Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 18:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Karburátor žiguli do škodovky? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
fatal píše:
Šemik píše:
BA3 má sériově Weber :)


To snad jen ty první...


Webery měly hlavně poláci, VAZ měl převážně Ozon

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


20.1.09, 22:29
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Kulatý žiguly (2101, 02, 011, 03 a 06) měly Webery celou dobu co se dělali, Ozony měly pak až hranaťáci (2105, 04, 07)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


20.1.09, 22:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
kua, takže děda mě 15tku žíga a měl tam webra?....já vůl kdybych to tenkrát věděl....měl doma úplně novej ještě jeden a dal ho někomu :roll:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


21.1.09, 16:35
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Mohl mít, jestli to byl kulaťák (2103) tak měl Webera, jestli hranaťák (2107) tak Ozon.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


21.1.09, 19:04
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Tak co já jsem od laďáků slyšel, ten Weber hodně žral, proto to někteří předělávali na Ozon. A i ten ozon dokáže s Ladou pěkně pohnout, když je dobře seřízen. :)


21.1.09, 19:06
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 51
Bydliště: Stupava
Příspěvek 
Žiguláky do roku výroby 1980 mali všetky karburárore Weber. Až po roku 80 tam začali davať Ozony a Solexe hlavne pre usporu paliva a menšie emisie (to si neviem predstaviť čo to žralo dovtedy :shock: ) Inak už som zistil čo to mám ja za karbec. Ma to označenie 2105-1107010-20 čiže je to Ozon a bol osadzovaný na motory 1200 a 1300 ccm. Vôbec by inak nebolo odveci zohnať nejaký weber z pred roku 1980 a skusit ho dať na embéčku. Má to plne mechanické postupné otváranie oboch klapiek tak by to mohlo byť celkom zaujimavé... :D

_________________
Škoda 130GL r.v.11/86 - bohužial už po smrti ale spomínam na nu v dobrom... :-)
Škoda 125L r.v.12/89 - originál
Škoda 125GLS r.v. 8/84 - skladačka


21.1.09, 19:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Šemik píše:
Mohl mít, jestli to byl kulaťák (2103) tak měl Webera, jestli hranaťák (2107) tak Ozon.

vepředu 4oko....

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


21.1.09, 19:35
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ondras83 píše:
vepředu 4oko....


Kulaťák :) 2103

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


21.1.09, 20:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Šemik píše:
Kulatý žiguly (2101, 02, 011, 03 a 06) měly Webery celou dobu co se dělali, Ozony měly pak až hranaťáci (2105, 04, 07)


Nemáš pravdu, 01 - 03 maj i Ozóna, Webery mělo jen pár kusů, mám i origo opravárenskou knížku.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


21.1.09, 21:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Tak neviem, ale kámoš mal na Vasilovi 1,5 2103 karbec zo 130 tky a síce to malo horší spodok, no lepšie do otáčok a tiež spotreba OK...2. kámoš vymenila na Leninových saniach 1200 2101 origo karbec za SEDR130 a rovnako - trocha horší spodok, ale omnoho lepšie išlo do otáčok a nešlo do spotreby...tie origo karby z Vasilov sú asi osadené nejak na bohato - asi na ruskú zimu (a na bývalé ruské ceny benzínu)...

Ja som sa vozil na tej 2101 s origo karbecom a tiež na kámošovej 2107čke a tiež na zachovalej 1500ke S, ale mne sa ani jedno nepáčilo...všetko to žere ako tank...hl. tá 1500 S...katastrofa 10l/100 km a človek sa za volantom narobí ako kôň...ani jeden z týchto 3 kusov nemal v poriadku riadenie...a možno je to aj tým, že som odchovanec okrídleného šípa...a otec mal po jazdení na tej 1500 S rovanké pocity, ako ja...

A dopasovať by to nemal byť rpoblém - treba asi akurát vymeniť štifty na nasávacom potrubí a nejak dopasovať sanie (napchaj tam z Vasila) a páka ovládania škrtiacej klapky by mala ísť jednoducho vymeniť...daj vedieť, ako si dopadol...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


22.1.09, 16:47
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Kristensen píše:
Šemik píše:
Kulatý žiguly (2101, 02, 011, 03 a 06) měly Webery celou dobu co se dělali, Ozony měly pak až hranaťáci (2105, 04, 07)


Nemáš pravdu, 01 - 03 maj i Ozóna, Webery mělo jen pár kusů, mám i origo opravárenskou knížku.


Určitě?

My sme třeba měli 2103/75 a to mělo Weber, 100% to byl původní karburátor. Ten ozon už má nějakou elektroniku na odpojování volnoběhu za jízdy, já bych dal krk na špalek za to že to měly až 2104/05/07

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


22.1.09, 17:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Šemik píše:
My sme třeba měli 2103/75 a to mělo Weber, 100% to byl původní karburátor. Ten ozon už má nějakou elektroniku na odpojování volnoběhu za jízdy, já bych dal krk na špalek za to že to měly až 2104/05/07


Ja si myslím, že je to tiež tak, bo ten ozón bol predstavovaný v STOPe až pri uvedení modelu 2105...a tatko mal tú služobnú 1500 S r.v nejako okolo 80 a ozon tam nebol, ale zas to neviem 100%ne

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


22.1.09, 20:13
Profil

Příspěvky: 51
Bydliště: Stupava
Příspěvek 
No tak som to tam konecne napasoval. Bolo treba vymenit stifty na sani za dlhsie. Dalej bolo treba prehodit to tiahlo na ovladanie plynu za skodovacke, z drzadla bovdenu na plynove lanko bolo treba kusok vyrezat lebo mu zavadzalo tiahielko ovladania podtlaku druhej kalpky a potom uz iba take prkotiny ako vybrat stifty co drzia filtrbox, vymenenie hadicky od ac-pumpy za dlhsiu a prisposobenie hadicky co ide z rozdelovacu do karbecu. Ked to bolo vsetko na hotovo nastalo velke ocakavanie ci to vobec naskoci a cuduj sa svetu, ono to aj naskocilo. S plne zatiahnutym siticom si to pekne drzalo otacky ale po povoleni siticu to vzdy zdochlo. Mne to ale vobec nevadilo tak som sitic nechal zatiahnuty a nasledovala skusobna jazda. Previezol som sa sice iba okolo dediny ale zda sa mi ze to ma lepsi tah hned od spodu. Na moje velke prekvapenie vzdy ked som dal nohu z plynu zacalo to strielat do vyfuku ako dive z coho som usudil ze bude asi dost bohata zmes. Najlepsie na tom ale boli tie pohlady nechapavych ludi co isli po chodniku a iba sa otacali co to zacalo po nich strielat :D Po skusobnej jazde som to chcel este postelovat ale zistil som ze uz je dost neskoro a rano musim ist do roboty tak som to radsej nechcel riskovat aby ma to niekde na pol cesty do roboty nechalo stat na krajnici a prehodil som tam naspat povodny SEDR130. Cez vikend ked uz na to bude konecne viac casu sa na to vrhnem znova a snad sa mi to podari vyladit tak aby sa s tym dalo normalne jazdit.

_________________
Škoda 130GL r.v.11/86 - bohužial už po smrti ale spomínam na nu v dobrom... :-)
Škoda 125L r.v.12/89 - originál
Škoda 125GLS r.v. 8/84 - skladačka


28.1.09, 20:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
mozna s eme to s necim plete ale z ceho presne mas ten karbec...co si vzpominam tak zigul nemel podtlakovou regulaci..tak pokud to tak je nevim kam si tu hadicku pripojil..a vysvetluje to proc to strili a nedrzi volnobeh...jinak kdyz to vyladis bude ti to pekne jezdit..a startovat..a nebude ani vic zrat

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


28.1.09, 22:36
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
zigul ma mat niektory typ podtlakom odpajany volnobeh. Ak si nenapojil hadicku na podtlakovy vypinac volnobehu, potom ti to pri deceleracii motora taha zmes do motora a preto striela. Zigul ozon mal aj malu elektronicku krabicku, kt sledovala otacky motora a podla toho odpajala elektronicky volnobej aby sa setrilo palivo.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


29.1.09, 08:27
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz