Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 18:53



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 po výměně lamely 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 47
Příspěvek po výměně lamely
jsme dali zpět motor, všechno zpátky zapojili,ale včas jsme nestihli seřídit s technikem lanko od plynu a od karbecu. Pochhopitelně nastala chyba a to ta, že bez sytiče motor jede a škube s sebou. Jestli mám poladit nějak ty lanka? A když už jo, co lanko od sytiče, můžu ho utáhnout až by bral sytič i bez zatáhnutí páčky sytičem? Tak na těch 1000 ot/min? :D

Poraďte, prosíím. :sick:

_________________
ŠKODA 120 L rok první registrace 1983


25.1.09, 17:23
Profil
Pspvek Reklama

   
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Lanko od plynu snad stačí nasadit jak bylo, případně nastavit tak, aby v klidové poloze byla malá vůle. Strunu sytiče nastavit tak, aby se dalo páčkou sytič plně zapnout i vypnout.


25.1.09, 17:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 47
Příspěvek 
fatal píše:
Lanko od plynu snad stačí nasadit jak bylo, případně nastavit tak, aby v klidové poloze byla malá vůle. Strunu sytiče nastavit tak, aby se dalo páčkou sytič plně zapnout i vypnout.


a když to bude cukat i nadále? :(

_________________
ŠKODA 120 L rok první registrace 1983


25.1.09, 17:30
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
a připojili ste odpojovač paliva nebo volnoběhu tu cívku :?: cvaká :?: miloš


25.1.09, 17:36
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Potom seřídit motor.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


25.1.09, 17:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 47
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
a připojili ste odpojovač paliva nebo volnoběhu tu cívku :?: cvaká :?: miloš


všechno co jsme odpojili, to jsme připojeli..Tak snad jo.

K tomu seřízení motoru. To asi bude nejlepší zajet k nějakýmu schopnýmu mechanikovi?

_________________
ŠKODA 120 L rok první registrace 1983


25.1.09, 17:45
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Na seřízení potřebuješ snad jenom 10 klíč, šroubovák, žárovkovou zkoušečku, popř. klíč na svíčky a nehluchý ucho. V servisech se na tebe budou čumět jak čáp do trubky, staří chlapi to už dělat nechcou a mladí umí akorát přečíst závadu a vyměnit díl, logicky uvažovat o problému umí jenom mizivá část.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


25.1.09, 17:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 47
Příspěvek 
Drak píše:
Na seřízení potřebuješ snad jenom 10 klíč, šroubovák, žárovkovou zkoušečku, popř. klíč na svíčky a nehluchý ucho. V servisech se na tebe budou čumět jak čáp do trubky, staří chlapi to už dělat nechcou a mladí umí akorát přečíst závadu a vyměnit díl, logicky uvažovat o problému umí jenom mizivá část.


Všechno z toho seznamu bych doma měl,ale nemám žádnou rpaxi se seřizováním motoru.

Vyměnili jsme karbec a všechno se to hodně zlepšilo, pochopitelně jsem opět vyměnil i vz. filtr, ale problém i nadále trvá. Když se rozjedu a přidám plyn tak na 1/3 plynu, auto mi škubne, zařadím za dva a to samé, dokonce i u třetího kvaltu a dokonce i u čtvrtého,pokaždý když přidám plyn,auto škubne ale jede.. Tak jestli už seřídit ten motor? Nebo jestli by chyba mohla být jinde? :D prosííím, poraďte.. Popřípadně jak se nastaví ten motor, kam se co dáa tak?? To já v nejmenším netuším..

díky

_________________
ŠKODA 120 L rok první registrace 1983


3.2.09, 21:19
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Když přidáš plyn, tak se zadusí? Potom akcelerační pumpička nepumpuje.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


3.2.09, 21:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
A ako ti ide pridavat ? pretoze ak sa ti to niekde zadiera a potim sa to naraz uvolni a prida tak je normal ze to sekne nakolko akceleracka strekne viac paliva do sania a auto zacne kuckat . Ale malo by to robit len na studenom ( teda mne to robi len za studena ) Ked pridas tak to zakucka , co potom ? ako dlho to trva ? Inac nastavenie plynu : prides ku karbcu , lanko co vytrca z tiahla klapky ( to kade je to prevlecene - to co sa hybe ) chytis do kombinaciek , mierne potiahnes smerom do prava ( nepouzivaj moc velku silu aby to nepruzilo ) svorku ktoru mas na zaistenie lanka proti vytiahnutiu z tiahla klapky prisrobuj cca 1mm ZA tiahlo ( medzi tiahlo a kombimacky ) povol kombinacky . Nastavenie sytica : packu daj do cca 4/5 chodu (1/5 ostane do max otvorenia ) chod ku karbcu prstom daj sytic na max a tam zasrobuj ( zaisti ) ten srobik ( tym ti vznikne vola cca 1/5 na uplne zavretie a 1/5 na uplne otvorenie ) vyskusaj chod sytica - musi sa uplne zavriet a uplne otvorit . Takto to robim ja :oops:
EDIT : kto toto pochopi ak sa niekedy stretneme ma u mna pivo :lol: :oops:

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


3.2.09, 21:44
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 47
Příspěvek 
Drak píše:
Když přidáš plyn, tak se zadusí? Potom akcelerační pumpička nepumpuje.


když přidám plyn z 1/5 na 2/5 plynu, tak mi kuckne, jako kdybych ten plyn pustil úplně a hned přidal plnej. Prostě jednou to celý cukne. A ta akcelerační pumpička je kde? :( Abych se na ni mohl kouknout aspoň...

S tím nastavením toho sytiče a plynu, s tím jsem to pochopil, to by mělo fakčit jak má,dokonce mi s tím i kámoš vypomohl... Ale to cukání,s tím si už nevěděl rady. A když je to auto studený tak je to stejný,jako když je zahřátý.

_________________
ŠKODA 120 L rok první registrace 1983


4.2.09, 14:39
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Sundej filtrbox a v karburátoru uvidíš 2 chřtány. v jrdnom je mosazná trubička, která míří doprostřed chřtánu. Když svižně přidáš plyn, tak z té trubičky musí chrstnout hned napoprvé benzín přesně doprostřed díry. Když bude chrstat mimo, tak přihýbej, aby to valilo doprostřed. Když bude chrstat až napodryhé, nebo naponěkolikáté, tak ti pod tou trubičkou chybí zpětná kulička a dostaneš se tam až po demontáži víka karburátoru. Když nebude chrstat vůbec, tak je v řiti membrána, tu najdeš na boku pod čtvercovým víčkem na 4 šrouby.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


4.2.09, 14:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz