Drak píše:
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek


Obr1 - ŘJ LPG
Obr2 - Mixery před klapkou
Obr3 - Tčko
Obr4 - Škrcení na hadici mezi mixerem a reduktorem
Obr 5 a 6 - Reduktor


Ty tam máš opravdu, (sice atypický- nikdy jsem přesně tenhle neviděl), podtlakový neřízený regulátor, co se dával na karburátory a nebo je možný, že to z doby, kdy řízený Lpg regulátory ještě nebyly. Ta ř. jednotka tam bude asi jen k oblbnutí té benzínové, aby vyřadila přívod benzínu, na 99% to na LPG nepříjímá ani signál z lamdy. Viděl bych to buď na vysloužilé membrány (vyměnit, pořádně vyčistit reduktor), vyměnil bych i LPG filtr a nebo to někde přisává falešný vzduch. Tím šroubem s pružinou na reduktoru pod el. mag. ventilem by se měl štelovat volnoběh, zkus ho trochu povolit. Ten reduktor celkově vypadá, že už má hodně za sebou, že už nebyl hodně dlouho rozdělanej, vsázím na ty membrány, jejich životnost je max. 6 let, nedřív bych ale zkusil přidat tím šroubem volnoběh. Pokud to neďělá i na benzín tak to škrtící klapkou, ani elektrikou na 99% není! tak hodně štestí, dej vědět


9.1.09, 22:52
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Právě že podtlak nikde v okruhu LPG zapojenej není, jediný co vede do reduktoru je přívod plynu, na kterým je před reduktorem vypínací ventil, pak vyhřívací hadice a hadice do mixu. Podtlak tam prostě nikde není. Podle toho, co sem našel za info má být řj LPG napojená na výš uvedený čidla, ale nechápu, čím se teda řídí bohatost směsi, ještě zkusím proměřit ten zelenej ventil na reduktoru, jestli má logickej, nebo lineární chod, ale okem a číslem je stejnej, jako na přívodní trubce LPG.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


10.1.09, 10:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Drak píše:
Právě že podtlak nikde v okruhu LPG zapojenej není, jediný co vede do reduktoru je přívod plynu, na kterým je před reduktorem vypínací ventil, pak vyhřívací hadice a hadice do mixu. Podtlak tam prostě nikde není. Podle toho, co sem našel za info má být řj LPG napojená na výš uvedený čidla, ale nechápu, čím se teda řídí bohatost směsi, ještě zkusím proměřit ten zelenej ventil na reduktoru, jestli má logickej, nebo lineární chod, ale okem a číslem je stejnej, jako na přívodní trubce LPG.


podtlakové ovládanie tam byť nemusí ak je elektrické... to je závislé na chode motora, takže ak chcípne niektorá RJ to zaregistruje a reduktor elektricky odstaví, máloktorí LPG montážnici to zapájajú na obvod palivového čerpadla, to RJ po zdochnutí motora vypína, pred štartom ho na chvíľu zapne takže býva možné aj štartovanie na LPG...

a predpokladám s fotiek že tam žiadne riadenie bohatosti na LPG nieje, nastavíš ho cca tým škrtičom....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.1.09, 11:11
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Jo. Ale pořád mi nejde do hlavy, čím je ovládaný dávkování LPG do mixeru, u podtlaku je to jasný, při větším zatížení je větší podtlak, kterej něco pootevře v reduktoru a tím jde do sání víc plynu, u elektroniky je to to stejný, akorát místo podtlaku to ovládá servomotor, ale tady u toho systému mi to jasný není. Měřil sem i ventil na reduktoru, má jenom logické polohy, takže s ním nic redukovat nejde.

:arrow: :idea:

Nicméně je pravděpodobně po problému. Hrabal sem se v tom od rána, paměť závad jenom jakejsi přitroublej ventil, co pouští kondenzát pod sání, aby měl Bursík radost, že jako nejsu hovado a nepouštím to do vzduchu. Ten mi ale může být ukradenej, nahradil sem ho relátkem, co má stejnou impedanci, šlauch sem dal napřímo a paměť čistá. Znova sem přetěsnil komplet celý sání se všema přípojkama podtlaků, čidel a různých nesmyslů napojených na sání (že jich tam ale je :sick: ), výsledek - to stejný v bledě modrým. Tak sem to jel projet, ECU nevykazovala za jízdy chybu, ale osciloskopu na lambádách chvilkama ani nestačila obrazovka, jak to bylo přežraný. Tak som to znova rozdělal a jak to bylo čerstvý, tak šlo vidět, že je ruplá membrána na regulátoru tlaku benzínu a přes podtlak si přisává přímo do sání benzín. Regulátor na vrakecu - 200,- Kč, vypucoval sem lambády, protože byli jak kominář po šichtě a zatím se to chová kulturně, uvidím zítra, až to trochu vymrzne. Taky nevím, co na to řekl katalyzátor, radost asi nemá, jestli vůbec ještě něco má.

Pro příště su poučenej, že jakmile mi třeba přestane svítit přední mlhovka, tak nepolezu pod nárazník, ale rovnou vyměním zadní sklo včetně tažnýho zařízení, jelikož kufr bude hlásit jednotce vyfouklý kolo. :roll:

P.S. Zasraná elektronika...

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


11.1.09, 17:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Myslim ze samostatna sekcia pre lpg je lepsie riesenie, pretoze v jednom topicu aj ked zafixovanom, sa stratia odpovede na otazky a bude to neprehladne. Napriklad ja som zalozil v sekcii ostatne topic LPG EKO upravy a stratilo sa to bez povsimnutia aj ked sa na to uz viacery pytali. Keby som to cele nakopiroval do jednej temy bude to velmi neprehladne, je tam dost textu. No rozmyslajte, je vela moznosti co a ako...

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


11.1.09, 17:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Drak píše:
Jo. Ale pořád mi nejde do hlavy, čím je ovládaný dávkování LPG do mixeru, u podtlaku je to jasný, při větším zatížení je větší podtlak, kterej něco pootevře v reduktoru a tím jde do sání víc plynu, u elektroniky je to to stejný, akorát místo podtlaku to ovládá servomotor, ale tady u toho systému mi to jasný není. Měřil sem i ventil na reduktoru, má jenom logické polohy, takže s ním nic redukovat nejde...


každý systém kde je mixer (teda nemyslím sekvenčné vstrekovanie) je vlastne podtlakový kde servoventil v podstate ani byť nemusí lebo vlastne iba dolaďuje bohatosť pomerne jemne, pomerne často sa stretávam že na BMM alebo aj MPi je podtlakový systém asi kôli šetreniu nákladov a spotreba je v podstate stejná ako s lambdacomputerom a servoventilom...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


11.1.09, 20:15
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz