Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 17:47



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 111 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
 Polemicka otazka zvysovani vykonu motoru (prestavba) 
Autor Zpráva
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10552
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
Viky byt rad, ze manzelka byt tolerantni :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


12.11.08, 11:09
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
trady píše:
Šemik píše:
Proč předělávat Favo pumpu na 120? Namontuj 120kovou, ne?

Na fova pumpe staci urezat ten bazmek co tam je navic nepotrebny a ona je o neco i lepsi nez 120 ;-) Alespon podle znamyho co sklada zavodni motory pro Kit Felicie a takovy motor bude cpat do Škoda 130 RS
Tak od takového pána ruce pryč. Fávo pumpa má menší lopatky a ono je to logické, když honí nějakých 5l a ne 12l vody jako ve Škodovce. Jediná její výhoda je, že je bezúdržbová, ale jinak pumpa ze 120cky je lepší na větší množství vody. A co se týče topení, tak buď žádné a nebo nechat. Já mám auto na léto, ale jak pak se hodilo topení na okruhu v Mostě, když bylo cca. 5°ráno a mlha. Bez topení by jsi po pár metrech nic neviděl.

P.S. Jeden rok jsem jezdil bez topení a když mě po vyhlášení v Běšinách v půl jedné v noci namrzalo přední okno, tak to moc příjemné nebylo. :D

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


12.11.08, 11:58
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12111
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
To teplo od motoru (chladice) je docela spolehlivy, sice to trva asi 15 minut nez se okno ohreje, ale nakonec na to dojde, predpokladam ani zavod se nejede se studenym motorem.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


12.11.08, 12:47
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 5
Příspěvek 
[quote="Gemini"]spravil som niekolko motorov 1200-1490ccm a uz viem co je dobre a co je zle.....napisem konfiguraciu s ktorou som dosiahol skvely vykon a vysoky krutak za minimum penazi.....aj ked je to fabca......

blok fabia 8v
hlava felicia MPi- upravena kompletne
upravena remenica a zotrvak+ 1.6tka pritlacak
vacka 278/270
sanie 136
karburator S105 - upraveny
vyfuk s dvoma tlmicmi
+ dalsie veci ktore nestoja za rec

takato konfiguracia ma vysla cca 12 000 bez roboty, vysledok bez ladenia - 93 PS 140Nm, a seriove parametre, ziadny vysokootackovy motor, taha krasne od 2500 ot)

můžu se zeptat jak vypadá ten vyfuk s 2 tlumičema? a okolik jsi snižoval hlavu?

avsak co je dolezite ? ze takyto motor vobec nepotrebuje webre alebo ine dvojite karburatory, skusal som to na mojom motore a nic ztoho neslo lepsie ako ta upravena 105ka :shock:

jak vypadá výfuk s dvouma tlumiči?
a o kolik byla snížená halva?


Naposledy upravil michhi dne 9.3.09, 00:04, celkově upraveno 3



4.3.09, 16:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
trady píše:
Tak post vejs sem napsal uplnou blbost :-D pist nebude daleko ale moc blizko :-D takze tak :) znamy rikal ze nejsou spatne pisty z fabie 1.4

i tohle je hloupost...tohle se neřeší pístem, ale ojnicej..jakou budeš dávat 78kliku?...pickup freestyle nebo fábka nebo škoda motorsport?...kámoš freestylovou přerazil, staví z fábky, jinak ten motor, co je napsanej v první příspěvku dá bez problému na webrech 100 koníků :wink:

blok máš dobrej, do toho nastrojit fábii s možná většim vrtáním (aby ses dostal na 1450ccm) MPIčkovou hlavu (50kw od roku 9/98 ), webry, dellorta nebo solexy karburace, zapalování favorit nebo 105tkovej rozdělovač (je tvrdší) svody co má Tuner 2 (jeslti budeš jezdit rally, sání přes hlavu, jestli vrchy, okruhy atd, tak dej rovný)...jestli to postavíš, dej určitě vědět, jak to jezdí atakdále

šemiku, kámoš má ve 120S motor se 100koňma a jezdí to na kyvce v pohodě, nedávno sem se s nim bavil a za celou dobu, co to má a jezdí s tim, tak mu neupadlo kolo (přes 10 let určitě) no a když praskne poloosa, tak má kotouče a tak by se to tam asi štíplo nebo něco, ale jak sme to tak probírali, tak by kolo upadnout nemuselo :wink: ...samozřejmě vlečka je asi nejlepší, LRová nebo molčan....

:wink: 8)

edit: asi sem přepracovanej, ale všim sem si až teď, že to téma má 8 stránek :-D

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


4.3.09, 21:55
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
Ondras83: 105tkový rozdělovač má větší odstředivou regulaci, na mojí vačku vhodný nebyl.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


5.3.09, 12:51
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 111 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz