Autor |
Zpráva |
RottenAngel
Příspěvky: 58 Bydliště: Žilina, SVK
|
Mna napadlo ze ci to nemoze byt tym ze vstrekujes s benzinom aj olej, ci sa ti nejako nevysilo jeho mnozstvo a preto to robi co robi... Mozno je to kravina, ale moj jediny postreh k teme
_________________
|
20.2.09, 08:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Tunningkiller píše: Kolk to cerpadlo vali?Ty fiatacky valej az 5baru neni to pro regulator tlaku moc?Je pravda ze mam 5 barovy a reguluje mi to na polovinu a taky to zatim vali ...Kdyby ten vstrikovac byl spatnej tak ti ho vymenim..borec mi jeden vstrik dluzi
koukal sem se a vstrik je v poradku zavira jak odpojim...a nic tam nejde..u dvoutaktu jde palivo pres klikovku a myslim ze to ma moc velkou davku paliva pro volnobeh po odpojeni vstriku to bezi jeste asi deset sekund a chcipne to zkousel sem druhou jednotku 40kw..a na tu to ma 2000volnobeh...taky moc nerozumim proc...nejak to neslape jak sem myslel...a pritom to na poprve slo...ted jsem koupil beznin a namichal presne 1:50 a navarim lambdau do vyfuku..pak uvidime
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
20.2.09, 12:56 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
tak a dalsi prispeve.....lambda sonda je namontovana ...dle diagnostiky funguje..motor sem vycistil stylem nastartovat odpojit vstrik...az mel tendenci chcipnout tak sem zase zapojil....trochu se prohral.....a bezi to dobre ted..nedusi se to..jde to do otacek stejne jak na prvnim videu.....co je problem...tak spatne padaji otacky..to delalo uz poprve..koukal sem ze doba vstriku je na minimu...a motor ma stale vysoke otacky....tak sem jej trochu na remenici pribrzdil...a spadlo to v poradku na volnobeh a doba vstriku vzrostla..takze myslim ze kdyz bude zatizen ventilatorem a alternatorem bude to behat..ted se pracuje na mezikusu sani a drzaku na teplotni cidlo....mam nejaka videa...do dam vse pozdeji
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
20.2.09, 15:25 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
20.2.09, 19:29 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Jiri píše: tak a dalsi prispeve.....lambda sonda je namontovana ...dle diagnostiky funguje..motor sem vycistil stylem nastartovat odpojit vstrik...az mel tendenci chcipnout tak sem zase zapojil....trochu se prohral.....a bezi to dobre ted..nedusi se to..jde to do otacek stejne jak na prvnim videu.....co je problem...tak spatne padaji otacky..to delalo uz poprve..koukal sem ze doba vstriku je na minimu...a motor ma stale vysoke otacky....tak sem jej trochu na remenici pribrzdil...a spadlo to v poradku na volnobeh a doba vstriku vzrostla..takze myslim ze kdyz bude zatizen ventilatorem a alternatorem bude to behat..ted se pracuje na mezikusu sani a drzaku na teplotni cidlo....mam nejaka videa...do dam vse pozdeji
mozno trepnem blbost, ale moj nazor: odkedy dlhodobo jazdim len na skodovke, nemozem si zvyknut na vsakovake motory so vstrekovanim, pretoze na nich pomaly padaju otacky. cim vecsi objem tym je to horsie. na karburatore jako pustim plyn motor je hned v klude, taky napr hyundai tucson po vytoceni plneho kotla a stlaceni spojky (pustim plyn) drzi otacky este ked pustam spojku na dalsom kvalte. Nebude problem proste v tom ze jednotka pusta od vyroby otacky pomaly (asi emisie), a na polovicnom objeme sa to proste prejavuje o to horsie?
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
20.2.09, 19:45 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
až na ten vysoký voľnobeh je to super, keď to zaťažíš alternátorom tak to bude zrejme dobre...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.2.09, 20:36 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
michalkatka píše: až na ten vysoký voľnobeh je to super, keď to zaťažíš alternátorom tak to bude zrejme dobre...
jo ja myslim ze jo..ja sme tam simuloval zatez tim drevem aspon trochu a padalo to pak dobre...ale co jeste tak klapka je nastvena nekam na stred drahy toho servomotorku...ted se rozsah toho nastavovace pohybuje asi jinde protoze ten motor se proste toci bez mensiho odporu...a jednotka se to snazi stahovat a uz nema kam....na oko to vypada ze to klapku zavre co to muze ale uz to nema drahu v tom servu takze mozna doladit tam ted....ted uz mam hotov i mezikus sani tak uvidime co dal kazdiopadne lambda meri tak aspon neco...z toho sem mel strach..ale uvidime jak dlouno no
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
20.2.09, 21:58 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
tak to mam ustrojene i vetrakem altikem teplotni cdlo je na svem miste ...bezi to...studene se to hlti pak je to trochu lepsi ale az po dlouhe dobe...problem ze se me to nezahralo na vic jak na 40 stupnu...ale jen naprazdno..mozna ze za jizdy to bude lepsi...do jendotky me skocily zachodu dva chyby a to lambda sonda....prekrocen limit...a teplota...taky neco podobneho....obe hlasky celkem chapu...ale jinak to bezi celkem uspokojive...ted by to chtelo nekde projet....
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
21.2.09, 19:28 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
http://www.youtube.com/watch?v=TjXZVY-XJY0
tady je chod studeneho motoru otacky ma asi kolem 1000 za minutu
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
22.2.09, 20:06 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Jirko ty jsi blázen. Paráda.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
23.2.09, 10:55 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
gokralik píše: Jirko ty jsi blázen. Paráda.
nedari se nam dat druhe video kde uz je motor zahraty
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
23.2.09, 14:14 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Tohle mi dělalo jen když to bylo video ukazující násilí.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
23.2.09, 14:43 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
http://www.youtube.com/watch?v=uPLIm6NzOn4
tak tady je chod zahrateho motoru ..teplota dle diagnostiky cca 40stupnu
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
23.2.09, 19:14 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Jiri píše: http://www.youtube.com/watch?v=uPLIm6NzOn4
tak tady je chod zahrateho motoru ..teplota dle diagnostiky cca 40stupnu Co to termocidlo trochu zfalsovat aby to ty lip ECU sedelo?
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
23.2.09, 19:17 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
25.2.09, 21:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|