Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 21:31



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 126 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Další
 druhá komora 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
gulicka je pod injektorom (taka ta zahnuta rurka co smeruje do prvej komory)
druha pripadne pod srobom pri akceleracnej pumpicke ale ten vypada byt nedotknuty

a na tych dalsich fotkach nevypada byt nic sprasene, teda na jednej alebo dvoch chyba pruzinka zozadu karbu, ale na ostatnych tam je

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


8.3.09, 10:17
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
dvojka jde na 105 5q (pro 4kv platí taky, 1,2,3 jsou stejné) vytočit někam k 80km, trojka normálně 110-115, 4ka (u 5kv, kratší - 135, na pětku po rovině 150-155 jede.

když má dlouhou rozletovou dráhu, tak 165... :) az kopce dá doraz :)

105 motory nejezdí zle, pokud jsou dobré, mám přímé porovnání motoru trvale dušeného důchodcem, a motoru z M, který mám teď....

starý motor nejezdil špatně, ale motor ježděný normálně chodí lépe, v malých otáčkách stejně jako starý, ve větších se nový točí bez okolků na 5000-5500... starému při 4500 docházel dech, neměl švih.

stejné konkrétní auto, stejná konkrétní převodovka, stějné obutí, stejný typ motoru.

spotřeba u 5Kv.vychází dobře, po okreskách běžnou jízdou okolo 7, tavba po dálnici aby to odsejpalo se vleze přinejhorším do 8 (je tam furt 4-5, takže se to tím vysvětluje) dálka volnou jízdou pod 7, já radši přidržím pod krkem, aby valila a pak je to jak jsem psal.

http://galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=42724&cat=500

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


8.3.09, 11:57
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 160
Bydliště: Plzeň - Košutka
Příspěvek 
Vyvoněnej karbec docela. :) Nacpal bych tam nový těsnění (po zkontrolovaní rovnosti horního víka / dílu jak je na něm plovák), těsnící gumičky k trisce akcelerátoru (ta zahnutá rourka) a ještě k nastavovacím šroubům směsi (palivo:vzduch = volnoběh).. pročistit benzinem a stlačeným vzduchem, trysky ven ale pamatovat kde byly!! ..zkompletovat, složit, nainstalovat, rozběhat.. :) Nakonec ještě zkontrolovat podtlaky, jestli je zapojena správně hadička podtlaku na rozdělovači (jestli netahá vzduch z venku) atd..

_________________
Škoda 120LE (M II) šedivá 1987, motor Felicia BMM 50kw
nedokončená karoserie, brzdy ani motor - čekám na jaro.. :)
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=16078


10.3.09, 15:14
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 160
Bydliště: Plzeň - Košutka
Příspěvek Re: 8-)
Tomáš1280 píše:
...A ak bude krivé veko nestačilo by tesnenie naviac?
alebo silikon :)


Ne!! silikon proboha né!! Já s tím nemám dobré zkušennosti, dostalo se to v karburátotu na místa kam se to dostat nemělo.. potom jsem měl šílený problémy.. ..nakonec jsem musel krabec odepsat.. ale někdo tvrdí, že se mu to povedlo bez problémů.. nevím.. :) 8)

_________________
Škoda 120LE (M II) šedivá 1987, motor Felicia BMM 50kw
nedokončená karoserie, brzdy ani motor - čekám na jaro.. :)
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=16078


10.3.09, 15:21
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Benzín ty motorové silikony rozpouští.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


10.3.09, 15:22
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1375
Bydliště: Topoľčany
Příspěvek 8-)
No tak vsetko namontovane,premazane,rozbehané,hadičky utesnene a šlape dobre
CHce to pohrať sa s bohatostou a nebude mať chybu.

teraz sa mi neporovnatelne lepsie vytáča.
Predtým som spravil 0-100km/h za 26sekund a som zvedavý teraz..

_________________
škoda 105 L rv 1987 viewtopic.php?t=12802
Peugeot 205 1.1 5dv rv 1993 viewtopic.php?t=20374
Peugeot 205 1,1 3dv 1996
Renault Megane Scenik 1,9dt 1996
Opel Astra G kombajn 1,7 dti 16v isuzu 2003


10.3.09, 15:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 160
Bydliště: Plzeň - Košutka
Příspěvek Re: 8-)
Tomáš1280 píše:
No tak vsetko namontovane,premazane,rozbehané,hadičky utesnene a šlape dobre
CHce to pohrať sa s bohatostou a nebude mať chybu.

teraz sa mi neporovnatelne lepsie vytáča.
Predtým som spravil 0-100km/h za 26sekund a som zvedavý teraz..


Tak pak napiš.. :P To zrychlení mě také zajímá. 8)

_________________
Škoda 120LE (M II) šedivá 1987, motor Felicia BMM 50kw
nedokončená karoserie, brzdy ani motor - čekám na jaro.. :)
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=16078


10.3.09, 15:35
Profil Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1375
Bydliště: Topoľčany
Příspěvek 8-)
Dobre napíšem.
dnes to sem hodím..

Ty /vy máte aké zrýchlenie.?maďar jsem?. bolo mi povedané že aj 26 je dobrý cas na 22ročnú 105ku tak uvidím..

_________________
škoda 105 L rv 1987 viewtopic.php?t=12802
Peugeot 205 1.1 5dv rv 1993 viewtopic.php?t=20374
Peugeot 205 1,1 3dv 1996
Renault Megane Scenik 1,9dt 1996
Opel Astra G kombajn 1,7 dti 16v isuzu 2003


10.3.09, 15:39
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 160
Bydliště: Plzeň - Košutka
Příspěvek Re: 8-)
Tomáš1280 píše:
Dobre napíšem.
dnes to sem hodím..

Ty /vy máte aké zrýchlenie.?maďar jsem?. bolo mi povedané že aj 26 je dobrý cas na 22ročnú 105ku tak uvidím..


Motor (co mam teď jako avatar) 105L, r.v. 1988 originál sériovej motor, najeto cca 80 tis. km... z 0 - 100 km/h za 16 sec. 2 osoby v autě vč. řidiče, což je asi 150 kg.. počítejme zhruba 200kg vč. obsluhy, výbavy a paliva..

_________________
Škoda 120LE (M II) šedivá 1987, motor Felicia BMM 50kw
nedokončená karoserie, brzdy ani motor - čekám na jaro.. :)
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=16078


10.3.09, 16:07
Profil Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1375
Bydliště: Topoľčany
Příspěvek 8-)
Wlezley : neprehnal si to trochu? 16sekúnd???? to sa mi nechce veriť ,šak to skoro nové auta majú.
Čo vsetko si porobil s motorom :?: :?: :?:
Aj ja chcem,ale zas ide o to či ho máš ponastavované na rýchlosť a ináč stojí a leštíš alebo používaš denne a tankuješ raz za čas...

toď otázka :P :wink:

_________________
škoda 105 L rv 1987 viewtopic.php?t=12802
Peugeot 205 1.1 5dv rv 1993 viewtopic.php?t=20374
Peugeot 205 1,1 3dv 1996
Renault Megane Scenik 1,9dt 1996
Opel Astra G kombajn 1,7 dti 16v isuzu 2003


10.3.09, 17:53
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek Re: 8-)
Tomáš1280 píše:
16sekúnd???


To mají papírově stodvacítky, ne?


10.3.09, 17:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1375
Bydliště: Topoľčany
Příspěvek 8-)
ja som nasiel že 120 - 20sekúnd a 105 -24sekúnd.

http://sk.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_105

_________________
škoda 105 L rv 1987 viewtopic.php?t=12802
Peugeot 205 1.1 5dv rv 1993 viewtopic.php?t=20374
Peugeot 205 1,1 3dv 1996
Renault Megane Scenik 1,9dt 1996
Opel Astra G kombajn 1,7 dti 16v isuzu 2003


10.3.09, 18:14
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek Re: 8-)
Tomáš1280 píše:
ja som nasiel že 120 - 20sekúnd a 105 -24sekúnd.


Jestli to nebudou údaje od eMka, to jsou líné mrchy. :wink: Užovky měly větší výkon a lehčí převody. :roll:


10.3.09, 18:22
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
no já s rudou raketou dal 0-100 za 16s, a 140 tam bylo za dalších 24s... ale je to 120M... a to jsem tahnul čelní sklo(na sklopený pravý přední sedačce), na zadních sedačkách taky něco a plnej kufr nějakejch drobností...

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


10.3.09, 18:39
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
jen pár prvních 76 a 77, r.78, co mám já už měla normálně 4,22, a měla také, bůhvíproč, v papírech o jednu kobylu víc

na druhou stranu, mám přímé srovnání v mém autě jel užovkovej motor malinko hůř než nynější 105M. na pětikvaltu, který v autě mám, 4kvat jezdil hůř do kopců (dlouhá 4ka) a s ohromným randálem po rovině (absence 5) tej jsem jezdil dva roky na původním motoru, a původní motor pak jezdil dalších 5 na pětikvaltu.

na obou byl M-karburátor, protože původní odešel na odpojovač volnoběhu, kterej se uklepal.

jak jezdí, je o pár příspěvků výše na odkazu :)

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


10.3.09, 18:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 126 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz