|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
favo - rezonator/vykuchany katalyzator
Autor |
Zpráva |
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Ne. Jediná věc, co má smysl jsou nerezový svody od Čepka za 9 tisíc, bohužel je teď na čas nevyrábí.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
31.1.09, 23:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Moc vykonu tym neziskas. Tak 2-3kW a budes smrdiet. Rozumnejsie by bolo upravit motor a Rj.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
1.2.09, 00:26 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Bude to žrát a řvát, to je všecko, čeho docílíš. Ten rámus tě potom psychologicky přesvědčí o tom, že ta chcíplá mrcha BMM 40kW jede líp.
|
1.2.09, 08:46 |
|
|
Ladin
Příspěvky: 322 Bydliště: Slavičín
|
Já myslím,že by to řvalo hlavně bez středového tlumiče.
_________________ Škoda favorit GLXI Solitaire 94, 250 000 Km,BMM 50 Kw LPG Alfa romeo 156 2,4 JTDm (129 Kw) škoda Felicia 1,3 MPi http://moje.auto.cz/Ladi/favalek.html http://moje.auto.cz/Ladi/ala.html
|
1.2.09, 09:28 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Vít píše: Bude to žrát a řvát, to je všecko, čeho docílíš. Ten rámus tě potom psychologicky přesvědčí o tom, že ta chcíplá mrcha BMM 40kW jede líp.
blbost, mám to tak a rozdíl ve zvuku nepoznáš...teda je to trošku hlubší, ale laik to nepozná...žere to stejně
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
1.2.09, 11:04 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
dyť tam chce nějakej rezonator, každej tuner co mě ukazoval že má rezonátor, mě ukazoval akorát kupu kraválu, v nadpisu to tak má
|
1.2.09, 11:06 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
já tovídím jak ondras 83 nepatrně jiný zvuk nic víc spotřeba stejná i výkon miloš
|
1.2.09, 11:24 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Vít píše: dyť tam chce nějakej rezonator, každej tuner co mě ukazoval že má rezonátor, mě ukazoval akorát kupu kraválu, v nadpisu to tak má
no tak to jo...ale vykuchanej katalyzátor na výkonu asi moc nepřidá...ikdyž, mě to nejede špatně a dědovo MPI taky nemá kat a na benzín to taky jede jako střela, tak asi trošku pomůže no
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
1.2.09, 11:25 |
|
|
MOLSO
Příspěvky: 343 Bydliště: Hľohovec
|
Ondras83 píše: no tak to jo...ale vykuchanej katalyzátor na výkonu asi moc nepřidá...
tak preco ma favo karbec 135 43 KW a katalyzatorove Ecotronic 42 ? ci dokonca 40 ? teraz presne neviem
_________________ Draxo 105 L ... smädné kone Šporhelt 120L - samochodné približovadlo LPG
|
1.2.09, 11:40 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
tu trubku tam ani vařit nemusíš, to ho pak můžeš úplně vyhodit a dát tam místo něj trubku...ušetříš nějaký to kilo...ale jestli není ucpanej, tak bych ho tam nehal
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
1.2.09, 11:58 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Jednou mi říkali v jednom obchodě na výfuky, že rezonátor nějak optimálně rozvíří výfukové plyny a pak jdou rychleji pryč. Pak prý to lépe jede. Já si myslím, že to moc nepřidá a jestli se dá rezonátor nebo jen trubka, tak je to úplně jedno.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
1.2.09, 15:06 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Ekotronic 135 (136 sa nikdy nevyrabal) ma 40kW, ale uplne iny system riadenia pripravy zmesi, a iny priebeh vykonu. A je teda porovnatelny s BMM 135.
Neriadeny kat je ovela robustnejsi ako na BMM, a papierovo ubera len 1 kW.
Rezonator ma funkciou eliminovat niektore zvukove frekvencie vo vyfuku.
Komentar vyrobcu:
Citace: Skládá se z vnitřní perforované části, která je obalena dvěma vrstvama fiberglass, neboli speciální vatou zabranující pronikání tepla směrem k plášti těla .Tento výrobek se dá použít i jako samotný koncový tlumič, nebo jako hlavně rezonátor . Tady bychom chtěli jasně říci, že rezonátor vám nikdy nic nepřidá na výkonu. Jde spíše o to, že pokud maximálně zprůchodníte výfukovou soustavu pro maximální nárust výkonu, prináší to samozřejmě i větší hlučnost a zvuk se může stát nesnesytelným. Potom je jednou z možností použít tento glasspack místo katalyzátoru nebo středového tlumiče, který usměrní tok spalin a svým tlumícím účinkem má vliv na zvuk samotného zadního tlumiče, který můžeme ještě ovlivnit i samotnou délkou rezonátoru.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
1.2.09, 16:35 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
takže před půl hodinou sem tam zadělal zpátky origo kat, z hecu, no a jede to líp nebo stejně než bez katu...spíš to jde líp odspoda, do volnoběhu, kolem 1500rpm to prostě nehučí, ale zrychluje :D.....takže, místo středu tam dej trubku nebo rezonátor, dozadu dej soietu nebo nějakej vejfuk, ale katalyzátor tam nech...
EDIT: dneska otestováno, za vesnicej je zatáčka a za ní kopec...dá se to projet na 4ku 50-60 a do kopce sem bez katu jel tak 70-75 když sem jí pod kopcem rozjel...dneska sem jel úplně stejně (mám tam kat) no a v kopci 80 a když sem jí přišláp, tak zrychlovala....katalyzátor tam nech
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
1.2.09, 16:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|