Autor |
Zpráva |
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
michalkatka píše: Jiri píše: no ja prave zadnou takovou hlinikovou pasovinu nemam...a navic bych potreboval asi profil L...ale to uvidime...kam to ve finale bude..na tom videu ja jej jen chytnul za ten kousek..na jeden sroubek...to by za chvilku upadlo...musi se do neceho vsadit..nerez plech mam..asi 3mm..ten je nemagneticky..tak to by mozna mohlo byt však to chápem že treba robiť s toho čo máš... nech sa rozhodneš akokoľvek ja ti fandím...
ono se to nezda...ale i to jen ten motor rozjet tak jak je..bylo docela dost prace...premerovani..prekreslovani v acadu...bez soustruhu a nejakeho materialu ani nahodou....ve stredu to vse vypukne...
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
15.2.09, 18:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Jiri píše: ono se to nezda...ale i to jen ten motor rozjet tak jak je..bylo docela dost prace...premerovani..prekreslovani v acadu...bez soustruhu a nejakeho materialu ani nahodou....ve stredu to vse vypukne...
to je mi jasné, zdanlivo jednoduchú vec vyrobiť nejako jednoducho a spoľahlivo zasa nieje také jdnoduché, to je konštruktérska práca...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.2.09, 18:06 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
michalkatka píše: Jiri píše: ono se to nezda...ale i to jen ten motor rozjet tak jak je..bylo docela dost prace...premerovani..prekreslovani v acadu...bez soustruhu a nejakeho materialu ani nahodou....ve stredu to vse vypukne... to je mi jasné, zdanlivo jednoduchú vec vyrobiť nejako jednoducho a spoľahlivo zasa nieje také jdnoduché, to je konštruktérska práca...
rika se ze v jednoduchosti je sila..o trabantu to celkem plati..ja bych to chtel co nevice zachovat..nerad bych nejak elektronicky upravoval to bmm protoze samo o sobe je jendoduche a spolehlive...rozdelovace sice dnes uz moc nefrci...ale na nem samotnem se nic neposere...nema co..pokud bude palec a vicko ok.nic jineho tam neni
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
15.2.09, 18:09 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Jiri píše: rika se ze v jednoduchosti je sila..o trabantu to celkem plati..ja bych to chtel co nevice zachovat..nerad bych nejak elektronicky upravoval to bmm protoze samo o sobe je jendoduche a spolehlive...rozdelovace sice dnes uz moc nefrci...ale na nem samotnem se nic neposere...nema co..pokud bude palec a vicko ok.nic jineho tam neni
však preto som písal že BMM na jednu indučku a rozdeľovač nieje problém... ten hall akurát najako poriešiť...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.2.09, 18:12 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
.. ten hall akurát najako poriešiť...[/quote]
on pujde asi dobre vyresit za setrvak..tam bude v hliniku...a za ten setrvacnik se neco vejde jeste..nemusi se pak kvuli montazi rozdelavat motor..jen setrvacnik...a bude to cele na vestim prumeru takze vesti presnost..je to ted chci jen kvuli tomu pripadnemu doladeni...ale jeste uvidiem az to doma prohlednu poradne
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
15.2.09, 18:16 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
jeste mam takovou rychlou otazku....kdyz sem ten motor zkousel..tak sem jej nastartoval...pak zastavil...a po chvilce...protoze mam ten vstrikovac vodorovne...od tam kapal benzin...ale ne moc...jen po chcipnuti....ja uz sem se pak tomu nevenoval...je mozno ze je tam nejaka netesnost nekde..a nebo netesni vstrikovac...
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
15.2.09, 21:10 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Jiri píše: jeste mam takovou rychlou otazku....kdyz sem ten motor zkousel..tak sem jej nastartoval...pak zastavil...a po chvilce...protoze mam ten vstrikovac vodorovne...od tam kapal benzin...ale ne moc...jen po chcipnuti....ja uz sem se pak tomu nevenoval...je mozno ze je tam nejaka netesnost nekde..a nebo netesni vstrikovac...
to neviem, ale netesnosť môže byť na vstrekovači, ale aj na regulačnom ventile...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.2.09, 21:16 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
michalkatka píše: Jiri píše: jeste mam takovou rychlou otazku....kdyz sem ten motor zkousel..tak sem jej nastartoval...pak zastavil...a po chvilce...protoze mam ten vstrikovac vodorovne...od tam kapal benzin...ale ne moc...jen po chcipnuti....ja uz sem se pak tomu nevenoval...je mozno ze je tam nejaka netesnost nekde..a nebo netesni vstrikovac... to neviem, ale netesnosť môže byť na vstrekovači, ale aj na regulačnom ventile...
prave co vim tak ten vstrikovac sem mel na limuzine..a hodne se to hltilo studene..nebala tam ale lambda sonda jeste pak sem dal jiny vstrikovac a trochu se to zplepsilo..ale stejne to nebylo ono a az sem tam dal lambda tak uz to bezi perfektne...tohle se nehltilo vubec.beh motoru ok..ale jak rikam po zastaveni to kapalo...jeste se ne to podivam presne odkud...
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
15.2.09, 21:19 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Jiri píše: prave co vim tak ten vstrikovac sem mel na limuzine..a hodne se to hltilo studene..nebala tam ale lambda sonda jeste pak sem dal jiny vstrikovac a trochu se to zplepsilo..ale stejne to nebylo ono a az sem tam dal lambda tak uz to bezi perfektne...tohle se nehltilo vubec.beh motoru ok..ale jak rikam po zastaveni to kapalo...jeste se ne to podivam presne odkud...
ak je ten vstrekovač normálne tak to stečie do sania, ak aj náhodou presakuje, lambda to ochudobní, takže to vyrovná...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.2.09, 21:23 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
michalkatka píše: Jiri píše: prave co vim tak ten vstrikovac sem mel na limuzine..a hodne se to hltilo studene..nebala tam ale lambda sonda jeste pak sem dal jiny vstrikovac a trochu se to zplepsilo..ale stejne to nebylo ono a az sem tam dal lambda tak uz to bezi perfektne...tohle se nehltilo vubec.beh motoru ok..ale jak rikam po zastaveni to kapalo...jeste se ne to podivam presne odkud... ak je ten vstrekovač normálne tak to stečie do sania, ak aj náhodou presakuje, lambda to ochudobní, takže to vyrovná...
prave pred tim to treba nebylo videt ze to kape...budu mit jeste jinej..takze zkusim vymenit..uvidime..zatim co vim tak otec dodelal redukci pripojeni filtrboxu sani..a jeste bude vyrabet drzak pro zasrouvbovani cidla pro teplotu
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
15.2.09, 21:25 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Jiri píše: prave pred tim to treba nebylo videt ze to kape...budu mit jeste jinej..takze zkusim vymenit..uvidime..zatim co vim tak otec dodelal redukci pripojeni filtrboxu sani..a jeste bude vyrabet drzak pro zasrouvbovani cidla pro teplotu
k tej teplote by som cez nejaký spínač vyrobil tú klapku na zavretie odvodu vzduchu, nahodil by som to na nejaké servo, tým by si mal stálejšiu teplotu... ja som mal na trabante tú klapku manuálnu a veľmi to pomohlo spotrebe a plynulosti chodu motora...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.2.09, 21:31 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
michalkatka píše: Jiri píše: prave pred tim to treba nebylo videt ze to kape...budu mit jeste jinej..takze zkusim vymenit..uvidime..zatim co vim tak otec dodelal redukci pripojeni filtrboxu sani..a jeste bude vyrabet drzak pro zasrouvbovani cidla pro teplotu k tej teplote by som cez nejaký spínač vyrobil tú klapku na zavretie odvodu vzduchu, nahodil by som to na nejaké servo, tým by si mal stálejšiu teplotu... ja som mal na trabante tú klapku manuálnu a veľmi to pomohlo spotrebe a plynulosti chodu motora...
me napadlo ze bych upravil treba cely ten system co ma bmm pro ovladani vstupu vzduchu do sani je tam klapka podtlakem ovladana...a termoventil v sani....takze bych udelal klapku do toho krytu valcu..aby regulovala pruchod vzduchu..a pak jen vhodne umistit ten termo ventil..nevim pri jake teplote reaguje....
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
15.2.09, 21:34 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Jiri píše: me napadlo ze bych upravil treba cely ten system co ma bmm pro ovladani vstupu vzduchu do sani je tam klapka podtlakem ovladana...a termoventil v sani....takze bych udelal klapku do toho krytu valcu..aby regulovala pruchod vzduchu..a pak jen vhodne umistit ten termo ventil..nevim pri jake teplote reaguje....
klapka v saní reguluje teplotu nasávaného vzduchu na 20-25°C... ale s tou podtlakovou klapkou je to lepší nápad ako s tým mojím servom... ventil ktorý uzatvára podtlak nieje problém (na odvetranie BMM cez aktívne uhlie)
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.2.09, 21:37 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
no jo..kua vidis...to je napad...udelame klapku do toho krytu..ovladanou nejakou podtlakovou membranou..z nejakeho karburatoru..to neco najdem....a do zadu na motor by se mohlo dat teplotni cidlo z chladice treba..ze 120..to ma spinanci teplotu neco kolem 80..no a jak se to zahreje tak si to otevre..klapka by mohla zakryvat treba jen cast valcu..treba ten vrch kde se to nejvice hreje...jen vychytat vhodne umisteni te klapky
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
15.2.09, 21:44 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Jiri píše: no jo..kua vidis...to je napad...udelame klapku do toho krytu..ovladanou nejakou podtlakovou membranou..z nejakeho karburatoru..to neco najdem....a do zadu na motor by se mohlo dat teplotni cidlo z chladice treba..ze 120..to ma spinanci teplotu neco kolem 80..no a jak se to zahreje tak si to otevre..klapka by mohla zakryvat treba jen cast valcu..treba ten vrch kde se to nejvice hreje...jen vychytat vhodne umisteni te klapky
ja som tú klapku mal na výstupe vzduchu ako ide dole, pri zavretí klapky tam ostala medzera cca 2cm....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.2.09, 21:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|