Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 22:23



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 prevodovka - favorit 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
congy píše:
Aha jasne no a kebyze chcem vymenit tu manzetu tak ako postupovat nevies poradit?


ide to rozobrať a ľahko sa dá vymeniť aj tá prachovka, aj gufero čo je vnútri pod prachovkou...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


8.2.09, 19:59
Profil
Pspvek Reklama

   
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 717
Bydliště: Martin,SK
Příspěvek 
no a ked to rozpojim nehrozi nieco take zeby mi napriklad vypadavali rychlosti? netreba to dako zafiksovat alebo co? raz som mal problem s riadiacou pakou na skodovke a trosku som hnul konzolo a uz vyskakovali rychlosti jedna radost . tak teda ci tunak to nehrozi.

_________________
Skoda 120L, r.v. 1979
Skoda favorit 136LS, r.v. 90
Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ
Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ


8.2.09, 21:01
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
congy píše:
no a ked to rozpojim nehrozi nieco take zeby mi napriklad vypadavali rychlosti? netreba to dako zafiksovat alebo co? raz som mal problem s riadiacou pakou na skodovke a trosku som hnul konzolo a uz vyskakovali rychlosti jedna radost . tak teda ci tunak to nehrozi.


nie, Favo má celý mechanizmus vnútri, nepotrebuje kulisu ako 742.xxx jedine ak budeš meniť to gufero vypusti olej, aj keď nevytečie ale pre istotu to môžeš spojiť s výmenou oleja...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


8.2.09, 21:29
Profil
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 717
Bydliště: Martin,SK
Příspěvek 
No na taketo sa este nechystam mozno az v lete na rade su teraz brzdy potom sa uvidi co pride pod ruku.

_________________
Skoda 120L, r.v. 1979
Skoda favorit 136LS, r.v. 90
Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ
Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ


9.2.09, 09:40
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Nejlepší je vymontovat celý řadící mechanizmus i s řadící pákou spodem z auta,na ponku a ve svěráku to celé zrepasovat,pořádně namazat a namontovat zpátky..Místo čepů,které odvrtáš se dávají výfukové šrouby co spojují 1 díl výfuku s katem( u verzí s katem),pasují perfektně a pokud není prodavač blbec,tak ti je sám nabídne..;-)

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


11.2.09, 00:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
NOVON píše:
Nejlepší je vymontovat celý řadící mechanizmus i s řadící pákou spodem z auta,na ponku a ve svěráku to celé zrepasovat,pořádně namazat a namontovat zpátky..Místo čepů,které odvrtáš se dávají výfukové šrouby co spojují 1 díl výfuku s katem( u verzí s katem),pasují perfektně a pokud není prodavač blbec,tak ti je sám nabídne..;-)

:roll: ....normálně klasika M8 šroub, ale musí mit nižší hlavu, jinak nejde řadit...mám to stejně jako michal, nařízlí a zatažený šroubem....ještě je verze, že origo pérko přetáhnout motexkou nebo do ní dát M5 šroub...někdy je umění to origo pérko vůbec dostat :sick:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


11.2.09, 10:26
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Ondras83 píše:
NOVON píše:
Nejlepší je vymontovat celý řadící mechanizmus i s řadící pákou spodem z auta,na ponku a ve svěráku to celé zrepasovat,pořádně namazat a namontovat zpátky..Místo čepů,které odvrtáš se dávají výfukové šrouby co spojují 1 díl výfuku s katem( u verzí s katem),pasují perfektně a pokud není prodavač blbec,tak ti je sám nabídne..;-)

:roll: ....normálně klasika M8 šroub, ale musí mit nižší hlavu, jinak nejde řadit...mám to stejně jako michal, nařízlí a zatažený šroubem....ještě je verze, že origo pérko přetáhnout motexkou nebo do ní dát M5 šroub...někdy je umění to origo pérko vůbec dostat :sick:

JO to máš pravdu,to pérko je někdy porod,už jsem to taky zažil :? Klepnout do toho moc nemůžeš,aby ti nepraskla převodovka,odvrtává se to hooodně blbě,bo pérko je kalené...prostě masakr..Ve škoda servisu mají na to přípravek..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


11.2.09, 12:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Mám úplně ztuhlé řazení. :? Vůbec nevím, čím by to mohlo být. Před třemi lety jsem vyměnil olej a všechno šlo krásně. Teď posledního půlroku se řadilo zastudena krásně a jak se to ohřálo, tak to šlo nějak ztuha. No teď už je to úplně tuhé a tak trochu gumové. Taky jakoby tam ty kvalty nechtěly zapadnout. Co tipujete?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


24.5.09, 15:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
gokralik píše:
Mám úplně ztuhlé řazení. :? Vůbec nevím, čím by to mohlo být. Před třemi lety jsem vyměnil olej a všechno šlo krásně. Teď posledního půlroku se řadilo zastudena krásně a jak se to ohřálo, tak to šlo nějak ztuha. No teď už je to úplně tuhé a tak trochu gumové. Taky jakoby tam ty kvalty nechtěly zapadnout. Co tipujete?

nooo určitě bych vlez pod auto a podival sem na soutýčí řazení, když to bude OK, tak bych vyměnil olej....tipuju, že budem na kaši to pouzdro pod řadičkou

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


24.5.09, 16:37
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
No zítra se podívám....dá se s tím kdyžtak ještě chvíli jezdit, nebo tím ničím něco dalšího? Protože teďkom ještě budu potřebovat ujet 100km a do té doby to nebudu mít čas opravit.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


24.5.09, 21:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tak nevím nevím. Jediné, co je poškozené je manžeta u převodovky. Jinak vše vypadá v pořádku. Všechno jsem promazal, tak uvidím jestli to nepovolí, ale zatím to je pořád tuhé.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


25.5.09, 15:25
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
gokralik píše:
Tak nevím nevím. Jediné, co je poškozené je manžeta u převodovky. Jinak vše vypadá v pořádku. Všechno jsem promazal, tak uvidím jestli to nepovolí, ale zatím to je pořád tuhé.

este je moznost ze budes na tom ako ja - vola v kulise, teda vnutri v prevodovke -> vymena prevodovky alebo hokus pokus s rozoberanim co mi zatial nikto nedoporucil...

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


25.5.09, 15:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Ale stalo se to všehovšudy skoro ze dne na den. :? Doufám, že to na výměnu převodovky nebude, teď nemám peněz na rozhazování.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


25.5.09, 15:57
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
gokralik píše:
Ale stalo se to všehovšudy skoro ze dne na den. :? Doufám, že to na výměnu převodovky nebude, teď nemám peněz na rozhazování.

1200kc mas pouzivanu
ono to podla mna nie je nic strasne, jazdit sa s tym da len je to obcas zaujimave :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


25.5.09, 16:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Teď si nemůžu dovolit kupovat. Už mám objednanou jinou drahou věc. :roll: Ještě potřebuju vyjet nádrž a pak jde auto na špalky, tak ještě něco musí vydržet. :)

Jak jsem to včera promazal, tak to jde dneska trochu líp. Ale když je zařazená trojka, páka se docela dost klepe, to jsem předtím nepozoroval. Teda ještě předtím, než to zatuhlo.

No uvidíme jak to bude pokračovat. Vůbec by mi nevadilo, kdyby to s výměnou oleje zase samovolně zmizelo. :oops:

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


26.5.09, 07:07
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz