Karburátor žiguli do škodovky?
Autor |
Zpráva |
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
fatal píše: Šemik píše: BA3 má sériově Weber To snad jen ty první...
Webery měly hlavně poláci, VAZ měl převážně Ozon
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
20.1.09, 22:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Kulatý žiguly (2101, 02, 011, 03 a 06) měly Webery celou dobu co se dělali, Ozony měly pak až hranaťáci (2105, 04, 07)
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
20.1.09, 22:39 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
kua, takže děda mě 15tku žíga a měl tam webra?....já vůl kdybych to tenkrát věděl....měl doma úplně novej ještě jeden a dal ho někomu
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
21.1.09, 16:35 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Mohl mít, jestli to byl kulaťák (2103) tak měl Webera, jestli hranaťák (2107) tak Ozon.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
21.1.09, 19:04 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Tak co já jsem od laďáků slyšel, ten Weber hodně žral, proto to někteří předělávali na Ozon. A i ten ozon dokáže s Ladou pěkně pohnout, když je dobře seřízen.
|
21.1.09, 19:06 |
|
|
Speedy125
Příspěvky: 51 Bydliště: Stupava
|
Žiguláky do roku výroby 1980 mali všetky karburárore Weber. Až po roku 80 tam začali davať Ozony a Solexe hlavne pre usporu paliva a menšie emisie (to si neviem predstaviť čo to žralo dovtedy ) Inak už som zistil čo to mám ja za karbec. Ma to označenie 2105-1107010-20 čiže je to Ozon a bol osadzovaný na motory 1200 a 1300 ccm. Vôbec by inak nebolo odveci zohnať nejaký weber z pred roku 1980 a skusit ho dať na embéčku. Má to plne mechanické postupné otváranie oboch klapiek tak by to mohlo byť celkom zaujimavé...
_________________ Škoda 130GL r.v.11/86 - bohužial už po smrti ale spomínam na nu v dobrom...
Škoda 125L r.v.12/89 - originál
Škoda 125GLS r.v. 8/84 - skladačka
|
21.1.09, 19:14 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Šemik píše: Mohl mít, jestli to byl kulaťák (2103) tak měl Webera, jestli hranaťák (2107) tak Ozon.
vepředu 4oko....
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
21.1.09, 19:35 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ondras83 píše: vepředu 4oko....
Kulaťák 2103
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
21.1.09, 20:38 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Šemik píše: Kulatý žiguly (2101, 02, 011, 03 a 06) měly Webery celou dobu co se dělali, Ozony měly pak až hranaťáci (2105, 04, 07)
Nemáš pravdu, 01 - 03 maj i Ozóna, Webery mělo jen pár kusů, mám i origo opravárenskou knížku.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
21.1.09, 21:03 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Tak neviem, ale kámoš mal na Vasilovi 1,5 2103 karbec zo 130 tky a síce to malo horší spodok, no lepšie do otáčok a tiež spotreba OK...2. kámoš vymenila na Leninových saniach 1200 2101 origo karbec za SEDR130 a rovnako - trocha horší spodok, ale omnoho lepšie išlo do otáčok a nešlo do spotreby...tie origo karby z Vasilov sú asi osadené nejak na bohato - asi na ruskú zimu (a na bývalé ruské ceny benzínu)...
Ja som sa vozil na tej 2101 s origo karbecom a tiež na kámošovej 2107čke a tiež na zachovalej 1500ke S, ale mne sa ani jedno nepáčilo...všetko to žere ako tank...hl. tá 1500 S...katastrofa 10l/100 km a človek sa za volantom narobí ako kôň...ani jeden z týchto 3 kusov nemal v poriadku riadenie...a možno je to aj tým, že som odchovanec okrídleného šípa...a otec mal po jazdení na tej 1500 S rovanké pocity, ako ja...
A dopasovať by to nemal byť rpoblém - treba asi akurát vymeniť štifty na nasávacom potrubí a nejak dopasovať sanie (napchaj tam z Vasila) a páka ovládania škrtiacej klapky by mala ísť jednoducho vymeniť...daj vedieť, ako si dopadol...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
22.1.09, 16:47 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Kristensen píše: Šemik píše: Kulatý žiguly (2101, 02, 011, 03 a 06) měly Webery celou dobu co se dělali, Ozony měly pak až hranaťáci (2105, 04, 07) Nemáš pravdu, 01 - 03 maj i Ozóna, Webery mělo jen pár kusů, mám i origo opravárenskou knížku.
Určitě?
My sme třeba měli 2103/75 a to mělo Weber, 100% to byl původní karburátor. Ten ozon už má nějakou elektroniku na odpojování volnoběhu za jízdy, já bych dal krk na špalek za to že to měly až 2104/05/07
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
22.1.09, 17:58 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Šemik píše: My sme třeba měli 2103/75 a to mělo Weber, 100% to byl původní karburátor. Ten ozon už má nějakou elektroniku na odpojování volnoběhu za jízdy, já bych dal krk na špalek za to že to měly až 2104/05/07
Ja si myslím, že je to tiež tak, bo ten ozón bol predstavovaný v STOPe až pri uvedení modelu 2105...a tatko mal tú služobnú 1500 S r.v nejako okolo 80 a ozon tam nebol, ale zas to neviem 100%ne
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
22.1.09, 20:13 |
|
|
Speedy125
Příspěvky: 51 Bydliště: Stupava
|
No tak som to tam konecne napasoval. Bolo treba vymenit stifty na sani za dlhsie. Dalej bolo treba prehodit to tiahlo na ovladanie plynu za skodovacke, z drzadla bovdenu na plynove lanko bolo treba kusok vyrezat lebo mu zavadzalo tiahielko ovladania podtlaku druhej kalpky a potom uz iba take prkotiny ako vybrat stifty co drzia filtrbox, vymenenie hadicky od ac-pumpy za dlhsiu a prisposobenie hadicky co ide z rozdelovacu do karbecu. Ked to bolo vsetko na hotovo nastalo velke ocakavanie ci to vobec naskoci a cuduj sa svetu, ono to aj naskocilo. S plne zatiahnutym siticom si to pekne drzalo otacky ale po povoleni siticu to vzdy zdochlo. Mne to ale vobec nevadilo tak som sitic nechal zatiahnuty a nasledovala skusobna jazda. Previezol som sa sice iba okolo dediny ale zda sa mi ze to ma lepsi tah hned od spodu. Na moje velke prekvapenie vzdy ked som dal nohu z plynu zacalo to strielat do vyfuku ako dive z coho som usudil ze bude asi dost bohata zmes. Najlepsie na tom ale boli tie pohlady nechapavych ludi co isli po chodniku a iba sa otacali co to zacalo po nich strielat Po skusobnej jazde som to chcel este postelovat ale zistil som ze uz je dost neskoro a rano musim ist do roboty tak som to radsej nechcel riskovat aby ma to niekde na pol cesty do roboty nechalo stat na krajnici a prehodil som tam naspat povodny SEDR130. Cez vikend ked uz na to bude konecne viac casu sa na to vrhnem znova a snad sa mi to podari vyladit tak aby sa s tym dalo normalne jazdit.
_________________ Škoda 130GL r.v.11/86 - bohužial už po smrti ale spomínam na nu v dobrom...
Škoda 125L r.v.12/89 - originál
Škoda 125GLS r.v. 8/84 - skladačka
|
28.1.09, 20:56 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
mozna s eme to s necim plete ale z ceho presne mas ten karbec...co si vzpominam tak zigul nemel podtlakovou regulaci..tak pokud to tak je nevim kam si tu hadicku pripojil..a vysvetluje to proc to strili a nedrzi volnobeh...jinak kdyz to vyladis bude ti to pekne jezdit..a startovat..a nebude ani vic zrat
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
28.1.09, 22:36 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
zigul ma mat niektory typ podtlakom odpajany volnobeh. Ak si nenapojil hadicku na podtlakovy vypinac volnobehu, potom ti to pri deceleracii motora taha zmes do motora a preto striela. Zigul ozon mal aj malu elektronicku krabicku, kt sledovala otacky motora a podla toho odpajala elektronicky volnobej aby sa setrilo palivo.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
29.1.09, 08:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|