Autor |
Zpráva |
darklord
Příspěvky: 12494
|
FEFE píše: ten termoventil sa da ako otestovat ci je funkcny ? ako by sa mal spravat ?
Ale nechapem to vymenil som koplet karburator za iny a robi to to iste
a nemas to zavzdusnene?
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
12.2.09, 08:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
FEFE
Příspěvky: 183
|
pockat teraz co myslis ? Zavzdusnenu vodu v obehu? Alebo co ?
|
12.2.09, 08:50 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
FEFE píše: pockat teraz co myslis ? Zavzdusnenu vodu v obehu? Alebo co ?
voda by sa mala odvzdušniť sama, ale ak má problém tesne po naštartovaní tak to nebude tým, to by mal problém pri zohrievaní motora...
termoventil musí byť za studena zatvorený, ak sa zohreje prechodom prúdu musí sa otvoriť, približne po 1-2min...
pozri tú klapku/príveru, či sa ti po naštartovaní pootvorí...
menil si komplet karbec
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
12.2.09, 08:58 |
|
|
FEFE
Příspěvky: 183
|
Ano komplet som ho vymenil okrem tej casti, kde je bimetal. Cize sytic, ale meral som to a elektrika je tam v poriadku teda, ta spirala co sa nahrieva mal obvod a bimetal tiez otvara aj zatvara cize je funkcny a pohybuje sa
|
12.2.09, 09:00 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
FEFE píše: Ano komplet som ho vymenil okrem tej casti, kde je bimetal. Cize sytic, ale meral som to a elektrika je tam v poriadku teda, ta spirala co sa nahrieva mal obvod a bimetal tiez otvara aj zatvara cize je funkcny a pohybuje sa
ale či sa prívera po naštartovaní pootvorí tá sa otvorí vďaka podtlaku ktorý sa vytvorí v saní...
možno budeš mať chybu v tom mechanizme, to že to chodí ľahko neznamená že nemáš tie strunky v mechanizme preskočené...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
12.2.09, 09:11 |
|
|
FEFE
Příspěvky: 183
|
ta klapka sa urcite zaviera ale ci sa asi po cca 2-3 sekundach otvori to uz neviem. Skontrolujem to a dam vediet.
Ale je to mozne ze som vymenil komplet karburator zo vsetkym a robi to to iste ???? To je otazka ? Potom asi nebude chyba v karburatore alebo v sytici ale niekde inde ??
|
12.2.09, 09:14 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
FEFE píše: ta klapka sa urcite zaviera ale ci sa asi po cca 2-3 sekundach otvori to uz neviem. Skontrolujem to a dam vediet.
Ale je to mozne ze som vymenil komplet karburator zo vsetkym a robi to to iste ???? To je otazka ? Potom asi nebude chyba v karburatore alebo v sytici ale niekde inde ??
preto som sa ťa hneď na začiatku pýtal či nemáš problém s prísunom paliva, čerpadlom, alebo odbublinkovačom...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
12.2.09, 09:16 |
|
|
FEFE
Příspěvky: 183
|
cize problem moze byt aj v palivovom cerpadle ??? Aj ked ide uplne normalne ? teda aspon sa zda to by neblbol cely chod motora keby bolo zle cerpadlo ?
|
12.2.09, 09:21 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
FEFE píše: cize problem moze byt aj v palivovom cerpadle ??? Aj ked ide uplne normalne ? teda aspon sa zda to by neblbol cely chod motora keby bolo zle cerpadlo ?
ešte by bmohol byť problém aj za zapaľovaní...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
12.2.09, 09:23 |
|
|
FEFE
Příspěvky: 183
|
predstih som vcera nastavoval. Starter mam novy s reduktorom, kable od sviecok su nove....atd
|
12.2.09, 09:25 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
michalkatka píše: termoventil musí byť za studena zatvorený, ak sa zohreje prechodom prúdu musí sa otvoriť, približne po 1-2min...
Promiň Michale ale píšeš bludy... Je to přesně naopak... Za studena musí být průchozí aby umožnil redukci podtlaku tj. obtok vzduchu k objemovému ovladači. Po zahřátí (cca 5-8s) se musí uzavřít aby podtlak mohl působit na Pulldown plnou měrou a přívěra se mohla pootevřít na mezru 2mm. Dá se jednoduše vyzkoušet tak že se stáhne horní hadička objemového ovladače a zkusí se nasát vzduch...měl by jít lehce nasát... pak se zapne zapalování a po cca 5-8s se musí ventil uzavřít a vzduch už přes něj nebude možné nasát.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
12.2.09, 09:26 |
|
|
FEFE
Příspěvky: 183
|
Neex píše: michalkatka píše: termoventil musí byť za studena zatvorený, ak sa zohreje prechodom prúdu musí sa otvoriť, približne po 1-2min... Promiň Michale ale píšeš bludy... Je to přesně naopak... Za studena musí být průchozí aby umožnil redukci podtlaku tj. obtok vzduchu k objemovému ovladači. Po zahřátí (cca 5-8s) se musí uzavřít aby podtlak mohl působit na Pulldown plnou měrou a přívěra se mohla pootevřít na mezru 2mm. Dá se jednoduše vyzkoušet tak že se stáhne horní hadička objemového ovladače a zkusí se nasát vzduch...měl by jít lehce nasát... pak se zapne zapalování a po cca 5-8s se musí ventil uzavřít a vzduch už přes něj nebude možné nasát.
Ahaaaa.... mne to robi tak.... Ked chcem nasat vzduch, tak nejde a ked zapnem zapalovanie tak ziadna zmena, stale je uzavrety... mam dva a robia to to iste, tak som si myslel ze to ma byt tak..... a este som zistil ze po zapnuti zapalovania je tento termoventil teply
|
12.2.09, 09:30 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
FEFE píše: Ahaaaa.... mne to robi tak.... Ked chcem nasat vzduch, tak nejde a ked zapnem zapalovanie tak ziadna zmena, stale je uzavrety... mam dva a robia to to iste, tak som si myslel ze to ma byt tak..... a este som zistil ze po zapnuti zapalovania je tento termoventil teply
vlastne hej, poplietol som to, ale objemový ovládač je ovládaný podtlakom, termoventil má ten podtlak zatvoriť aby sa tá prívera pootvorila...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
12.2.09, 09:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|