Autor |
Zpráva |
jizíček
Příspěvky: 926 Bydliště: Malé Březno,Most
|
Kachnis píše: ten pruhlednej bych se ani nepokousel tam davat..preci jen je to na spodku auta a nahoda je blbec (myslim prasknuti)
to ne ... ja ho tam ani davat nechci.... udelam to jak tady kolegove ... koupim delsi hadicku a ten pruhledni filtr dam do motoroveho prostoru...
_________________ Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Škoda 742 Forever Team
|
28.1.09, 13:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
já bych to ani nezkoušel tak dávat ten průhlednej
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
28.1.09, 16:03 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
jizíček píše: Kachnis píše: ten pruhlednej bych se ani nepokousel tam davat..preci jen je to na spodku auta a nahoda je blbec (myslim prasknuti) to ne ... ja ho tam ani davat nechci.... udelam to jak tady kolegove ... koupim delsi hadicku a ten pruhledni filtr dam do motoroveho prostoru...
Ne ne plastovej tam nedávej!!!! Normálně kup ten origo hliníkáč a pokud ho nechceš dávat pod auto tak ho šoupni někde do motorového prostoru ale jak píšou ostatní ten plastovej nedávat.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
28.1.09, 20:39 |
|
|
jizíček
Příspěvky: 926 Bydliště: Malé Březno,Most
|
proc ??
_________________ Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Škoda 742 Forever Team
|
29.1.09, 00:15 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
plastový je na nízkotlak a býva zapojený pre pumpou takže tam býva podtlak, to je na klasik karb
pri BMM je tlak paliva trocha väčší a nemusel by to vydržať....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
29.1.09, 00:52 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
jizíček píše: Kachnis píše: ten pruhlednej bych se ani nepokousel tam davat..preci jen je to na spodku auta a nahoda je blbec (myslim prasknuti) to ne ... ja ho tam ani davat nechci.... udelam to jak tady kolegove ... koupim delsi hadicku a ten pruhledni filtr dam do motoroveho prostoru...
Přesně tak,já dal ten kovový do mot. prostoru a na původní místo hadičku;-)..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
1.2.09, 12:28 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Je tam višší tlak, je to na spodku auta, čili tam jde dost nečistot. Navíc je to dost blízko výfukového potrubí, tak hrozí nějaké poškození vyšší teplotou.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
1.2.09, 14:51 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
iba pre predstavu kde je ten filter umiestnený... táto nádrž je vonku s auta, ale predstavte si to na aute...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
10.2.09, 17:13 |
|
|
RottenAngel
Příspěvky: 58 Bydliště: Žilina, SVK
|
Ja som pri zastavbe toho mojho BMM do Rapida tiez nechal ten prihladny plastovy, pre predstavu, nachadza sa niekde tu....
Myslite ze to bude robit problem?
Ked tak na to kukam asi ho neuvidite, je na urovni vicka rozdelovaca, uplne hore pod hranou motoroveho priestoru
_________________
|
10.2.09, 22:53 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
ROTTENANGEL: Problém bude až ti praskne ten plastový..
I zahraniční auta se vstřikováním,které mají pal. filtr origo umístěn v motorovém prostoru viz.Peugeot 205,309 atd.,tak jej mají KOVOVÝ!! Proč asi?Určitě jen proto,aby zabíral více místa,protože je větší,že??
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
11.2.09, 00:16 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
KUREC CHLAPI UVAŽUJTE HLAVOU A NÉ KOULEMA!!
Na karbec patří plastový a na vstřikování KOVOVÝ!!! U kovového je jedno kde ho umístíte,hlavně na přívodní trubku do vstřiku..
Plastový JEN do motorového prostoru a použít lze JEN u motoru z karburátorem!!
JASNÉ?
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
11.2.09, 00:22 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
jednoducho, ako napísal aj Michal, plastový zvláda iba nízky tlak v palivovej sústave (to je pri karburátorových motoroch) a kovový zvláda aj vysoký tlak (vstrekovanie)...teda kovový možno použiť kdekoľvek, ale plastový iba pri karburátorových verziách...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
11.2.09, 07:49 |
|
|
RottenAngel
Příspěvky: 58 Bydliště: Žilina, SVK
|
Ok rozumiem, pojdem kupit kovovy
_________________
|
11.2.09, 08:25 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Kolikrát to tu budu psát - žádná nádrž se nemusí vytahovat - stačí odpojit hadice u čerpadla, přivázat na ně provaz a vytáhnout hadičky spodem i s filtrem, vyměnit a za provázky zase vytáhnout zpátky....
|
11.2.09, 23:32 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
cyz píše: Kolikrát to tu budu psát - žádná nádrž se nemusí vytahovat - stačí odpojit hadice u čerpadla, přivázat na ně provaz a vytáhnout hadičky spodem i s filtrem, vyměnit a za provázky zase vytáhnout zpátky....
ale ak tam je pôvodný filter tak ho drží taká objímka, a k tej sa bez spustenia nádrže nedostaneš....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
12.2.09, 07:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|