Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 17:37



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 135 a 136x 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: 135 a 136x
Sheff píše:
na tu tvoji vačku by se hodil rozdělovač ze 136x. Problém je v jeho sehnání.
favorit má "elektronický" zapalování, tak by jsi k tomu rozdělovači musel sehnat ještě tu krabičku
s elektronikou a cívku. Pokud chceš zachovat starý škodovácký zapalování tak tam dej rozdělovač ze 105, ten se sežene poměrně snadno.
Nebo jsem pochopil tvoji otázku špatně? :oops:

No, ja tam práveže mám zapaľovanie zo 105ky (repasovaný 105kový rozdeľovač, ktorý v podstate nemá vôle, ramienko je nové, zákl. predstih 5)...ale mám na ruke to zapaľovanie z Fava135, len neviem, či do toho ísť...aby som zbytočne necáloval a bolo to k ničomu...
A správne dedukujem, že rozdeľovač má otáčky motora/4? Tak si aspoň myslím, bo 1 otočka rozdeľovača znamená zapálenie všetkých 4 valcov = 4 otáčky motora...žeby som si správne vykladal tie diagramy regulácie...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


6.2.09, 17:20
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: 135 a 136x
ferrari píše:
A správne dedukujem, že rozdeľovač má otáčky motora/4? Tak si aspoň myslím, bo 1 otočka rozdeľovača znamená zapálenie všetkých 4 valcov = 4 otáčky motora...žeby som si správne vykladal tie diagramy regulácie...


rozdeľovač sa točí rovnako ako vačka, čiže /2 na jednu otáčku sa kľuka otočí 2x...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.2.09, 17:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: 135 a 136x
michalkatka píše:
ferrari píše:
A správne dedukujem, že rozdeľovač má otáčky motora/4? Tak si aspoň myslím, bo 1 otočka rozdeľovača znamená zapálenie všetkých 4 valcov = 4 otáčky motora...žeby som si správne vykladal tie diagramy regulácie...


rozdeľovač sa točí rovnako ako vačka, čiže /2 na jednu otáčku sa kľuka otočí 2x...
no, však to znamená to isté, čo som napísal ja, nie? 4 otáčky motora = 4 otáčky vačky...malo by to tak pri 4takte byť...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


6.2.09, 17:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: 135 a 136x
ferrari píše:
som napísal ja, nie? 4 otáčky motora = 4 otáčky vačky...malo by to tak pri 4takte byť...


4 otáččky kľukovky sú 2 otočenia vačky aj rozdeľovača... (2 pracovné cykly)

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.2.09, 17:47
Profil

Příspěvky: 37
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek Re: 135 a 136x
ferrari píše:
No, ja tam práveže mám zapaľovanie zo 105ky (repasovaný 105kový rozdeľovač, ktorý v podstate nemá vôle, ramienko je nové, zákl. predstih 5)...ale mám na ruke to zapaľovanie z Fava135, len neviem, či do toho ísť...aby som zbytočne necáloval a bolo to k ničomu...
A správne dedukujem, že rozdeľovač má otáčky motora/4? Tak si aspoň myslím, bo 1 otočka rozdeľovača znamená zapálenie všetkých 4 valcov = 4 otáčky motora...žeby som si správne vykladal tie diagramy regulácie...


jestli máš ten 105 rozdělovač po repasi tak bych ho tam nechal. Nevím jak seřizují předstih ostatní, ale 5° je skutečně základ,
je třeba naladit předstih tak aby byl správný v otáčkách, kde budeš motor provozovat. Každý má motor v jiným tech. stavu
a stupni úprav. Takže těch 5° ber jako orientačních na první nakopnutí a pak se musí ladit a ladit a ladit.

_________________
Favorit 136L, r.v. 90, podvozek-okruhový Sachs, motor-odlehčený spodek,leštěné ojnice,
275° vačka, snížená hlava,leštěné kanály a sání
Peugeot 306 2.0HDi Break r.v. 01


6.2.09, 19:44
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz