Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 05:52



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
 Blbne palivoměr 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek Blbne palivoměr
U Formana (BMM) začala lítat ručička palivoměru... dělá to pořád, stačí jen otočit klíčkem do 1. polohy a lítá nahoru dolu... občas v klidu ukazuje dobře, za jízdy zas lítá... Vždycky má tendenci jít dolu, až to cvakne... Čím to může být?

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


9.2.09, 12:48
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Jo, je ten palivoměr záměnej s tím starým typem? Fungoval by v BMM?

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


9.2.09, 13:00
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12137
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Upadlej drat. Vycistit kontakty. Muze to delat i samotnej potenciometr, ale nikdy jsem se s tim nesetkal ze by odesel.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


9.2.09, 13:05
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
BMM má iný plavák aj potenciometer, aj priebeh potenciometra ako karburátorový...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


9.2.09, 13:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Takže potenciometr, plovák atd. je v nádrži a odtud vedou dráty k budíku? Abych věděl, kde to mám všude kontrolovat...

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


9.2.09, 14:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Petr105 píše:
Takže potenciometr, plovák atd. je v nádrži a odtud vedou dráty k budíku? Abych věděl, kde to mám všude kontrolovat...


v princípe je to to isté ako na karburátore, na svorkách čerpadla sú to tie 2 stredné...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


9.2.09, 16:28
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Karburátory měli plovák s tím jakoby potenciometrem vloženy do nádrže a z toho přímo na kontrolku a měřák přímo. BMM mají plovák s tím potenciometrem dohromady s čerpadlem. Má ale trošku jinačí odpor, tím pádem nejde bez úprav použít u karburátorů.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


14.2.09, 11:17
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 7 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz