Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 17:33



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Hlava 135 x 136 (Favo karbec) 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek Hlava 135 x 136 (Favo karbec)
Zdravím, už to tu možná někdy bylo, ale je rozdíl v hlavách z favořita 135 a 136 karburátorová verze? A jak se to pozná, nějak podle čísla či jak?
Díval jsem se do katalogu ND a tam je stejná hlava (číslo) pro 135 i 136 tak jak to tedy je??

Díky za věcné odpovědi... :roll:

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


10.2.09, 17:00
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
rozdiel tazko spoznas, pretoze okrem sediel su tie hlavy identicke. dokonca od r.v. 1989 by mali byt aj na 136tkovych hlavach tvrdene sedla, takze su tie hlavy absolutne identicke.

ale inac vies rozdiel spoznat podla zavrtu na ploske, ktora je umiestnena za 4. svieckou. len si teraz nepamatam, myslim, ze 136tka by tam zavrt mala mat a 135ka nie. ak zavrt mas, bezolovo trvalo palit nemozes. ale tym by som sa neorientoval, dnesne prisady su na dost dobrej urovni, ventilom to v stredodobom casovom intervale nic zasadne nespravi.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


10.2.09, 17:05
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
jáá osobně sem tuhle otázku tady pokládal taky, a není to tak dlouho...stačí se podivat...měl sem v ruce (nedávno) hlavu ze 135 a když ji porovnám s mojí BMM 136, tak ta bmm má jiný kanály, jinak umístěná vodítka a tak....(aspoň se mi to zdálo)...

jeslti chceš dneska něco dělat, tak jedině MPI :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


10.2.09, 18:00
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 343
Bydliště: Hľohovec
Příspěvek 
[quote="ventYl" ale inac vies rozdiel spoznat podla zavrtu na ploske, ktora je umiestnena za 4. svieckou. len si teraz nepamatam, myslim, ze 136tka by tam zavrt mala mat a 135ka nie. ak zavrt mas, bezolovo trvalo palit nemozes. ale tym by som sa neorientoval, dnesne prisady su na dost dobrej urovni, ventilom to v stredodobom casovom intervale nic zasadne nespravi.[/quote]

je to presne naopak - tj. ked mas v naliatku vyvrt, možeš spalovat bezolovo (135 hlava so sedlami zo spekaneho kovu) :wink:

_________________
Draxo 105 L ... smädné kone :D
Šporhelt 120L - samochodné približovadlo Obrázek LPG


10.2.09, 22:31
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
budiz. aj tak toto znacenie plati len od roku 198& do r. 1989, potom su uz vsetky hlavy bez zavrtu.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


11.2.09, 10:38
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
Ok, díky hoši!! :wink:

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


11.2.09, 13:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Zdaravíčko tak se přidám ted jsem odstrojoval kvůli snížení hlavu ze 136ky a má mezi svíčkama takový jakoby obdélníčky velký dycky jeden mezi svíčkama a má takovej ten nálitel válcovitej co trčí a na druhým motoru ze 135Lx mám takový takový obrysi čtvečerečků jakoby malou karisíť a výstupek nikde jsou rozdíli v kanálkách nebo něčem mezi těmi hlavama?

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


11.2.09, 17:14
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
škodař píše:
Zdaravíčko tak se přidám ted jsem odstrojoval kvůli snížení hlavu ze 136ky a má mezi svíčkama takový jakoby obdélníčky velký dycky jeden mezi svíčkama a má takovej ten nálitel válcovitej co trčí a na druhým motoru ze 135Lx mám takový takový obrysi čtvečerečků jakoby malou karisíť a výstupek nikde jsou rozdíli v kanálkách nebo něčem mezi těmi hlavama?


Ten naliatok bol len v urcitom obdobi vyroby, nejak nestihali tak to dali odlievat niekde inde. Neskorsie 136ky ho nemaju 8)

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


11.2.09, 17:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
kwiko píše:
škodař píše:
Zdaravíčko tak se přidám ted jsem odstrojoval kvůli snížení hlavu ze 136ky a má mezi svíčkama takový jakoby obdélníčky velký dycky jeden mezi svíčkama a má takovej ten nálitel válcovitej co trčí a na druhým motoru ze 135Lx mám takový takový obrysi čtvečerečků jakoby malou karisíť a výstupek nikde jsou rozdíli v kanálkách nebo něčem mezi těmi hlavama?


Ten naliatok bol len v urcitom obdobi vyroby, nejak nestihali tak to dali odlievat niekde inde. Neskorsie 136ky ho nemaju 8)
ttj díky :wink:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


11.2.09, 18:20
Profil ICQ

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
i podle ventilu 135 má ve ventilech dolík, 136 je měla rovný

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


12.2.09, 10:56
Profil

Příspěvky: 376
Příspěvek 
spartra píše:
i podle ventilu 135 má ve ventilech dolík, 136 je měla rovný


Ale jdi... ventily jsou stejné jak pro 135 tak 136. Viz třeba ETKA


12.2.09, 11:10
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
kuš potvoro nejsou :lol: jen to vyfotím
135 hlava
Obrázek

tady mám 136, jenom nějakje jelimán tam dal 2 vejfukový s dolíkama
Obrázek

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


12.2.09, 11:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 658
Příspěvek 
Koukam, ze ten jeliman i docela slusne zprasil spalovaky :shock:

_________________
Škoda Favorit Felicia Fabia Octavia Golf Mondeo Clio - kočkopes.

Whoever lays hands upon me to govern me, is an usurper, a tyrant and I declare him my enemy!


12.2.09, 12:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
spartra píše:
i podle ventilu 135 má ve ventilech dolík, 136 je měla rovný


e ee.
Ja som mal jamky vsade, jak na 135E, tak na 2 x 136B.
Zase pojde len o modifikaciu pocas vyroby.
Asi aby znizili moznost vzniku prasklin.
Jedine co by ti mohlo pomoct su ine ventilove pruziny. 136 ich ma mat zdvojene, ale aj od toho sa neskor, pri Mpi upustilo.

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


12.2.09, 14:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
bitmap píše:
Koukam, ze ten jeliman i docela slusne zprasil spalovaky :shock:

to je na vypouklý Tčka...

já mám 136 origo a mám tam doliky :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


12.2.09, 17:55
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz