|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Autor |
Zpráva |
mambo_ma
Příspěvky: 6
|
Výměna hlavy válců Š 110
Ahoj lidičky, potřeboval bych poradit s hlavou válců.Tak trochu upravuju v rámci možnosti motor a mám dilema.Kamarád mi poradil abych tam dal místo puvodní hlavy hlavu ze Š105 má černé označení na boku, prý se mi zvětší komprese a bude větší výkon.No a já mám strach aby mi to ten motor vydržel, díky za radu.
|
30.1.09, 23:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Na starym motoru vic skody nez uzitku. 110 si hlidej. Zvysis kompresi, myslim ze budes mit mensi ventily, co muze vadit, vetrak uz tak ubira pri vyssich dost. A ohrozujes spodek motoru. Nic moc.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
30.1.09, 23:44 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Keď už čosik s hlavou, tak ju radšej znížiť...ale 110L má sériovo KP 8,8, myslím...a to nie je až tak málo, takže by som sa na to vykašlal...ako Viky naznačil, ak to máš v Š110, radšej pouvažuj, ako nahradiť mechaniký vetrák chladiča elektrickým...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
31.1.09, 10:25 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jsem odpůrcem elektrovětráku
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
31.1.09, 10:31 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Šemik píše: Jsem odpůrcem elektrovětráku
Dôvod
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
31.1.09, 10:41 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Vysoké proudové nároky větráku - původní alternátor nezvládá, cena nového výkonnějšího je přeci jen dost vysoká a spolehlivost toho elektrovětráku (uhlíky/komutátor)
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
31.1.09, 10:48 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Šemik píše: Vysoké proudové nároky větráku - původní alternátor nezvládá, cena nového výkonnějšího je přeci jen dost vysoká a spolehlivost toho elektrovětráku (uhlíky/komutátor)
JJ...no, treba to preskúmať a nainštalovať asik 55A alternátor...alebo osadiť chladič zo 120tky normálne dopredu...
No, isté je, že keď mi raz spadol remeň vetráku (som o tom nevedel), tak auto zrazu bolo živšie odspodu, šlo to lepšie vytáčať a bolo tichúčke...potom vyvarilo
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
31.1.09, 10:49 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Mě i ta 55A přijde málo, větrák bych viděl někde okolo 500W minimálně, a to je asi 42A.. Alespoň 90A alternátor by to chtělo
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
31.1.09, 10:52 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Šemik píše: Mě i ta 55A přijde málo, větrák bych viděl někde okolo 500W minimálně, a to je asi 42A.. Alespoň 90A alternátor by to chtělo
200W mohol stačiť...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
31.1.09, 16:24 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Tak-tak, chce to iba vyskúšať...iste, tiež je pravda, že tie vetráky nie sú stavané na trvalý chod, ale iste to už má niekto vyskúšané...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
31.1.09, 17:13 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: Výměna hlavy válců Š 110
mambo_ma píše: Š105 má černé označení na boku, prý se mi zvětší komprese a bude větší výkon.No a já mám strach aby mi to ten motor vydržel, díky za radu.
105ka ma mensi saci ventily,takze bys musel davat 120kovy...ale jinak to neni spatnej napad..lepsi nez snizovat originalni hlavu.. a s tou kompresi nebude tak zle..kdyz das 105 hlavu na 120ku, tak se zvedne z 8,5 na 9,5 coz neni hrozny.. ja bych do 105kovy hlavy sel..teda s vymenou ventilu
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
2.2.09, 12:04 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
A to ako zväčším ventily? Či sa dá sedlo prefrézovať na väčší priemer tanierika?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
2.2.09, 17:36 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
jo, sedlo 105 prebrousis na ventil 120..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
2.2.09, 21:29 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
pokud vím, tak ventily jsou stejné... jiné má jen LS/GLS, která má i jiné pružiny a pochopitelně hlavu, která má jinou kompresi, vyšší, jiné kanály...
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
6.2.09, 22:56 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
no LSka ma ventily jiny,to jo,ale 105 a 120 stejny???? proc by potom nekdo tvrdil,ze hlava 105 na motoru 120 pomuze,ale ve vyssich otackach ne,protoze jsou maly kanaly???
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
8.2.09, 19:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 37 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|