Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 18:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
 Favorit 135 LS poraďte pls 

Dát weber..????
NE 100%  100%  [ 8 ]
ANO 0%  0%  [ 0 ]
Celkem hlasů : 8

 Favorit 135 LS poraďte pls 
Autor Zpráva

Příspěvky: 3
Příspěvek Favorit 135 LS poraďte pls
Mam takouvej dotaz... mam doma favo... a hlodá mi poslední dobou myšlenka jestli by se mu nějak zásadně nedal zvýšit výkon... aniž bych měnil motor.. třeba za felcku
A tak moje otázka zní asi .. co do fava přidat weber.. ale chtěl bych od někoho slyšet objektivní názor... jestli to bude rozdíl a jestli to za to stojí..a další věc jestli by to šlo když mam LPG ale snad by toměl být takoví problém
PŘEDEM DĚKUJI ZA ODPOVĚĎ..KE3DY[/b]


1.2.09, 18:32
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
S weberem to bude žrát. Spíš motor předělej na 136, 135 je líná nekompresní mrcha. Stačí jen dostatečně snížit hlavu

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


1.2.09, 18:33
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
úprava na 136 (máš doufám karbec) je určitě přínos, no a webery, jeslit máš na mysli klasicky dva dvojitý jako na závodních škodovkách, tak seš v háji, protože buď se nechaj dát přes hlavu, a to se ti nevejde asi pod kapotu, nebo přímo, a to ti zase bude překážet topení, to se dá samozřejmě vyndat, ale pak se auto nedá používat když bude třeba jen vlhko, se ti budou mlžit skla atd.... navíc webery nejsou nejlevnejší

navíc si myslím, že samotné karburátory nemůžou udělat nic víc, než že tam nalejou víc benzínu, a to jak jsem si v posledních několika týdnech na svém autě všiml, samo o sobě výkon nepřináší


1.2.09, 18:41
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ale však je to tu v niekoľkých topicoch popísané: znížiť hlavu na KP max. 10:1, vačku 254/254 z 50 kW BMM Feldy (alebo aj ostrejšiu, často je tu spomínaný Motor Excell)...ak je rozdiel karbec 135 a 136, tak použiť 136 (alebo rovno zo 136x)...rozdeľovač tiež 136x, ak sa Ti ho podarí zohnať...

No a keby si veľmi chcel, tak trochu vyhladiť kanály + potrubia (aspoň sacie) a tiež zlícovať prechody medzi hlavou a potrubiami...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


2.2.09, 17:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Ještě poznámka ohledně LPG. Žádný karburátor nemá na plyn vliv. Pokud chceš zvětšit výkon, tak budeš muset sáhnout přímo do motoru a nebo si koupit jiný vůz.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


2.2.09, 17:45
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 5 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz