Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.9.24, 03:42



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 BMM hořel... 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek BMM hořel...
Kdysi už jsem to tu psal, na horách při sjezdu z kopce u BMM chytnul filtr a chvíli hořel, než auto chcíplo... Teď mě tak napadlo, je tam ve filtrboxu nějaký čidlo, který se mohlo poškodit? Ta hlava vstřikovače je dost ,,opálená", ale auto jede...

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


1.2.09, 12:20
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
tak bych to nehrotil...

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


1.2.09, 12:23
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
sjezd s kopce nebyl nudný miloš


1.2.09, 13:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
fotroj chytlo MPI..dědovo, ve vesnici před krámem...odsralo to celý sací potrubí (hadice) ten plast na motoru, filtr box a svazek :lol: :lol:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


1.2.09, 14:21
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Asi tak no, vyměnili jsme filtrbox, hadici, filtr a jede se dál... Jen mi šlo o to, jestli se tam nemohlo něco zbláznit, nějaký čidlo teploty... :wink:

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


1.2.09, 15:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
priamo na klapke je čidlo teploty nasávaného vzduchu a na filterboxe je temoventil pre nasávanie od parohov, alebo spredu, do toho ventilu idú dve hadičky odspodu, jedna ide na klapku dole a druhá do mechanizmu klapky na vstupe do filterboxu...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


1.2.09, 15:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 728
Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
Příspěvek 
michalkatka píše:
priamo na klapke je čidlo teploty nasávaného vzduchu a na filterboxe je temoventil pre nasávanie od parohov, alebo spredu, do toho ventilu idú dve hadičky odspodu, jedna ide na klapku dole a druhá do mechanizmu klapky na vstupe do filterboxu...


Tuhle regulaci prichazejiciho vzduchu jsem nikdy nepohopil, jak muze obyčejnej podtlak z motoru regulovat klapku:-) jak pozna kdy je motor zahřátej a tak. navic s otačkama se mněni i velikost podtlaku :cry: nikdy jsem nepochopil jak to pracuje,ale nikdy jsem to ani nerozebiral. Rekl bych ale ze tam je jen jedna hadicka.

Jinak ohledně hoření bych spíš řešil PROč to začlo hořet. jinak jak rika michal-jen cidlo teploty nad klapkou,vstrikovaci ventil, a to je elektronickyho asi vsechno (plus zvenčí kontakt volnoběhu a servomotor)

_________________
Favorit 136L + LPG LovTec (Ořechově hnědý SYC6655)
Yamaha Virago 750


2.2.09, 18:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
v.kalandra píše:
Tuhle regulaci prichazejiciho vzduchu jsem nikdy nepohopil, jak muze obyčejnej podtlak z motoru regulovat klapku:-) jak pozna kdy je motor zahřátej a tak. navic s otačkama se mněni i velikost podtlaku :cry: nikdy jsem nepochopil jak to pracuje,ale nikdy jsem to ani nerozebiral. Rekl bych ale ze tam je jen jedna hadicka.


tá regulácia je jednoduchá, zo spodnej čati klapky ide hadička podtlaku do filterboxu kde je vlastne iba tepelný spínač ktorý púšťa podvlak ďalej do membrány ktorá ovláda tú klapku v saní...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


2.2.09, 20:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 728
Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
Příspěvek 
michalkatka píše:
v.kalandra píše:
Tuhle regulaci prichazejiciho vzduchu jsem nikdy nepohopil, jak muze obyčejnej podtlak z motoru regulovat klapku:-) jak pozna kdy je motor zahřátej a tak. navic s otačkama se mněni i velikost podtlaku :cry: nikdy jsem nepochopil jak to pracuje,ale nikdy jsem to ani nerozebiral. Rekl bych ale ze tam je jen jedna hadicka.


tá regulácia je jednoduchá, zo spodnej čati klapky ide hadička podtlaku do filterboxu kde je vlastne iba tepelný spínač ktorý púšťa podvlak ďalej do membrány ktorá ovláda tú klapku v saní...

Jasne, takze to tu teplotu snima takovej ten oval ve filtrboxu. a ja porad co to muze byt :-) jsem myslel ze to tam nejak srovnava tlaky :lol: no vysvetluj to elektrikaři no. Jak muze podtlak hybat s klapkou, vis ja jen jestli tu klapku nemam treba zatuhlou nebo neco. protoze nevim jak si overit funkci. Jinak co je lepsi pro vykon motoru? studenej nebo teplej vzduch? Chapu to dobre ze ta klapka ten vzduch otevre jen pri studenym motoru a pak se uzavre aby sel zase studeny vzduch?

_________________
Favorit 136L + LPG LovTec (Ořechově hnědý SYC6655)
Yamaha Virago 750


2.2.09, 21:19
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
v.kalandra píše:
Jasne, takze to tu teplotu snima takovej ten oval ve filtrboxu. a ja porad co to muze byt :-) jsem myslel ze to tam nejak srovnava tlaky :lol: no vysvetluj to elektrikaři no. Jak muze podtlak hybat s klapkou, vis ja jen jestli tu klapku nemam treba zatuhlou nebo neco. protoze nevim jak si overit funkci. Jinak co je lepsi pro vykon motoru? studenej nebo teplej vzduch? Chapu to dobre ze ta klapka ten vzduch otevre jen pri studenym motoru a pak se uzavre aby sel zase studeny vzduch?


studený je lepší, u BMM si s bohatosťou aj lambda poradí....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


2.2.09, 21:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Ondras83 píše:
fotroj chytlo MPI..dědovo, ve vesnici před krámem...odsralo to celý sací potrubí (hadice) ten plast na motoru, filtr box a svazek :lol: :lol:

No a to nikdo neřešil proč to blaflo??To snad není normální,ne?;-)

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


6.2.09, 21:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
NOVON píše:
Ondras83 píše:
fotroj chytlo MPI..dědovo, ve vesnici před krámem...odsralo to celý sací potrubí (hadice) ten plast na motoru, filtr box a svazek :lol: :lol:

No a to nikdo neřešil proč to blaflo??To snad není normální,ne?;-)


ja se tu taky nikde nedocetl proc se to stalo

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


6.2.09, 23:58
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Jiri píše:
NOVON píše:
Ondras83 píše:
fotroj chytlo MPI..dědovo, ve vesnici před krámem...odsralo to celý sací potrubí (hadice) ten plast na motoru, filtr box a svazek :lol: :lol:

No a to nikdo neřešil proč to blaflo??To snad není normální,ne?;-)


ja se tu taky nikde nedocetl proc se to stalo

No nenapadá mě nic ji ného než,že netěsní vstřikovač a šlehlo/střelilo to zpět do sání... :?: :?: :?:

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


7.2.09, 09:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
me se nekolikrat stalo ze motor strelil do sani a treby blafnul benzin co tam byl tim to chcipne vstrik zavre...a hotovo z tam nema dal co horet tak tam musi byt nejaka netesnost nekde....

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


7.2.09, 10:29
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Po důkladném prozkoumání jsem zjistil, že se stalo asi tohle: Ta trubka na teplej vzduch byla stará, jelikož jsem jinou neměl... vejuk byl tak žhavej, protože to byly kopce na 2-3ku... v tý trubce je takovej papír, ten chytil a pak chytlo to plastový sání od toho... v něm papírovej filtr, taky starej... a bylo to...

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


9.2.09, 12:43
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz