Autor |
Zpráva |
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Když vezmeš multimetr tak na to musíš behěm chvilky přijít
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
22.1.09, 18:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Já ani jeden z těhle vypínačů nikdy v ruce neměl, takže v nejmenším netuším. Multimetrem bys to měl za 5 minut rozřešené
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
22.1.09, 18:18 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Změřil by jsi si které dráty co jsou které a pak propojivost a vodivost jednotlivých pinů spínače
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
22.1.09, 18:21 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Spojením kontaktů se uzavře elektrický obvod.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
22.1.09, 19:02 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
patří ti to, to máš z toho, že děláš kočkopsa. Je to podobný problém, jako by sis oblíknul podprsenku a divil se, že v ní nemáš kozy.
|
22.1.09, 19:34 |
|
|
Xfanthom
Příspěvky: 79 Bydliště: JC
|
lepsi nenapsat nic, nez tuhle picovinu
|
22.1.09, 19:56 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Vít píše: Je to podobný problém, jako by sis oblíknul podprsenku a divil se, že v ní nemáš kozy.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
22.1.09, 20:00 |
|
|
Milan Koukal
Příspěvky: 947
|
Tudle předělávku jsem taky dělal prostě na ten přepínač z feldy dáš jeden přívod a jeden odvod (+osvětlení) a druhej přívod z odvodem zapojíš přes relé které tam musíš přidělat navíc, to relé budeš napájet odvodním kontaktem z přepínače + kostra. Snat ti to pomůže
|
22.1.09, 20:18 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Odvod se mě naštěstí už netýkal
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
22.1.09, 20:25 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Nepér píše: Odvod se mě naštěstí už netýkal
To je fakt... nějak se ty odvody tady přemnožily Mě se teda odvod ještě týkal, ale zato obvod a jemu podobný jsem viděl jen z rychlíku
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
22.1.09, 21:07 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
lord_sef píše: jak to myslis ze se te odvod netykal?? Povinná vojenská služba byla zrušena v roce 2004.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
22.1.09, 21:20 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
No, v zásadě k původnímu tlačítku vedou 4 vodiče, dva jsou pro osvětlení, spínaný plus a zem. Zbývající dva budou spínaný plus a výstup pro sepnutí relé mlhovek, které je v pojistkovce (přední i zadní). Nevidím problém v připojení jiného spínače a žárovky osvětlení.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
22.1.09, 21:26 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Na webu je určitě pár návodů se seznamem pinů, co kam patří a ten, kdo to popsal to neudělal jinak, než že to propípal multimetrem, tak se snaž.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
22.1.09, 22:00 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Cílem je aby se to při sepnutí propojilo stejně, jako dřív starým tlačítkem
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
22.1.09, 22:47 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
lord_sef píše: tlacitlo ma vedene draty ze dvou stran, na jedne strane cerveny a cerny a na druhe strane zeleny a cerny, mam dotaz, privod je cerveny a odvod cerny, druha dvojice je privod cerny a odvod zeleny, a mam dotaz, na kazde strane ty dva dratky jsou spolu? nebo je to naopak?? ktery cerny dratek je privod a ktery odvod?
pane bože tak zober žiarovku a použi ju ako skúšačku.
pre upresnsnie : ak žiarovka svieti tak je obvod uzavretý, ak nesvieti tak obvod uzavretý nieje, ak bude svietiť slabo - žhaviť naskôr to bude podsvietenie.... záleží na tom akú žiarovku použiješ, odporúčal by som 5-10W...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.1.09, 13:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|