Autor |
Zpráva |
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
skoda 130-vareni
Mam takovej problem, vcera jsem namontoval do skodule motor 130. Problem je v tom, ze rychle zacne varit. Proste voda z nadobky me za chvily tece ven, ale na pristrojovce me cidlo ukazuje normalni teplotu. Rikal jsem si, ze vymenim termostat a cidlo teploty-asi ukazuje spatne. Ted me ale znamej rikal ze to muze zpusobovat i praskla hlava - tim me trosku vystrasil. Je to mozny? Na olej jsem se nedival, jestli je tam ëmulze.
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
11.3.09, 10:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Možná jen podfukuje těsnění.
|
11.3.09, 10:39 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
To nebyl dobrý nápad, namontovat motor 130. Každopádně hlavu dolů a kouknout co tam je.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
11.3.09, 10:44 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
prasknuta hlava to byt moze. dolezite je vediet, ci ten motor predtym jazdil normalne, alebo nie. podfuknute tesnenie to moze robit tiez a ako som nedavno zistil, existuju aj ludia, co su schopni namontovat tam to tesnenie naopak, potom to tiez vrie.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
11.3.09, 10:48 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
a hlavne to nemaze vahadla
no hlavu sundej a poradne prohlidni hlavne okolo 2.a3.valce a hledej prasklinu..pokud tam zadna neni,je to v pohode,nech hlavu srovnat a namontuj z5..pokud mas utopene vlozky(pod 0,1mm) tak musis vypodlozit i vlozky..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
11.3.09, 10:51 |
|
|
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
A co zkusit prvne ten termostat a cidlo? Nemuze to byt jen tim?
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
11.3.09, 10:55 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Termostat ani cidlo bubliny do nádobky generovat nemuzou.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
11.3.09, 10:56 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
Nejdřív bych to řádně odvzdušnil. Bublina pod termostatem dokáže pěkně znepříjemnit život.
Naposledy upravil venda dne 11.3.09, 10:59, celkově upraveno 1
|
11.3.09, 10:57 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
cidlo na to urcite vplyv nema. a nepises, ako rychlo, ale ani s uplne zavretym termostatom a OK motorom by voda v tomto pocasi nezacala vret skor, ako za 10 minut. Ked sa ti nechce srat s hlavou, mozes skusit termostat vybrat uplne, bez neho by to za ziadnych okolnosti varit nemalo, ale podla mna uspechu nedosiahnes. Skontroluj si este, ci sa ti nerobi v oleji bielo-zlta emulzia, ak ano, tak jednoznacne tesnenie, to sa s termostatom ani nemusis zaoberat.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
11.3.09, 10:58 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
tak predpokladame,ze odvzdusneno ma, kdyz se pouti do vymeny motoru,tak snad vi,ze ma odvzdusnit
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
11.3.09, 10:58 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jestli má inteligentně vyspádovanou hadici odvzdušnění termostatu tak se to odvzdušní samo (když tam teda nefoukají plyny ze spalovacího prostorů )
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
11.3.09, 11:00 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
no i s tou hadici to kolikrat chce protocit par litru vody zpredu dozadu..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
11.3.09, 11:03 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Šemik píše: Jestli má inteligentně vyspádovanou hadici odvzdušnění termostatu tak se to odvzdušní samo (když tam teda nefoukají plyny ze spalovacího prostorů )
ja uz som na nejake nadeje o samoodvzdusneni rezignoval. vzdy, ked zaplavujem motor, tak poriadne premackam vsetky hadice v motorovom priestore, ako aj hadice vedice do/z chladica a obvykle v expanzke ubudne este nejakeho pol litra. potom premackam este raz hadice v motorovom priestore a to uz je pocut, ze ten odvzdusnovaci prepad v termostate je zaplaveny. Operacia na 5 minut a dokonale odvzdusnenie od prveho otocenia motora je iste.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
11.3.09, 11:04 |
|
|
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
No abych rek pravdu, jak poradne odvzdusnit nevim Ja vzdycky otevru pri nalivani vody kohout vepredu v kufru a naliju vodu. Az z toho tece voda, tak ho zavru, tot vse Jakej je spravnej postup?
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
11.3.09, 11:12 |
|
|
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
ventYl píše: prasknuta hlava to byt moze. dolezite je vediet, ci ten motor predtym jazdil normalne, alebo nie. podfuknute tesnenie to moze robit tiez a ako som nedavno zistil, existuju aj ludia, co su schopni namontovat tam to tesnenie naopak, potom to tiez vrie.
Pred tim motor jezdil normalne. Byl v kamosove rapidu, ten uplne zhnil, tak vymontoval motor, prodal meho a 2 roky me lezel v garazi. Jelikoz me v skoduli sel motor do vecnych lovist, namontoval jsem tam 130-tkovej. No a hned po zastavbe me zacal delat tuhle neplechu.
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
Naposledy upravil mazhor dne 11.3.09, 11:18, celkově upraveno 1
|
11.3.09, 11:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 27 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|