Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 22:21



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Logika ovládání el. palivového čerpadla 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek Logika ovládání el. palivového čerpadla
Jasně, jsou frajeři, kteří si to zapojí rovnou přes klíček a běží to pořád, ale...

Zkrátka moje logika je následující:
Zapnu zapalování, pumpa se na pár vteřin rozeběhne a zastaví se, dokud nezhasne kontrolka mazání.
Rozsvítí-li se kontrolka mazání na dýl než pár vteřin, pumpa se zastaví.

Tak, nějak mi to funguje, jen bych potřeboval upřesnit, na jaké napětí může spadnout napětí na akumulátoru, kdy se startér ještě točí, zkrátka jaké minimální napětí je třeba k jeho běhu, potřebuju to kvůli stabilizaci napětí pro napájení oné chytré krabičky... (Zener olé)

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


25.1.09, 22:44
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
A pak jako přestane dávat benál nadobro jo ? :D

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


25.1.09, 22:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Jde o bezpecnost... :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


25.1.09, 23:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Martin 007 píše:
A pak jako přestane dávat benál nadobro jo ? :D
Ne, jakmile kontrolka zhasne, pumpa se rozeběhne.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


25.1.09, 23:03
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
OK 8)

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


25.1.09, 23:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Nějak to nechápu, ty chceš vědět napětí baterky, který ještě dokáže roztočit startér tak, aby nastartoval auto?

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


26.1.09, 06:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Přesně tak, chci vědět, na jaké napětí může klesnout při startování.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


26.1.09, 08:54
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Drak píše:
Nějak to nechápu, ty chceš vědět napětí baterky, který ještě dokáže roztočit startér tak, aby nastartoval auto?


Sice rika ze jo, ale nevi co mluvi. Nechce znat napeti pred startem, ale primo pri startu kdy se toci starter, aby ridici elektronice nikdy nechybelo napeti :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


26.1.09, 09:16
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
A co takle Vmetr co ? :D :D :D

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


26.1.09, 10:16
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Logika ovládání el. palivového čerpadla
ak to bedeš mať na karburátore tak ti stačí jeden podtlakový spínač na sanie, pre štart ešte v komore palivo bude, po pohnutí motora sa vytvorí podtlak a čerpadlo sa rozbehne, ak to chcipne podtlak sa stratí a čerpadlo prestane ísť...

alebo vyrobiiť iba jednoduchý časový spínač ktorý po zapnutí zapaľovania zapne na 1sek čerpadlo, potom to už bude riadiť ten podtlakový spínač...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


26.1.09, 11:36
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
To nikdy nezměříš stejně. Jiný napětí budeš mít v létě, jiný v zimě, jiný při dobrým startéru, jiný při vylágrovaným. Stejně nějak nechápu, o co de.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


26.1.09, 16:55
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Tak tam dám 6V8 zenerku, to by mohlo stačit.
A podtlakový spínač funguje v podstatě stejně jako čidlo tlaku oleje.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


Naposledy upravil Nepér dne 26.1.09, 19:02, celkově upraveno 1



26.1.09, 19:00
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
proč to dělat tak složitě :shock:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


26.1.09, 19:01
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Protože sádro neni nic horšího, než otočit 1203 s elektrickou pumpou na střechu a slyšet zezadu zlověstné cvak-cvak a čekat, až to začně stříkat benzín na rozžhavený svody.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


26.1.09, 19:04
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
otočit 1203 na střechu tak je stejně po tobě :lol: :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


26.1.09, 19:06
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz