|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Autor |
Zpráva |
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
škubání
ahoj,nevíte někdo co by to mohlo dělat???jezdím každý den do školy a ke konci cesty je kopeček,mezi zatáčkama se nedá jet víc než 45 nebo 50 km/h no a jezdím v 5 a škoda 120 tu rychlost do kopečka akorát drží na trojku,mám tak 1/3- 1/2 plynu a auto nějak cuká když jedu rychleji tak to nedělá-50 a více, čistil sem karburátor,kontroloval sem svíčky-tech 0,6mm a očistil kontakty VN kabelů.....dělá to o hodně méně,ale pořád,dělá to na 2,3,i 4 při stejných otáčkách,když mám malinko plynu tak toto rozmezí motor překročí téměř bez cukání...např při rozjezdu po rovince
|
5.3.09, 18:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Může to být např. prohlé víko karburátoru. Jinak v takovém obsazení je tahle rychlost vhodná tak na 2ku..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
5.3.09, 18:53 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
nahlaš odpory VN kabelů a palce v kiloohmech miloš
|
5.3.09, 20:54 |
|
|
kajoxx
Příspěvky: 67 Bydliště: Bratislava, SK
|
slovacek.milos píše: nahlaš odpory VN kabelů a palce v kiloohmech miloš
tak toto by aj mna zaujimalo, aky ma byt odpor toho kabla ked je este dobry?
na formane my to sklbe tiez, pri ubrati plynu a pri nizkych otackach...
_________________ Škoda Forman GLXi 781.136B=BMM, 50kw, 1994, 145 tis. km, biely
|
5.3.09, 21:00 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
odpory jsou cívka rodělovač 13,5k
k 1.válci 17k
ke 4.válci 20,5k
|
5.3.09, 21:54 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
2. a 3. válec auto nemá?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
5.3.09, 21:55 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
to bude stejný problém, co jsme řešili s petnet2. Je to divné, ale může to být altíkem, zdá se.
|
6.3.09, 09:12 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Marra píše: to bude stejný problém, co jsme řešili s petnet2. Je to divné, ale může to být altíkem, zdá se.
nee,ty kabely jsou hotovy.. civka-vicko ma byt jen 5kOhm,ostatni kabely taky tak do 5kOhm..prvni ma mit nejmin..tak do 2kOhm..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
6.3.09, 10:41 |
|
|
rudi
Příspěvky: 31 Bydliště: Zvolen
|
Táto téma ma zaujala, lebo občas sa mi toto robí spotrebák, tak som premeral káble, no a hodnoty: 1.válec 19,6kOhm, 2. 23,7kOhm, 3. 5,60kOhm, 4. 43,0kOhm a kábel na cievku 37,5kOhm. Na treťom valci nie je preklep, skutočne som nameral len 5,6kOhm.
Tak som sa pohrabal v garážových zásobách a našiel som inú sadu káblov s hodnotami: 1.válec 2,85kOhm, 2. 3,93kOhm, 3. 4,80kOhm, 4. 5,60kOhm a kábel na cievku 4,58kOhm.
Založil som ich do auta a všetko funguje ako má, len nerozumiem tomu, prečo boli hodnoty na tej pôvodnej sade tak vysoké
_________________ škoda 125L r. 1989 Žofia peugeot 406 spotrebák
|
9.3.09, 09:24 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
k těm kabelům hledal jsem nějaké hodnoty co udávají výrobci a nic jsem nenašel
kabely na LPG by měly mít do desetí a na benzín do 14 kilo, palec pět odtrh na svíčce 0.6-0.8
kabely bych si kupoval jen těsné ke svíčce co má felicie, při problému líce jiskra po izolítoru a zdroj škubání je na světě,
v rozdělaoači nesmí být vůle na palci a předstih to je různé podle měřidel ale velký je zdrojem cukání, taky úhel sepnutí je důležitý aby jiskra nelítala na jiný válec miloš
|
9.3.09, 17:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|