Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 01:43



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 parametry motoru Fabia 1.2HTP 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
Matthes píše:
Lukas píše:
tak ja ten motor neznam, ale podle toho co psal Matthes to je totez co 1.3 MPI ve felde, jen to ma snizeny obsah na 1.2, takze asi mensi vrtani - to me zajima co je k tomu vedlo. Zivotnost asi ne, jinak by to kutili uz ve feline


Pozor, ja to nevim jiste, ja mel prave pocit ze to MPI je 1,4 :shock: :
Tříválec 1.2 HTP pro Fabii
Tento moderní tříválcový motor vyvinutý konstruktéry v Mladé Boleslavi se stává základní motorizací pro vozy Škoda Fabia ve verzi hatchback a v nabídce nahradí motor 1.0/37 kW a částečně 1.4/44 kW.


Ja prave myslim ze ta 1,4 je MPI, bo ten litr :shock: fakt uz nevim

si tu jeste zapomnel na ten muj dnesni obev 1,2 MPI :D

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


29.11.06, 21:46
Profil
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Lukas píše:
si tu jeste zapomnel na ten muj dnesni obev 1,2 MPI :D


1,2 sem este nevidel :shock: pac 4 valec tohoto objemu byl naposled v 125L ne? Je to mozny, zas tak fobie nepozoruju :wink:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


29.11.06, 21:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
Matthes píše:
Lukas píše:
si tu jeste zapomnel na ten muj dnesni obev 1,2 MPI :D


1,2 sem este nevidel :shock: pac 4 valec tohoto objemu byl naposled v 125L ne?

treba vyprazdnujou sklady :D
ale vazne. taky me to udivilo. Prave sem stal na svetlech, nuda, tak se divam a predemnou Fabia divam se 1,2, tak sem si okamzite vzpomel na sve ranne detstvi a nas rodinny korab - wartburga a pak sem si vsimnul toho MPI, coz me zarazilo

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


29.11.06, 21:54
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Smarja, co je zas todle :shock: http://www.vyzkouseno.cz/showcar.php?id=92160

PARAMETRY VOZIDLA
Objem motoru:
1 198 cm3
Výkon:
47 kW (64 k)
Palivo:
benzín

12 V = 4 V na valec = trojvalec, ale HTP ma mensi vejkon ne :shock:


1,2MPI nenachazim :( Nebo ze by to bylo tohle :? zas ale 3 valec MPI :shock: to sem nevidel

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


29.11.06, 22:19
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Tady jsou motory, které nabízí Škoda Auto do Fabky:
1.2 HTP 40 kW
1.2 47 kW
1.4 55 kW
1.4 74 kW
2.0 85 kW
1.4 TDI 51 kW
1.4 TDI 59 kW
1.9 TDI 74 kW
...Tak si to přeberte :wink:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


29.11.06, 22:38
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
a ty 1.4 Tdi sou prej taky 3 valce, teda alespon ty co dou do rooomseru... 4valce vsech skodovek spojte se.....

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


29.11.06, 22:42
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Teď jsem koukal na to schéma motoru HTP, a on to zas tak blbej motor nebude...
...sice má jen tři válce, ale taky má kliku do trojúhelníku a dokonce nějaký vyvažovátko (jehož účel mi trochu uniká...) a místo rozvodového řemenu má klasický řetěz (sice chrastí, ale neproklouzne :wink: )

... ale asi ta Fábie moc nepojede :(
Ale kdyby mi ten motor někdo nabídl zadara, tak ve stodváce by se myslím uplatnil :D

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


29.11.06, 23:02
Profil ICQ
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
Dřív byl nabízenej ještě litr 37 kW, jak už se tady o tom psalo. Ten jmenovanej 1,2 MPi v tomhle označení neexistuje, osobně se domnívám, že tak krátce ze začátku výroby označovali HTP. V ceníku totiž nikdy nic s tímhle označením aspoň pro českej trh nebylo... A že 1,2 nahradil kromě litru i nesjlabší 1,4 44 KW je fakt. Ty nový diesely 1,4 TDi jsou všechno zase bphužel tříválce.

Co mi ale vrtá hlavou - narazil jsem na tohle http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ ... ab0c26020a Olejovej filtr pro HTP, jenže to vypadá jako klasickej obtokáč z užovek! To se škodovka dala cestou zpět? Setkali jste se s tím někdo? Je tam zase stará známá klasická baňka s matkou a v ní tahle výměnná vložka?

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


29.11.06, 23:13
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 675
Bydliště: Kyšice
Příspěvek 
hans píše:
Dřív byl nabízenej ještě litr 37 kW, jak už se tady o tom psalo. Ten jmenovanej 1,2 MPi v tomhle označení neexistuje, osobně se domnívám, že tak krátce ze začátku výroby označovali HTP. V ceníku totiž nikdy nic s tímhle označením aspoň pro českej trh nebylo... A že 1,2 nahradil kromě litru i nesjlabší 1,4 44 KW je fakt. Ty nový diesely 1,4 TDi jsou všechno zase bphužel tříválce.

Co mi ale vrtá hlavou - narazil jsem na tohle http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ ... ab0c26020a Olejovej filtr pro HTP, jenže to vypadá jako klasickej obtokáč z užovek! To se škodovka dala cestou zpět? Setkali jste se s tím někdo? Je tam zase stará známá klasická baňka s matkou a v ní tahle výměnná vložka?


Já sem někde četl, že je to z ekologickejch důvodů - tady vyhodíš jen vložku s minimem oleje naproti vyhození celýho filtru se zbytkem oleje. Taky to bude asi i levnější.

_________________
Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P.
http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI


30.11.06, 00:34
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Bukaj píše:
Tady jsou motory, které nabízí Škoda Auto do Fabky:
1.2 HTP 40 kW
1.2 47 kW
1.4 55 kW
1.4 74 kW
2.0 85 kW
1.4 TDI 51 kW
1.4 TDI 59 kW
1.9 TDI 74 kW
...Tak si to přeberte :wink:
Taky jsem viděl 1.9SDI, to je diesel bez turba?
btw zeptal jsem se pana googla...
http://www.bencar.cz/motor.htm
...je tam vše!
...teď na to koukám a budou to asi motory do všech modelů, nejen do fóbie...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


30.11.06, 01:09
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
Nepér píše:
Bukaj píše:
Tady jsou motory, které nabízí Škoda Auto do Fabky:
1.2 HTP 40 kW
1.2 47 kW
1.4 55 kW
1.4 74 kW
2.0 85 kW
1.4 TDI 51 kW
1.4 TDI 59 kW
1.9 TDI 74 kW
...Tak si to přeberte :wink:
Taky jsem viděl 1.9SDI, to je diesel bez turba?
btw zeptal jsem se pana googla...
http://www.bencar.cz/motor.htm
...je tam vše!
...teď na to koukám a budou to asi motory do všech modelů, nejen do fóbie...

jj 1.9 SDI je 4-valec bez turba. Meli sme to v autoskole ve fabce sedan. Kdyz se komisar u zkousek ptal kamose co znamena to SDI, tak mu od rekl, ze to znamena Slaby DIesel... :D komisar, ale ocividne nemel smysl pro humor :(

jinak na ten 3-valec 1.4TDI bych byl celkem zvedavy. Kamos mel 3-valec 1.8TDI v Alfe 33 a jelo to celkem slusne.

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


30.11.06, 11:17
Profil
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
No co já jsem četl různý testy a recenze, tak většinou doporučujou variantu 51 kW, která má údajně o něco vyrovnanější běh. Sice je slabší, ale zase výrazně levnější, takže jí většinou uváději jako vhodnější verzi kvůli nákladům. Osobně jsem se s tím motorem nesvezl, tak nevím...
Jinak v tom souhrnu chybí ještě 1,9 TDI 96 kW ze Superba a Octavie Tour montovaná do Fabie RS. A taky ten Bukajův souhrn neuvádí již nevyráběné 1,0 37 kW, 1,4 MPi 44 kW, 1,4 MPI 50 kW. Ale píše tam současnou nabídku, což až na tu eresu sedí.

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


30.11.06, 12:02
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Bukaj píše:
Teď jsem koukal na to schéma motoru HTP, a on to zas tak blbej motor nebude...
...sice má jen tři válce, ale taky má kliku do trojúhelníku a dokonce nějaký vyvažovátko (jehož účel mi trochu uniká...) a místo rozvodového řemenu má klasický řetěz (sice chrastí, ale neproklouzne :wink: )

... ale asi ta Fábie moc nepojede :(
Ale kdyby mi ten motor někdo nabídl zadara, tak ve stodváce by se myslím uplatnil :D


No, Bukaj, to by si sa divil, čo tá 1,2 HTP 12V 47kW dokáže...veľmi svižné autíčko...100x svižnejšie ako leňochod 1,4 MPi. Ono je totiž vtip v tom, že 1,2 HTP je veľmi nakrátko sprevodovaná. Ten motor do 2000 ot vôbec nejde, do 3000 je vlažný, ale od 3000 do 6000 válí...a keďže auto je sprevodované tak, že pri bežnej jazde málokedy ideš pod 3000 ot, celkový dojem je za 1...myslím, že na 5 ke máš 3000 ot niekde pri 95 km/h...preto trochu viac vrčí (ale ono to vrčí hlavne "pod plynom", pri ustálenej rýchlosti - aj 120 km/h - je to v poho)...absolvoval som na nej niekoľko jázd na dlšiu trasu s plným naložením a autíčko sa správalo udatne

ˇAno, bol dodávaný aj 1.0, s tým sa ale nedalo jazdiť, 1.9 SDi je podľa mňa veľmi dobrá voľba (musí mať extrémnu životnosť), ale nikdy som sa v nej neviezol.

Môjmu naturelu by asi najviac vyhovovala 1.4 16V/74kW...nikdy som sa v nej ale neviezol (...škoda...)

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


30.11.06, 21:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 675
Bydliště: Kyšice
Příspěvek 
ferrari píše:
Bukaj píše:
Teď jsem koukal na to schéma motoru HTP, a on to zas tak blbej motor nebude...
...sice má jen tři válce, ale taky má kliku do trojúhelníku a dokonce nějaký vyvažovátko (jehož účel mi trochu uniká...) a místo rozvodového řemenu má klasický řetěz (sice chrastí, ale neproklouzne :wink: )

... ale asi ta Fábie moc nepojede :(
Ale kdyby mi ten motor někdo nabídl zadara, tak ve stodváce by se myslím uplatnil :D


No, Bukaj, to by si sa divil, čo tá 1,2 HTP 12V 47kW dokáže...veľmi svižné autíčko...100x svižnejšie ako leňochod 1,4 MPi. Ono je totiž vtip v tom, že 1,2 HTP je veľmi nakrátko sprevodovaná. Ten motor do 2000 ot vôbec nejde, do 3000 je vlažný, ale od 3000 do 6000 válí...a keďže auto je sprevodované tak, že pri bežnej jazde málokedy ideš pod 3000 ot, celkový dojem je za 1...myslím, že na 5 ke máš 3000 ot niekde pri 95 km/h...preto trochu viac vrčí (ale ono to vrčí hlavne "pod plynom", pri ustálenej rýchlosti - aj 120 km/h - je to v poho)...absolvoval som na nej niekoľko jázd na dlšiu trasu s plným naložením a autíčko sa správalo udatne

ˇAno, bol dodávaný aj 1.0, s tým sa ale nedalo jazdiť, 1.9 SDi je podľa mňa veľmi dobrá voľba (musí mať extrémnu životnosť), ale nikdy som sa v nej neviezol.

Môjmu naturelu by asi najviac vyhovovala 1.4 16V/74kW...nikdy som sa v nej ale neviezol (...škoda...)


Kámoš měl novou třídvéřovou Ibizu 1.2 12V (koně nevim ale to bude asi ten samej motor) a nechtělo se mi věřit, že tam tenhle motor fakt je - to byla jízda jak pes! Akcelerace, zátah prostě nevěřil jsem, že tenhle motor může něco takovýho udělat.

_________________
Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P.
http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI


30.11.06, 21:41
Profil ICQ
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
ferrari píše:
Môjmu naturelu by asi najviac vyhovovala 1.4 16V/74kW...nikdy som sa v nej ale neviezol (...škoda...)


Já měl možnost s tímhle autem najet cca 2 200 km během týdne, takže trochu tuším, jak se ten motor chová. V nízkejch otáčkách je to stejný jako 1,4 16 V 55 kW, ovšem tak od třech a půl tisíc v tom chytnou saze. Nevýhoda je, že má stejnej krouťák jako ta slabší verze, tuším z hlavy 126 Nm - je to holt jenom 1,4... Když se tomu nešlape na krk a jezdí se v klídku kolem stovky, žere to málo přes šest litrů; když se jí ale dává víc na prdel, taky víc žere... Myslim si ale, že za ty peníze to nic moc motor neni... To už radši to SDi - sice neni tak svižný, ale na nic si nehraje a jezdí skoro zadarmo...

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


1.12.06, 09:33
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz