Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 19:59



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 vule ventilu - favorit 
Autor Zpráva
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
0,25 je na hliníkový tyčky, 0,2 na ocelový, proto se udávají dva údaje, akorát nevím, jaký tyčky máš v motoru ty Jo a ta vůle je při 20 stupnich celsia


26.2.09, 23:13
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 756
Příspěvek 
Všechno najdeš v jakékoliv příručce pro opravy a údržbu. A píše se to dokonce i v instrukční knížce k autu. I tady na fóru už to padlo mockrát.


27.2.09, 07:05
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
hlinikovy tycky poznas podle toho, ze jsou na krajich o mnoc tlustsi nez ocelove.. hlinikove budou jen na sacich ventilech,takze pokud budes mit jinej tvar tycek u sacich a jinej u vyfukovejch, tak mas nejspis hlinikovy..dela se to pri 20 stupnich,cili pri studenym motoru...tim ze ho navrcis,ohrejes a pak zase nechas chladnout si nepomuzes,protoze neudrzis tech 20 stupnu..to je lepsi pockat na slunicko,otevrit haubnu a po hodine je jit stelovat ikdyz je venku treba jen 5 :wink:

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


27.2.09, 12:38
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1357
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
píšeš, že máš BMM a všechny BMM/Ecotronic maji hliníkový sací tyčky...

_________________
Škoda Felicia Magic 1.3 MPI 50kW, najeto 59 000 km


27.2.09, 13:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
pjdefort píše:
píšeš, že máš BMM a všechny BMM/Ecotronic maji hliníkový sací tyčky...

No nevím jestli všechny..,já mám 136 BMM a mám sací i výfukové ocelové... :shock:Nechával jsem si měnit řetěz a seřídit ventily a chlápek říkal,že tam dal 0,15/0,20mm...

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


9.3.09, 18:09
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
a já měl 136 a všechny hliníkové miloš


9.3.09, 18:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
a já měl 136 a všechny hliníkové miloš

Mno těžko říct,prý ty hliníkové dávali jen někde... :shock:
Co ty vůle je to v pořádku??

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


9.3.09, 18:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
tak oni to ani montovali podle aktuálního stavu skladu :D


9.3.09, 20:14
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
mohli bychom si to tedy shrnout?
kolik tedy vyfukove vule(ocelove) a kolik saci (ocel/hlinik) :?:

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


9.3.09, 22:22
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Výfukové: 0,20, sací: 0,20 ocel / 0,25 hliník


9.3.09, 22:35
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
otázka je, jesli má cenu řešit 0.2 nebo 0.25, protože když se motor ohřeje, tak je stejně na každým ventilu vůle jiná, někdě 0,45, někde 0,35, semtam něco mezi tím...a přitom na studeným (tedy při 20 stupnich celsia) se nastaví všecky stejně


9.3.09, 22:50
Profil ICQ

Příspěvky: 37
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek 
Vít píše:
otázka je, jesli má cenu řešit 0.2 nebo 0.25, protože když se motor ohřeje, tak je stejně na každým ventilu vůle jiná, někdě 0,45, někde 0,35, semtam něco mezi tím...a přitom na studeným (tedy při 20 stupnich celsia) se nastaví všecky stejně

co resit otazku, jestli serizovat vule za tepla ci za studena? Prece nejde o to jak budou ventily serizene za studena, ale za provozni teploty motoru.
Tam by mela byt 0.45mm ocel/ocel. Zkousel jsem to za tepla a motor ma po zahrati lepsi zvuk.....ale jsou k tomu potreba azbestove ruce :)
Jinak do motoru co se vytaci tak zasadne ocelove tycky.... 8)

_________________
Favorit 136L, r.v. 90, podvozek-okruhový Sachs, motor-odlehčený spodek,leštěné ojnice,
275° vačka, snížená hlava,leštěné kanály a sání
Peugeot 306 2.0HDi Break r.v. 01


10.3.09, 12:50
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz