Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
congy píše: Aha jasne no a kebyze chcem vymenit tu manzetu tak ako postupovat nevies poradit?
ide to rozobrať a ľahko sa dá vymeniť aj tá prachovka, aj gufero čo je vnútri pod prachovkou...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.2.09, 19:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
congy
Tydýt
Příspěvky: 717 Bydliště: Martin,SK
|
no a ked to rozpojim nehrozi nieco take zeby mi napriklad vypadavali rychlosti? netreba to dako zafiksovat alebo co? raz som mal problem s riadiacou pakou na skodovke a trosku som hnul konzolo a uz vyskakovali rychlosti jedna radost . tak teda ci tunak to nehrozi.
_________________ Skoda 120L, r.v. 1979 Skoda favorit 136LS, r.v. 90 Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ
|
8.2.09, 21:01 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
congy píše: no a ked to rozpojim nehrozi nieco take zeby mi napriklad vypadavali rychlosti? netreba to dako zafiksovat alebo co? raz som mal problem s riadiacou pakou na skodovke a trosku som hnul konzolo a uz vyskakovali rychlosti jedna radost . tak teda ci tunak to nehrozi.
nie, Favo má celý mechanizmus vnútri, nepotrebuje kulisu ako 742.xxx jedine ak budeš meniť to gufero vypusti olej, aj keď nevytečie ale pre istotu to môžeš spojiť s výmenou oleja...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.2.09, 21:29 |
|
|
congy
Tydýt
Příspěvky: 717 Bydliště: Martin,SK
|
No na taketo sa este nechystam mozno az v lete na rade su teraz brzdy potom sa uvidi co pride pod ruku.
_________________ Skoda 120L, r.v. 1979 Skoda favorit 136LS, r.v. 90 Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ
|
9.2.09, 09:40 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Nejlepší je vymontovat celý řadící mechanizmus i s řadící pákou spodem z auta,na ponku a ve svěráku to celé zrepasovat,pořádně namazat a namontovat zpátky..Místo čepů,které odvrtáš se dávají výfukové šrouby co spojují 1 díl výfuku s katem( u verzí s katem),pasují perfektně a pokud není prodavač blbec,tak ti je sám nabídne..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
11.2.09, 00:54 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
NOVON píše: Nejlepší je vymontovat celý řadící mechanizmus i s řadící pákou spodem z auta,na ponku a ve svěráku to celé zrepasovat,pořádně namazat a namontovat zpátky..Místo čepů,které odvrtáš se dávají výfukové šrouby co spojují 1 díl výfuku s katem( u verzí s katem),pasují perfektně a pokud není prodavač blbec,tak ti je sám nabídne..
....normálně klasika M8 šroub, ale musí mit nižší hlavu, jinak nejde řadit...mám to stejně jako michal, nařízlí a zatažený šroubem....ještě je verze, že origo pérko přetáhnout motexkou nebo do ní dát M5 šroub...někdy je umění to origo pérko vůbec dostat
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
11.2.09, 10:26 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Ondras83 píše: NOVON píše: Nejlepší je vymontovat celý řadící mechanizmus i s řadící pákou spodem z auta,na ponku a ve svěráku to celé zrepasovat,pořádně namazat a namontovat zpátky..Místo čepů,které odvrtáš se dávají výfukové šrouby co spojují 1 díl výfuku s katem( u verzí s katem),pasují perfektně a pokud není prodavač blbec,tak ti je sám nabídne.. ....normálně klasika M8 šroub, ale musí mit nižší hlavu, jinak nejde řadit...mám to stejně jako michal, nařízlí a zatažený šroubem....ještě je verze, že origo pérko přetáhnout motexkou nebo do ní dát M5 šroub...někdy je umění to origo pérko vůbec dostat
JO to máš pravdu,to pérko je někdy porod,už jsem to taky zažil Klepnout do toho moc nemůžeš,aby ti nepraskla převodovka,odvrtává se to hooodně blbě,bo pérko je kalené...prostě masakr..Ve škoda servisu mají na to přípravek..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
11.2.09, 12:31 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Mám úplně ztuhlé řazení. Vůbec nevím, čím by to mohlo být. Před třemi lety jsem vyměnil olej a všechno šlo krásně. Teď posledního půlroku se řadilo zastudena krásně a jak se to ohřálo, tak to šlo nějak ztuha. No teď už je to úplně tuhé a tak trochu gumové. Taky jakoby tam ty kvalty nechtěly zapadnout. Co tipujete?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
24.5.09, 15:56 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
gokralik píše: Mám úplně ztuhlé řazení. Vůbec nevím, čím by to mohlo být. Před třemi lety jsem vyměnil olej a všechno šlo krásně. Teď posledního půlroku se řadilo zastudena krásně a jak se to ohřálo, tak to šlo nějak ztuha. No teď už je to úplně tuhé a tak trochu gumové. Taky jakoby tam ty kvalty nechtěly zapadnout. Co tipujete?
nooo určitě bych vlez pod auto a podival sem na soutýčí řazení, když to bude OK, tak bych vyměnil olej....tipuju, že budem na kaši to pouzdro pod řadičkou
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
24.5.09, 16:37 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
No zítra se podívám....dá se s tím kdyžtak ještě chvíli jezdit, nebo tím ničím něco dalšího? Protože teďkom ještě budu potřebovat ujet 100km a do té doby to nebudu mít čas opravit.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
24.5.09, 21:06 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Tak nevím nevím. Jediné, co je poškozené je manžeta u převodovky. Jinak vše vypadá v pořádku. Všechno jsem promazal, tak uvidím jestli to nepovolí, ale zatím to je pořád tuhé.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
25.5.09, 15:25 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
gokralik píše: Tak nevím nevím. Jediné, co je poškozené je manžeta u převodovky. Jinak vše vypadá v pořádku. Všechno jsem promazal, tak uvidím jestli to nepovolí, ale zatím to je pořád tuhé.
este je moznost ze budes na tom ako ja - vola v kulise, teda vnutri v prevodovke -> vymena prevodovky alebo hokus pokus s rozoberanim co mi zatial nikto nedoporucil...
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
25.5.09, 15:52 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Ale stalo se to všehovšudy skoro ze dne na den. Doufám, že to na výměnu převodovky nebude, teď nemám peněz na rozhazování.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
25.5.09, 15:57 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
gokralik píše: Ale stalo se to všehovšudy skoro ze dne na den. Doufám, že to na výměnu převodovky nebude, teď nemám peněz na rozhazování.
1200kc mas pouzivanu
ono to podla mna nie je nic strasne, jazdit sa s tym da len je to obcas zaujimave
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
25.5.09, 16:01 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Teď si nemůžu dovolit kupovat. Už mám objednanou jinou drahou věc. Ještě potřebuju vyjet nádrž a pak jde auto na špalky, tak ještě něco musí vydržet.
Jak jsem to včera promazal, tak to jde dneska trochu líp. Ale když je zařazená trojka, páka se docela dost klepe, to jsem předtím nepozoroval. Teda ještě předtím, než to zatuhlo.
No uvidíme jak to bude pokračovat. Vůbec by mi nevadilo, kdyby to s výměnou oleje zase samovolně zmizelo.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
26.5.09, 07:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|