Autor |
Zpráva |
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
spotřeba forman BMM
Co může být příčinou velké, ba přímo hovadské spotřeby u BMM? cca 13l/100km - pojedu na diagnostiku, ale kdyžtak pls. napište svoje zkušenosti - ať se můžu psychicky připravit na to co mě čeká
|
8.3.09, 12:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Jestli to je karburátor, tak asi rozštelovaný karburátor, ucpaný vzduchový filtr apod. Pokud je to vstřikování tak asi špatná lambda, některé čidlo teploty, nebo pod.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
8.3.09, 13:14 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Píše že je to BMM, tedy vstřik.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
8.3.09, 13:16 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
No bud zase tlak paliva, alebo ta lambda. Mozno deravy 1.diel vyfuku. Asi ti ani diagnostka nepomoze. Len vymenny system.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
8.3.09, 13:23 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Uvidíme, jestli to bude nějaká záhada na kteoru nebude možné přijít tak už to dám pryč, přestává mě to bavit - co 3 měsíce nějaká porucha.
Děravý první díl výfuku nebude, ten vypadá dobře, nedávno jsem pod tím byl vlezený, ale mohl bych zkusit s cigárem obejít spoje, třeba bude špatné některé těsnění
|
8.3.09, 14:47 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
pokiaľ motor ide inak vyrovnane tak to je lambda...
BMM-ku chýba vyvedenie kontrolky na palubku (aspoň blikanie) keď ide jednotka v núdzovom režime...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.3.09, 15:00 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
jak píše michal lambáda, pokud nechodí zvedá se spotřeba litr až dva a pak je potřeba se podívat do řj jestli není teplota motoru -49.5 někdy stačí odpojit a připojit konektor na sání a z -49.6 je třeba 80 miloš
a v tom nůzovom režime si řj zařadí údaj 1 pokud tam skočí 000 tak je výfuk mimo měřitelné hodnoty
|
8.3.09, 15:13 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
No jenomže tady se zvedla spotřeba o 6l....a mám pocit že to trochu hůř jede. Zkusím zahýbat s koncovkama a uvidíme, jinak zítra diagnostika
Tu kontrolku u BMM podle technické podpory Škoda jde vyvézt ale napsali mi že si tuhle úpravu musím nechat provést v autorizovaném servisu
|
8.3.09, 17:03 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
cyz píše: No jenomže tady se zvedla spotřeba o 6l....a mám pocit že to trochu hůř jede. Zkusím zahýbat s koncovkama a uvidíme, jinak zítra diagnostika Tu kontrolku u BMM podle technické podpory Škoda jde vyvézt ale napsali mi že si tuhle úpravu musím nechat provést v autorizovaném servisu
no ona by to mohla byť kombinácia lambdy a tepelného čidla...
alebo ti prepúšťa ihla vstrekovača, ale to sa stáva málokedy...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.3.09, 17:36 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
netěsnej vstřik
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
8.3.09, 18:47 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Kdyby propouštěla jehla vstřikovače tak mi skáče volnoběh jak se mu zachce, volnoběh je naprosto stabilní.
|
8.3.09, 20:28 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
co katalyzátor
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
8.3.09, 20:44 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
spartra píše: co katalyzátor
to by to auto bolo mrtve pri vysokych otackach a zatazi.
Cyz: skus nacrtnut ako vyviest kontrolku z BMM. Zvykol som si, ze nahodne na mna zazmukrala v Ekotronicu a nejako mi je za nou smutno
Ps: Skus pozriet sviecky. Ak su cierne ako uhliky = bohata zmes = riesil by som inu sondu.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
8.3.09, 21:02 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Na svíčky mrknu asi zítra. On první mono-motronic co se montoval do Favoritů (1.2.1) v roce 93 měl možnost vyblíkání - tzn. že kdyby sis do auta na trvalo napojil čteci zařízení na vyblikání kódu a zapojil na kontrolku tak to bude fungovat. U 1.2.2 po 1.1.94 už možnost vyblikání neměly. Údajně HW je přizpůsobený na to aby indikoval nouzový režim, ale jestli je kontakt na kontrolku u fáva vůbec vyvedený nevím. Po tomhle jsem pátral pěkně dlouho ale nenašel jsem. Jiné auta z té doby s BMM ale kontrolku měly, takže možná podle schématu těchto aut.
|
8.3.09, 23:17 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
kwiko píše: spartra píše: co katalyzátor to by to auto bolo mrtve pri vysokych otackach a zatazi. Cyz: skus nacrtnut ako vyviest kontrolku z BMM. Zvykol som si, ze nahodne na mna zazmukrala v Ekotronicu a nejako mi je za nou smutno Ps: Skus pozriet sviecky. Ak su cierne ako uhliky = bohata zmes = riesil by som inu sondu.
já sem jezdil bez katu rok a ve vysokejch to bylo živější než teĎ s katalyzátorem...s katalyzátorem to de líp od spodu a asi i klesá spotřeba, ale to se mě může zdát, protože už je ráno teplejc a nejezdim tak dlouho na "sytič"
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
9.3.09, 10:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|