Autor |
Zpráva |
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
BMM hořel...
Kdysi už jsem to tu psal, na horách při sjezdu z kopce u BMM chytnul filtr a chvíli hořel, než auto chcíplo... Teď mě tak napadlo, je tam ve filtrboxu nějaký čidlo, který se mohlo poškodit? Ta hlava vstřikovače je dost ,,opálená", ale auto jede...
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
1.2.09, 12:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
tak bych to nehrotil...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
1.2.09, 12:23 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
sjezd s kopce nebyl nudný miloš
|
1.2.09, 13:20 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
fotroj chytlo MPI..dědovo, ve vesnici před krámem...odsralo to celý sací potrubí (hadice) ten plast na motoru, filtr box a svazek
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
1.2.09, 14:21 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Asi tak no, vyměnili jsme filtrbox, hadici, filtr a jede se dál... Jen mi šlo o to, jestli se tam nemohlo něco zbláznit, nějaký čidlo teploty...
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
1.2.09, 15:01 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
priamo na klapke je čidlo teploty nasávaného vzduchu a na filterboxe je temoventil pre nasávanie od parohov, alebo spredu, do toho ventilu idú dve hadičky odspodu, jedna ide na klapku dole a druhá do mechanizmu klapky na vstupe do filterboxu...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
1.2.09, 15:54 |
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
michalkatka píše: priamo na klapke je čidlo teploty nasávaného vzduchu a na filterboxe je temoventil pre nasávanie od parohov, alebo spredu, do toho ventilu idú dve hadičky odspodu, jedna ide na klapku dole a druhá do mechanizmu klapky na vstupe do filterboxu...
Tuhle regulaci prichazejiciho vzduchu jsem nikdy nepohopil, jak muze obyčejnej podtlak z motoru regulovat klapku:-) jak pozna kdy je motor zahřátej a tak. navic s otačkama se mněni i velikost podtlaku nikdy jsem nepochopil jak to pracuje,ale nikdy jsem to ani nerozebiral. Rekl bych ale ze tam je jen jedna hadicka.
Jinak ohledně hoření bych spíš řešil PROč to začlo hořet. jinak jak rika michal-jen cidlo teploty nad klapkou,vstrikovaci ventil, a to je elektronickyho asi vsechno (plus zvenčí kontakt volnoběhu a servomotor)
_________________ Favorit 136L + LPG LovTec (Ořechově hnědý SYC6655) Yamaha Virago 750
|
2.2.09, 18:09 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
v.kalandra píše: Tuhle regulaci prichazejiciho vzduchu jsem nikdy nepohopil, jak muze obyčejnej podtlak z motoru regulovat klapku:-) jak pozna kdy je motor zahřátej a tak. navic s otačkama se mněni i velikost podtlaku nikdy jsem nepochopil jak to pracuje,ale nikdy jsem to ani nerozebiral. Rekl bych ale ze tam je jen jedna hadicka.
tá regulácia je jednoduchá, zo spodnej čati klapky ide hadička podtlaku do filterboxu kde je vlastne iba tepelný spínač ktorý púšťa podvlak ďalej do membrány ktorá ovláda tú klapku v saní...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
2.2.09, 20:53 |
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
michalkatka píše: v.kalandra píše: Tuhle regulaci prichazejiciho vzduchu jsem nikdy nepohopil, jak muze obyčejnej podtlak z motoru regulovat klapku:-) jak pozna kdy je motor zahřátej a tak. navic s otačkama se mněni i velikost podtlaku nikdy jsem nepochopil jak to pracuje,ale nikdy jsem to ani nerozebiral. Rekl bych ale ze tam je jen jedna hadicka. tá regulácia je jednoduchá, zo spodnej čati klapky ide hadička podtlaku do filterboxu kde je vlastne iba tepelný spínač ktorý púšťa podvlak ďalej do membrány ktorá ovláda tú klapku v saní...
Jasne, takze to tu teplotu snima takovej ten oval ve filtrboxu. a ja porad co to muze byt jsem myslel ze to tam nejak srovnava tlaky no vysvetluj to elektrikaři no. Jak muze podtlak hybat s klapkou, vis ja jen jestli tu klapku nemam treba zatuhlou nebo neco. protoze nevim jak si overit funkci. Jinak co je lepsi pro vykon motoru? studenej nebo teplej vzduch? Chapu to dobre ze ta klapka ten vzduch otevre jen pri studenym motoru a pak se uzavre aby sel zase studeny vzduch?
_________________ Favorit 136L + LPG LovTec (Ořechově hnědý SYC6655) Yamaha Virago 750
|
2.2.09, 21:19 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
v.kalandra píše: Jasne, takze to tu teplotu snima takovej ten oval ve filtrboxu. a ja porad co to muze byt jsem myslel ze to tam nejak srovnava tlaky no vysvetluj to elektrikaři no. Jak muze podtlak hybat s klapkou, vis ja jen jestli tu klapku nemam treba zatuhlou nebo neco. protoze nevim jak si overit funkci. Jinak co je lepsi pro vykon motoru? studenej nebo teplej vzduch? Chapu to dobre ze ta klapka ten vzduch otevre jen pri studenym motoru a pak se uzavre aby sel zase studeny vzduch?
studený je lepší, u BMM si s bohatosťou aj lambda poradí....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
2.2.09, 21:23 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Ondras83 píše: fotroj chytlo MPI..dědovo, ve vesnici před krámem...odsralo to celý sací potrubí (hadice) ten plast na motoru, filtr box a svazek
No a to nikdo neřešil proč to blaflo??To snad není normální,ne?;-)
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
6.2.09, 21:47 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
NOVON píše: Ondras83 píše: fotroj chytlo MPI..dědovo, ve vesnici před krámem...odsralo to celý sací potrubí (hadice) ten plast na motoru, filtr box a svazek No a to nikdo neřešil proč to blaflo??To snad není normální,ne?;-)
ja se tu taky nikde nedocetl proc se to stalo
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
6.2.09, 23:58 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Jiri píše: NOVON píše: Ondras83 píše: fotroj chytlo MPI..dědovo, ve vesnici před krámem...odsralo to celý sací potrubí (hadice) ten plast na motoru, filtr box a svazek No a to nikdo neřešil proč to blaflo??To snad není normální,ne?;-) ja se tu taky nikde nedocetl proc se to stalo
No nenapadá mě nic ji ného než,že netěsní vstřikovač a šlehlo/střelilo to zpět do sání...
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
7.2.09, 09:57 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
me se nekolikrat stalo ze motor strelil do sani a treby blafnul benzin co tam byl tim to chcipne vstrik zavre...a hotovo z tam nema dal co horet tak tam musi byt nejaka netesnost nekde....
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
7.2.09, 10:29 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Po důkladném prozkoumání jsem zjistil, že se stalo asi tohle: Ta trubka na teplej vzduch byla stará, jelikož jsem jinou neměl... vejuk byl tak žhavej, protože to byly kopce na 2-3ku... v tý trubce je takovej papír, ten chytil a pak chytlo to plastový sání od toho... v něm papírovej filtr, taky starej... a bylo to...
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
9.2.09, 12:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|