Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 14:54



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Motor s vrtulí 
Autor Zpráva
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek Motor s vrtulí
Chtel bych do auta jinej vetrak topeni tenhle naprd fouka :? To si nejak poresim, otazkou je rizeni otacek. Regulovat to predradnym odporem vymyslel dement. Proto by bylo moudre vyrobit nejaky regulator. Co toto? http://www.belza.cz/pcfan/fan4.htm upravit jednak vykonove a druhak aby slo nakroutit co chci.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


19.1.09, 15:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Motor s vrtulí
Matthes píše:
Chtel bych do auta jinej vetrak topeni tenhle naprd fouka :? To si nejak poresim, otazkou je rizeni otacek. Regulovat to predradnym odporem vymyslel dement. Proto by bylo moudre vyrobit nejaky regulator. Co toto? http://www.belza.cz/pcfan/fan4.htm upravit jednak vykonove a druhak aby slo nakroutit co chci.


odpoj je jednoduchší a spoľahlivejší, dá sa nahradiť aj výkonovým tranzistorom, ale ten tak isto potrebuje svoje chladenie, takže jediné čo tým získaš je plynulá regulácia, čo zasa nieje také potrebné, tie 4 stupne čo mám bohato stačia... iba nechápem načo tam trepe ten termistor :shock: neviem si predstaviť reálne využitie jeho vlastností v aute... keby termostat pochopím, ale ako s tým súvisí regulácia výkonu ventilátora... :roll:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


19.1.09, 15:51
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek Re: Motor s vrtulí
michalkatka píše:
odpoj je jednoduchší a spoľahlivejší, dá sa nahradiť aj výkonovým tranzistorom, ale ten tak isto potrebuje svoje chladenie, takže jediné čo tým získaš je plynulá regulácia, čo zasa nieje také potrebné, tie 4 stupne čo mám bohato stačia... iba nechápem načo tam trepe ten termistor :shock: neviem si predstaviť reálne využitie jeho vlastností v aute... keby termostat pochopím, ale ako s tým súvisí regulácia výkonu ventilátora... :roll:


To je hezky ze mas 4 stupne regulace ale ja mam 2 :? A ten typ to ma do pocitace, rikam ze bych to upravil :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


19.1.09, 15:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Motor s vrtulí
Matthes píše:
michalkatka píše:
odpoj je jednoduchší a spoľahlivejší, dá sa nahradiť aj výkonovým tranzistorom, ale ten tak isto potrebuje svoje chladenie, takže jediné čo tým získaš je plynulá regulácia, čo zasa nieje také potrebné, tie 4 stupne čo mám bohato stačia... iba nechápem načo tam trepe ten termistor :shock: neviem si predstaviť reálne využitie jeho vlastností v aute... keby termostat pochopím, ale ako s tým súvisí regulácia výkonu ventilátora... :roll:


To je hezky ze mas 4 stupne regulace ale ja mam 2 :? A ten typ to ma do pocitace, rikam ze bych to upravil :)


neviem koľko Wattov má tvoj ventilátor kúrenia môj má 150W (klasický Favo/Felicia má 120W) a uchladiť taký výkon nieje zasa tak najľahšie, napr KD607 to zvládne ale chladič na 100W stratového výkonu musí mať nejakých 100cm/2 (neviem z hlavy presne) čo sa dá znížiť na polovicu ak to dáš do núteného obehu vzduchu, nehovoriac o spoľahlivosti, najskôr by to vypovedalo v daždi keď sa ti najviac rosí okno...
teraz ma napadá nebolo by rozumnejšie tam dať celú reguláciu aj s odpormi s Fava to má 3stupne a je ich všade ako maku, alebo s Feldy tá má 4 supne, je to ovládané otočným gombíkom takže aj ten prepínač by sa tam dal celkom dobre zabudovať....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


19.1.09, 16:04
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
To je hezký ale k tomu musí být i ten daný motor ne ? A motor Fávo Felda je jinej než Mkovej...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


19.1.09, 17:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Martin 007 píše:
To je hezký ale k tomu musí být i ten daný motor ne ? A motor Fávo Felda je jinej než Mkovej...


myslím že nie, tá odporová kaskáda Felicia prípadne Favorit by pekne regulovala aj menej výkonný motor...

koľko W má motor ventilátora 742.xxx ja typujem okolo 80-100W...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


19.1.09, 17:36
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Martin 007 píše:
To je hezký ale k tomu musí být i ten daný motor ne ? A motor Fávo Felda je jinej než Mkovej...


No motor chci jinej. Mozna z chrochty by sel, nevim proc sem tahate favoriti :-) Jinak regulator je zcela univerzalni, proste tam posila 12V stridu...


K cemu by mi furt bylo ridit ten skodovackej motor kdyz stoji za ho**o :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


19.1.09, 17:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Tak to náko rozveďte...já to řešil loni trošku a nikdo nic moc neřikal...tak snad letos..

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


19.1.09, 17:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
http://www.aukro.cz/item533237558_vetra ... ml#gallery
http://www.aukro.cz/item530353956_venti ... a_323.html
http://www.aukro.cz/item531314477_lanci ... openi.html
Tak neco no, bude to chtit upravit topeni.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


19.1.09, 17:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Matthes píše:
chrochty


ja som tu na webe asi málo, niektorému vášmu slengu niekedy nerozumiem :oops: ....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


19.1.09, 17:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Matthes píše:
http://www.aukro.cz/item533237558_vetrak_do_topeni.html#gallery
http://www.aukro.cz/item530353956_venti ... a_323.html
http://www.aukro.cz/item531314477_lanci ... openi.html
Tak neco no, bude to chtit upravit topeni.


to sú iba samotné motory, k tomu potrebuješ aj zvyšok tej turbíny...

niekde možno nájdem fotku ale jeden taký komplet ventilátor Bosch doma mám....

len neviem čo máte proti ventilátoru vo Fave/Felicii, tie fúkajú dobre.... :shock:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


19.1.09, 17:44
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
michalkatka píše:
Matthes píše:
chrochty


ja som tu na webe asi málo, niektorému vášmu slengu niekedy nerozumiem :oops: ....


Octavia TDi

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


19.1.09, 17:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Šemik píše:
Octavia TDi


thanks :oops:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


19.1.09, 17:45
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
michalkatka píše:
to sú iba samotné motory, k tomu potrebuješ aj zvyšok tej turbíny...

niekde možno nájdem fotku ale jeden taký komplet ventilátor Bosch doma mám....

len neviem čo máte proti ventilátoru vo Fave/Felicii, tie fúkajú dobre.... :shock:


Co myslis? Vrtule tam je, zbytek aby to foukalo uz poladim sam primo upravou topeni.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


19.1.09, 17:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
michalkatka píše:

len neviem čo máte proti ventilátoru vo Fave/Felicii, tie fúkajú dobre.... :shock:


No to foukaj...ale vypadaj poněkud hodně jinak...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


19.1.09, 17:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz