|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Favorit 135 LS poraďte pls
Favorit 135 LS poraďte pls
Autor |
Zpráva |
Ke3dy
Příspěvky: 3
|
Favorit 135 LS poraďte pls
Mam takouvej dotaz... mam doma favo... a hlodá mi poslední dobou myšlenka jestli by se mu nějak zásadně nedal zvýšit výkon... aniž bych měnil motor.. třeba za felcku
A tak moje otázka zní asi .. co do fava přidat weber.. ale chtěl bych od někoho slyšet objektivní názor... jestli to bude rozdíl a jestli to za to stojí..a další věc jestli by to šlo když mam LPG ale snad by toměl být takoví problém
PŘEDEM DĚKUJI ZA ODPOVĚĎ..KE3DY[/b]
|
1.2.09, 18:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
S weberem to bude žrát. Spíš motor předělej na 136, 135 je líná nekompresní mrcha. Stačí jen dostatečně snížit hlavu
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
1.2.09, 18:33 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
úprava na 136 (máš doufám karbec) je určitě přínos, no a webery, jeslit máš na mysli klasicky dva dvojitý jako na závodních škodovkách, tak seš v háji, protože buď se nechaj dát přes hlavu, a to se ti nevejde asi pod kapotu, nebo přímo, a to ti zase bude překážet topení, to se dá samozřejmě vyndat, ale pak se auto nedá používat když bude třeba jen vlhko, se ti budou mlžit skla atd.... navíc webery nejsou nejlevnejší
navíc si myslím, že samotné karburátory nemůžou udělat nic víc, než že tam nalejou víc benzínu, a to jak jsem si v posledních několika týdnech na svém autě všiml, samo o sobě výkon nepřináší
|
1.2.09, 18:41 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Ale však je to tu v niekoľkých topicoch popísané: znížiť hlavu na KP max. 10:1, vačku 254/254 z 50 kW BMM Feldy (alebo aj ostrejšiu, často je tu spomínaný Motor Excell)...ak je rozdiel karbec 135 a 136, tak použiť 136 (alebo rovno zo 136x)...rozdeľovač tiež 136x, ak sa Ti ho podarí zohnať...
No a keby si veľmi chcel, tak trochu vyhladiť kanály + potrubia (aspoň sacie) a tiež zlícovať prechody medzi hlavou a potrubiami...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
2.2.09, 17:40 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Ještě poznámka ohledně LPG. Žádný karburátor nemá na plyn vliv. Pokud chceš zvětšit výkon, tak budeš muset sáhnout přímo do motoru a nebo si koupit jiný vůz.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
2.2.09, 17:45 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|