Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 17:54



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 olej na víku... 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2136
Bydliště: Havířov
Příspěvek olej na víku...
mám dotaz.....nevím jak se menuje ta část motoru, je to to stříbrné s nápisem škoda, na levé straně je hrdlo na dolívání oleje, ....takove to podlouhle....jsou natom dva šrouby zhora....kolem nich prolíná olej....je to normální ?

_________________
minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla


Naposledy upravil sharpers dne 14.2.09, 13:37, celkově upraveno 1



14.2.09, 08:19
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Myslíš víko ventilů? Normální to samozřejmě není

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


14.2.09, 08:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2136
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Šemik píše:
Myslíš víko ventilů? Normální to samozřejmě není


jo asi to bude víko lentilků....dobře tedy normální to není...co by mohlo být špatně ? něco asi určitě, když si vemu že kolem oleje se toho děje hodně divného,....dost se ztrácí, na víčku takové žlutá kejda a teď tohle....

_________________
minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla


14.2.09, 08:53
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
To že ti prolíná olej kolem šroubů je tím že jsou špatné těsnící špunty takže budou chtít vyměnit (stojí pár korun), a ta žlutá kejda bude nejspíš emulze... pokud jezdíš krátké trasy a je jí tam jen trochu pak je to vcelku normální a nic se neděje, ale jestli je tam i po delší trase (kdy se motor zahřeje na provozní teplotu) a je jí víc tak je to problém.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


14.2.09, 09:10
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
A jistě by neškodilo vyměnit také těsnění víka, nejenom těch svorníků.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


14.2.09, 10:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2136
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Neex píše:
To že ti prolíná olej kolem šroubů je tím že jsou špatné těsnící špunty takže budou chtít vyměnit (stojí pár korun), a ta žlutá kejda bude nejspíš emulze... pokud jezdíš krátké trasy a je jí tam jen trochu pak je to vcelku normální a nic se neděje, ale jestli je tam i po delší trase (kdy se motor zahřeje na provozní teplotu) a je jí víc tak je to problém.


no jezdím do práce , tj 17km ráno, 17 km odpoledne, každou neděli ješte 120km k tomu....takže zas tak krátké trasy to nejsou.....je tam te emulze docela dost, víčko sem utřel, za 2-3 dny je tam vše z5....

_________________
minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla


14.2.09, 10:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2136
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
šemiku a myslíš že to těsnění víka vyměním i sám jako celkem amatér ? můžu něco po....po....pokálet ? :lol:

_________________
minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla


14.2.09, 10:10
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
sharpers píše:
šemiku a myslíš že to těsnění víka vyměním i sám jako celkem amatér ? můžu něco po....po....pokálet ? :lol:


Samozřejmě že zvládneš, je to kus profilované gumy zasunuté v drážce.

Akorát ta emulze.. ty trasy nejsou krátké, to by být neměla (kontroluješ to po jízdě, třeba po těch 120km?). Pokud je i po těch 120km plné víčko bude nejspíše těsnění pod hlavou KO, popřípadně hodněstarý olej..

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


14.2.09, 10:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2136
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
olej je měněn v prosinci, cca 1500km zpět, po těch 120km nevím, když jezdím jen do práce tak jak říkam za dva až tři dny, přiště to zkusim před tou dlouhou trasou vyčistit a mrknu nato...těsnění pod hlavou už asi nevyměním sám nebo jo ?

_________________
minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla


14.2.09, 10:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
mrkni, jak hodně se ti ztrácí voda :wink: ...jestli neztrácí, tak to je z voleje, je zima, tak bych to tolik nehrotil..nejezdíš na LPG ?

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


14.2.09, 11:27
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2136
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Ondras83 píše:
mrkni, jak hodně se ti ztrácí voda :wink: ...jestli neztrácí, tak to je z voleje, je zima, tak bych to tolik nehrotil..nejezdíš na LPG ?



Lpg nemám, a právě mám pocit že voda trochu ubyla....chcu dolít, udělám si fixem čárku kam sem dolil a budu pozorovat

_________________
minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla


14.2.09, 11:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
Možná by to taky chtělo pístní kroužky, píšeš že se ti ztrácí olej...a taky na to ukazuje to prolínání oleje vrchem ventilového víka přes ty špunty, to ti ho tam tlačí už asi docela velký tlak. :roll:

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


14.2.09, 12:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2136
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Dyno píše:
Možná by to taky chtělo pístní kroužky, píšeš že se ti ztrácí olej...a taky na to ukazuje to prolínání oleje vrchem ventilového víka přes ty špunty, to ti ho tam tlačí už asi docela velký tlak. :roll:


to ztrácení bude možná jen to kapání zespodu motoru.....nevim....

_________________
minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla


14.2.09, 12:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
sharpers píše:
Dyno píše:
Možná by to taky chtělo pístní kroužky, píšeš že se ti ztrácí olej...a taky na to ukazuje to prolínání oleje vrchem ventilového víka přes ty špunty, to ti ho tam tlačí už asi docela velký tlak. :roll:


to ztrácení bude možná jen to kapání zespodu motoru.....nevim....




No to možná ano, tak to dotáhni s citem. Ty pístní kroužky ještě jako nehroť, záleží ještě třeba jak moc ti kouří atd. Tedka vyměň špunty a snaž se ten olej v motoru udržet jak to jen půjde... :lol: Mrkni jestli ti taky neutíká kolem měrky oleje... :wink:

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


14.2.09, 12:45
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Těsnění pod hlavou taky vyměníš v pohodě, práce na den i s podložením vložek :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


14.2.09, 12:56
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz