Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.12.24, 08:15



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Voda v oleji 
Autor Zpráva

Příspěvky: 237
Bydliště: rk, hk
Příspěvek 
řeším podobný problém za fazolem 135 43kw, v zimě se uvařit to jo zamrzl:), ale včera najednou pára z výfuku.. cca 20l vody na 3km :) no a dnes jsem rozkuch a těsnění pod sáním K.O. hlavu jsem taky sejmul těsnění ok, takže tak.
a když už jsem to rozdělal:

tak jsem koukal na ty "děravý" (s prohlobní) písty, a asi jej vyměním za 136 což?
a hlavu MPI? má to cenu ji tam dát? (o co je lepší?)
a asi ai vačku z 136bmm má mít 254 stupňů... ? (dle katalogu)
nebo jakou pekelnou kombinaci doporučíte? :) nebo se na to vy...t
popřípadě jak nejjednodušeji výměny provést, dííky mooc.

_________________
vymahani.i.pohledavek@seznam.cz
auta na díly:3x felicia: mpi50kw i BMM, peugeot 205, 306, 405, 406, 1,8 1,9, 1,9td, 1,8d 1,9d, díly ze spousty favoritů -pick up, R19, corolla, colt, ibizza, opel astra, citroen AX 1,4 ..


5.3.09, 14:06
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ondra123 píše:
řeším podobný problém za fazolem 135 43kw, v zimě se uvařit to jo zamrzl:), ale včera najednou pára z výfuku.. cca 20l vody na 3km :) no a dnes jsem rozkuch a těsnění pod sáním K.O. hlavu jsem taky sejmul těsnění ok, takže tak.
a když už jsem to rozdělal:


pri takej spotrebe vody si mal skontrolovať aj mrazovky, a k tým úpravám, môžeš pomeniť všetko čo máš, každá vec vylepší motor málinko...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


5.3.09, 14:31
Profil

Příspěvky: 237
Bydliště: rk, hk
Příspěvek 
mrazovky zkontrolovány, ono to zmrzlo při-22 a pak cca měsíc potom uplně v pohodě jezdilo.
tak jsem koupil těsnění hlavy a svodů a platil 220kč cháá to je paráda

+ jak se v tom hrabu čučel jsem na to staré těsnění pod hlavou a asi to podtékalo i tam, těsnění k.o. sežrané od vody asi špatný fridex od původního majitele, tak nadále špekuluji co tam udělat k lepšímu, když už je to rozhozené.. nějaké rady, nápady?

_________________
vymahani.i.pohledavek@seznam.cz
auta na díly:3x felicia: mpi50kw i BMM, peugeot 205, 306, 405, 406, 1,8 1,9, 1,9td, 1,8d 1,9d, díly ze spousty favoritů -pick up, R19, corolla, colt, ibizza, opel astra, citroen AX 1,4 ..


5.3.09, 16:17
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ondra123 píše:
mrazovky zkontrolovány, ono to zmrzlo při-22 a pak cca měsíc potom uplně v pohodě jezdilo.
tak jsem koupil těsnění hlavy a svodů a platil 220kč cháá to je paráda

+ jak se v tom hrabu čučel jsem na to staré těsnění pod hlavou a asi to podtékalo i tam, těsnění k.o. sežrané od vody asi špatný fridex od původního majitele, tak nadále špekuluji co tam udělat k lepšímu, když už je to rozhozené.. nějaké rady, nápady?


meniť piesty sa dá, ale nieje to úplne najideálnejšie, ak máš 136B vačku tak ju prehodiť môžeš, tým určite tomu iba polepšíš, hlava urobí tiež veľa, ale skôr by som povedal že sa zameraj na technický stav, vôle, presahy vložiek, opotrebenie dielov a to čo tam teraz máš je už stanuté a zabehnuté...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


5.3.09, 18:19
Profil

Příspěvky: 237
Bydliště: rk, hk
Příspěvek 
díky za rady..
- podle té "díry" v pístech bych řekl že by tomu mohli dost pomoct ty 136 "plný" s kompresí, sic nevim jak na výkonu..?
- mám možnost dá se říct téměř jakéhokoliv dílu na škůdky po feldu mpi 50
- mpi50kw mám celé na díly, 136 taky,136B by měl mít kámoš..
- právě se snažím z dosavatních škodulek složit slušně jedoucí motor z karbcem
- toť další otázka co za karbec? ( válí se mi tu sedr lekr...)

_________________
vymahani.i.pohledavek@seznam.cz
auta na díly:3x felicia: mpi50kw i BMM, peugeot 205, 306, 405, 406, 1,8 1,9, 1,9td, 1,8d 1,9d, díly ze spousty favoritů -pick up, R19, corolla, colt, ibizza, opel astra, citroen AX 1,4 ..


5.3.09, 19:12
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
ondra123 píše:
díky za rady..
- podle té "díry" v pístech bych řekl že by tomu mohli dost pomoct ty 136 "plný" s kompresí, sic nevim jak na výkonu..?
- mám možnost dá se říct téměř jakéhokoliv dílu na škůdky po feldu mpi 50
- mpi50kw mám celé na díly, 136 taky,136B by měl mít kámoš..
- právě se snažím z dosavatních škodulek složit slušně jedoucí motor z karbcem
- toť další otázka co za karbec? ( válí se mi tu sedr lekr...)


-Ja som vo všeobecnosti za to, radšej znížiť hlavu, ako meniť piesty...treba iba narátať správny KP
-vačku 254/254 môžeš dať, bude to lepšie (o dosť lepšie!), nie je ale isté,či budeš mať plynulé prechody pri pridaní plynu (mám s tým problém, hoc neviem, či je to vačkou, Tuner2 s tým mal tiež problém, na 2.stranu Kachnis zjavne problém nemá)
-karbec - hm, väčšina ľudí radí SEDR, ja radím EDSR120, alebo teda potom SEDR130...lekr osobne vyskúšaný nemám...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


5.3.09, 19:19
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz