Autor |
Zpráva |
ondra123
Příspěvky: 237 Bydliště: rk, hk
|
řeším podobný problém za fazolem 135 43kw, v zimě se uvařit to jo zamrzl:), ale včera najednou pára z výfuku.. cca 20l vody na 3km no a dnes jsem rozkuch a těsnění pod sáním K.O. hlavu jsem taky sejmul těsnění ok, takže tak.
a když už jsem to rozdělal:
tak jsem koukal na ty "děravý" (s prohlobní) písty, a asi jej vyměním za 136 což?
a hlavu MPI? má to cenu ji tam dát? (o co je lepší?)
a asi ai vačku z 136bmm má mít 254 stupňů... ? (dle katalogu)
nebo jakou pekelnou kombinaci doporučíte? nebo se na to vy...t
popřípadě jak nejjednodušeji výměny provést, dííky mooc.
_________________ vymahani.i.pohledavek@seznam.cz
auta na díly:3x felicia: mpi50kw i BMM, peugeot 205, 306, 405, 406, 1,8 1,9, 1,9td, 1,8d 1,9d, díly ze spousty favoritů -pick up, R19, corolla, colt, ibizza, opel astra, citroen AX 1,4 ..
|
5.3.09, 14:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ondra123 píše: řeším podobný problém za fazolem 135 43kw, v zimě se uvařit to jo zamrzl:), ale včera najednou pára z výfuku.. cca 20l vody na 3km no a dnes jsem rozkuch a těsnění pod sáním K.O. hlavu jsem taky sejmul těsnění ok, takže tak. a když už jsem to rozdělal:
pri takej spotrebe vody si mal skontrolovať aj mrazovky, a k tým úpravám, môžeš pomeniť všetko čo máš, každá vec vylepší motor málinko...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.3.09, 14:31 |
|
|
ondra123
Příspěvky: 237 Bydliště: rk, hk
|
mrazovky zkontrolovány, ono to zmrzlo při-22 a pak cca měsíc potom uplně v pohodě jezdilo.
tak jsem koupil těsnění hlavy a svodů a platil 220kč cháá to je paráda
+ jak se v tom hrabu čučel jsem na to staré těsnění pod hlavou a asi to podtékalo i tam, těsnění k.o. sežrané od vody asi špatný fridex od původního majitele, tak nadále špekuluji co tam udělat k lepšímu, když už je to rozhozené.. nějaké rady, nápady?
_________________ vymahani.i.pohledavek@seznam.cz
auta na díly:3x felicia: mpi50kw i BMM, peugeot 205, 306, 405, 406, 1,8 1,9, 1,9td, 1,8d 1,9d, díly ze spousty favoritů -pick up, R19, corolla, colt, ibizza, opel astra, citroen AX 1,4 ..
|
5.3.09, 16:17 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ondra123 píše: mrazovky zkontrolovány, ono to zmrzlo při-22 a pak cca měsíc potom uplně v pohodě jezdilo. tak jsem koupil těsnění hlavy a svodů a platil 220kč cháá to je paráda
+ jak se v tom hrabu čučel jsem na to staré těsnění pod hlavou a asi to podtékalo i tam, těsnění k.o. sežrané od vody asi špatný fridex od původního majitele, tak nadále špekuluji co tam udělat k lepšímu, když už je to rozhozené.. nějaké rady, nápady?
meniť piesty sa dá, ale nieje to úplne najideálnejšie, ak máš 136B vačku tak ju prehodiť môžeš, tým určite tomu iba polepšíš, hlava urobí tiež veľa, ale skôr by som povedal že sa zameraj na technický stav, vôle, presahy vložiek, opotrebenie dielov a to čo tam teraz máš je už stanuté a zabehnuté...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.3.09, 18:19 |
|
|
ondra123
Příspěvky: 237 Bydliště: rk, hk
|
díky za rady..
- podle té "díry" v pístech bych řekl že by tomu mohli dost pomoct ty 136 "plný" s kompresí, sic nevim jak na výkonu..?
- mám možnost dá se říct téměř jakéhokoliv dílu na škůdky po feldu mpi 50
- mpi50kw mám celé na díly, 136 taky,136B by měl mít kámoš..
- právě se snažím z dosavatních škodulek složit slušně jedoucí motor z karbcem
- toť další otázka co za karbec? ( válí se mi tu sedr lekr...)
_________________ vymahani.i.pohledavek@seznam.cz
auta na díly:3x felicia: mpi50kw i BMM, peugeot 205, 306, 405, 406, 1,8 1,9, 1,9td, 1,8d 1,9d, díly ze spousty favoritů -pick up, R19, corolla, colt, ibizza, opel astra, citroen AX 1,4 ..
|
5.3.09, 19:12 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
ondra123 píše: díky za rady.. - podle té "díry" v pístech bych řekl že by tomu mohli dost pomoct ty 136 "plný" s kompresí, sic nevim jak na výkonu..? - mám možnost dá se říct téměř jakéhokoliv dílu na škůdky po feldu mpi 50 - mpi50kw mám celé na díly, 136 taky,136B by měl mít kámoš.. - právě se snažím z dosavatních škodulek složit slušně jedoucí motor z karbcem - toť další otázka co za karbec? ( válí se mi tu sedr lekr...)
-Ja som vo všeobecnosti za to, radšej znížiť hlavu, ako meniť piesty...treba iba narátať správny KP
-vačku 254/254 môžeš dať, bude to lepšie (o dosť lepšie!), nie je ale isté,či budeš mať plynulé prechody pri pridaní plynu (mám s tým problém, hoc neviem, či je to vačkou, Tuner2 s tým mal tiež problém, na 2.stranu Kachnis zjavne problém nemá)
-karbec - hm, väčšina ľudí radí SEDR, ja radím EDSR120, alebo teda potom SEDR130...lekr osobne vyskúšaný nemám...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
5.3.09, 19:19 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|