Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 21:54



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Motor 1.9D felicie 
Autor Zpráva

Příspěvky: 8
Příspěvek Motor 1.9D felicie
Zdravim Vas mam na Vas prosbu. Mam felicii 1.9D rv 99 ... ted se mi stalo ze se mi pri jizde lehce rozsvitila kontrolka dobijeni po chvili jizd zacala kontrolka v pravidelnych intervalech blikat . Zastavil jsem a zkontroloval pojistky a draty u motoru . nic jsem nenasel tak jsem zkusil znovu nastartovat kontrolka nesvitila po chvili se rozsvitila na budiku spadly otacky na nulu a u motoru neco cvaklo otacky zase vyskocili a kontrolka opet zhasla takto v pravidelnych intervalech dokola. Prislo mi ze se pridira altik sundal jsem tedy remen a nastartoval ale motor nebezi pravidelne ale cvakani se odstranilo .nechal jsem zkontrolovat vstriky - jsou vycisteny a v poradku . Muzete mi nekdo poradit co dal?? jeste me napadlo jestli nepreskocil rozvodak o zub muzete mi prosim nekdo dat navod jak je zkontrolovat na tomto motoru . diky vsem


14.2.09, 21:56
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Nemáš iba zle ukostrený motor? Alebo chybnú baterku? Alebo kontakty na baterke?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


14.2.09, 22:01
Profil

Příspěvky: 8
Příspěvek 
vse jsem kontroloval je to ok.elektriku tu vyresim spis mi jde o to co dal stim motorem


15.2.09, 07:51
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
kdyby to přeskočil rozvoďák tak by ti to klepalo víc než traktor a výkon bys taky neměl

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


15.2.09, 08:37
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Elektrika úzce souvisí s motorem, pořádně opucuj spoje u baterkym kostry, na startéru a zkontroluj panel s relátkama u levýho podběhu. S motorem nic nebude, někde se bludně honí proudy.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


15.2.09, 08:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 8
Příspěvek 
motor se i driv tak divne choval jako ze jsem mel seslaply plyn a zniceho nic jako by se chytnul dalsi valec a auto jelo najednou lepe.
nechapu proc to kolisa kdyz mam odpojeny altik


15.2.09, 10:43
Profil

Příspěvky: 8
Příspěvek 
myslel jsem treba jen o jeden zub ono to totiz ma tak trosicku tvrdsi zvuk.


15.2.09, 10:45
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Předvstřik je řízenej dynamicky elektronikou. Tvrdej až klepavej zvuk má každá filda. Zkus si pohrát s nastavením dotykových spínačů na čerpadle, dá se s tím dosáhnout celkem zajímavých věcí.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


15.2.09, 11:30
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 8
Příspěvek 
tak vratil jsem klinak anastartoval a chvili dobry ale po chvili to zase zacalo delat .
meril jsem na baterce jestli to dobiji a dobiji 14.5 v zhruba jak v tom skubne a padnou ty otacky a rozsviti se kontrolka tak i merene napeti spadlo na hodnotu baterie.
vzdy kdyz ty otacky padaji zacne se z vyfuku vic kourit pak to zase naskoci na normal a dobry vypada to jako by se odpojil jeden valec


15.2.09, 12:16
Profil

Příspěvky: 8
Příspěvek 
jeste se tam zacal objevovat takovy pisklavy zvuk ale neni to casto jako by se fakt neco pridiralo . jinak ty kontakty jsem vsechny prosel povolil prejel smirkem a zpet namontovaljak na baterce tak na starteru, altiku a kostru motoru taky. vubec nevim jak a kde co na tom cerpadle nastavovat . s feldou jsem nikdy problemy nemel takze jsem ji nikdy neresill je to mooje pracovni auto . jo z opla znam vsechno.. ale to je benzin


15.2.09, 12:21
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Patrně tě nemine diagnostika, felda má takovej hybrid motor, něco mezi klasickým vstřikem a Di. Je tam rotační čerpadlo s elektronicky řízeným průběhem vstřiku. Eště můžeš zkusit jednu věc, vedle expanzky jsou dva ventily, tak odpoj ten, co je blíž k motoru a zkus to, jak se to bude chovat.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


15.2.09, 13:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
pokud ti to neblbne se sdělaným řemenem tak bych problém hledal v alternátoru asi nějaká dioda na odchodu přesně diagnostikovat takovou závadu lze asi jen pamětovým osciloskopem miloš


15.2.09, 14:01
Profil

Příspěvky: 8
Příspěvek 
sezenu altik a zkusim ho vymenit . asi neni stejny jako u 1.3 NEBO 1.6 feldy co


15.2.09, 20:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
měl jsem stejný porblém na favoritu, rozvítila se kontrolka dobíjení, motor běžel citelně více zatížen, poc hvíli se to srovnalo, nebo zase chvíli přebíjelo, pak zase normálně...

vyměnil jsem regulační člen s uhlíkama na altíku a je klid....

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


16.2.09, 22:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 8
Příspěvek 
Zdravim Vas a moc Vsem dekuji za nazory a rady . Uz je to vyreseno bylo to hloupe cidlo teploty.


20.2.09, 00:54
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz