Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 17:37



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 nejde mi sitic 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
FEFE píše:
ten termoventil sa da ako otestovat ci je funkcny ? ako by sa mal spravat ?

Ale nechapem to vymenil som koplet karburator za iny a robi to to iste


a nemas to zavzdusnene?

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


12.2.09, 08:47
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 183
Příspěvek 
pockat teraz co myslis ? Zavzdusnenu vodu v obehu? Alebo co ?


12.2.09, 08:50
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
FEFE píše:
pockat teraz co myslis ? Zavzdusnenu vodu v obehu? Alebo co ?


voda by sa mala odvzdušniť sama, ale ak má problém tesne po naštartovaní tak to nebude tým, to by mal problém pri zohrievaní motora...

termoventil musí byť za studena zatvorený, ak sa zohreje prechodom prúdu musí sa otvoriť, približne po 1-2min...

pozri tú klapku/príveru, či sa ti po naštartovaní pootvorí...

menil si komplet karbec :?:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


12.2.09, 08:58
Profil

Příspěvky: 183
Příspěvek 
Ano komplet som ho vymenil okrem tej casti, kde je bimetal. Cize sytic, ale meral som to a elektrika je tam v poriadku teda, ta spirala co sa nahrieva mal obvod a bimetal tiez otvara aj zatvara cize je funkcny a pohybuje sa


12.2.09, 09:00
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
FEFE píše:
Ano komplet som ho vymenil okrem tej casti, kde je bimetal. Cize sytic, ale meral som to a elektrika je tam v poriadku teda, ta spirala co sa nahrieva mal obvod a bimetal tiez otvara aj zatvara cize je funkcny a pohybuje sa


ale či sa prívera po naštartovaní pootvorí :?: tá sa otvorí vďaka podtlaku ktorý sa vytvorí v saní...

možno budeš mať chybu v tom mechanizme, to že to chodí ľahko neznamená že nemáš tie strunky v mechanizme preskočené...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


12.2.09, 09:11
Profil

Příspěvky: 183
Příspěvek 
ta klapka sa urcite zaviera ale ci sa asi po cca 2-3 sekundach otvori to uz neviem. Skontrolujem to a dam vediet.

Ale je to mozne ze som vymenil komplet karburator zo vsetkym a robi to to iste ???? To je otazka ? Potom asi nebude chyba v karburatore alebo v sytici ale niekde inde ??


12.2.09, 09:14
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
FEFE píše:
ta klapka sa urcite zaviera ale ci sa asi po cca 2-3 sekundach otvori to uz neviem. Skontrolujem to a dam vediet.

Ale je to mozne ze som vymenil komplet karburator zo vsetkym a robi to to iste ???? To je otazka ? Potom asi nebude chyba v karburatore alebo v sytici ale niekde inde ??


preto som sa ťa hneď na začiatku pýtal či nemáš problém s prísunom paliva, čerpadlom, alebo odbublinkovačom...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


12.2.09, 09:16
Profil

Příspěvky: 183
Příspěvek 
cize problem moze byt aj v palivovom cerpadle ??? Aj ked ide uplne normalne ? teda aspon sa zda to by neblbol cely chod motora keby bolo zle cerpadlo ?


12.2.09, 09:21
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
FEFE píše:
cize problem moze byt aj v palivovom cerpadle ??? Aj ked ide uplne normalne ? teda aspon sa zda to by neblbol cely chod motora keby bolo zle cerpadlo ?


ešte by bmohol byť problém aj za zapaľovaní...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


12.2.09, 09:23
Profil

Příspěvky: 183
Příspěvek 
predstih som vcera nastavoval. Starter mam novy s reduktorom, kable od sviecok su nove....atd


12.2.09, 09:25
Profil ICQ

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
michalkatka píše:
termoventil musí byť za studena zatvorený, ak sa zohreje prechodom prúdu musí sa otvoriť, približne po 1-2min...


Promiň Michale ale píšeš bludy... Je to přesně naopak... Za studena musí být průchozí aby umožnil redukci podtlaku tj. obtok vzduchu k objemovému ovladači. Po zahřátí (cca 5-8s) se musí uzavřít aby podtlak mohl působit na Pulldown plnou měrou a přívěra se mohla pootevřít na mezru 2mm. Dá se jednoduše vyzkoušet tak že se stáhne horní hadička objemového ovladače a zkusí se nasát vzduch...měl by jít lehce nasát... pak se zapne zapalování a po cca 5-8s se musí ventil uzavřít a vzduch už přes něj nebude možné nasát.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


12.2.09, 09:26
Profil

Příspěvky: 183
Příspěvek 
Neex píše:
michalkatka píše:
termoventil musí byť za studena zatvorený, ak sa zohreje prechodom prúdu musí sa otvoriť, približne po 1-2min...


Promiň Michale ale píšeš bludy... Je to přesně naopak... Za studena musí být průchozí aby umožnil redukci podtlaku tj. obtok vzduchu k objemovému ovladači. Po zahřátí (cca 5-8s) se musí uzavřít aby podtlak mohl působit na Pulldown plnou měrou a přívěra se mohla pootevřít na mezru 2mm. Dá se jednoduše vyzkoušet tak že se stáhne horní hadička objemového ovladače a zkusí se nasát vzduch...měl by jít lehce nasát... pak se zapne zapalování a po cca 5-8s se musí ventil uzavřít a vzduch už přes něj nebude možné nasát.




Ahaaaa.... mne to robi tak.... Ked chcem nasat vzduch, tak nejde a ked zapnem zapalovanie tak ziadna zmena, stale je uzavrety... mam dva a robia to to iste, tak som si myslel ze to ma byt tak..... a este som zistil ze po zapnuti zapalovania je tento termoventil teply


12.2.09, 09:30
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
FEFE píše:
Ahaaaa.... mne to robi tak.... Ked chcem nasat vzduch, tak nejde a ked zapnem zapalovanie tak ziadna zmena, stale je uzavrety... mam dva a robia to to iste, tak som si myslel ze to ma byt tak..... a este som zistil ze po zapnuti zapalovania je tento termoventil teply


vlastne hej, poplietol som to, ale objemový ovládač je ovládaný podtlakom, termoventil má ten podtlak zatvoriť aby sa tá prívera pootvorila...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


12.2.09, 09:42
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz