Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 19:20



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 skoda 130-vareni 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 269
Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
Příspěvek skoda 130-vareni
Mam takovej problem, vcera jsem namontoval do skodule motor 130. Problem je v tom, ze rychle zacne varit. Proste voda z nadobky me za chvily tece ven, ale na pristrojovce me cidlo ukazuje normalni teplotu. Rikal jsem si, ze vymenim termostat a cidlo teploty-asi ukazuje spatne. Ted me ale znamej rikal ze to muze zpusobovat i praskla hlava - tim me trosku vystrasil. Je to mozny? Na olej jsem se nedival, jestli je tam ëmulze.

_________________
Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998


11.3.09, 10:33
Profil
Pspvek Reklama

   
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Možná jen podfukuje těsnění.


11.3.09, 10:39
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
To nebyl dobrý nápad, namontovat motor 130. Každopádně hlavu dolů a kouknout co tam je.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


11.3.09, 10:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
prasknuta hlava to byt moze. dolezite je vediet, ci ten motor predtym jazdil normalne, alebo nie. podfuknute tesnenie to moze robit tiez a ako som nedavno zistil, existuju aj ludia, co su schopni namontovat tam to tesnenie naopak, potom to tiez vrie.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


11.3.09, 10:48
Profil Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
a hlavne to nemaze vahadla :-)
no hlavu sundej a poradne prohlidni hlavne okolo 2.a3.valce a hledej prasklinu..pokud tam zadna neni,je to v pohode,nech hlavu srovnat a namontuj z5..pokud mas utopene vlozky(pod 0,1mm) tak musis vypodlozit i vlozky..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


11.3.09, 10:51
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 269
Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
Příspěvek 
A co zkusit prvne ten termostat a cidlo? Nemuze to byt jen tim?

_________________
Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998


11.3.09, 10:55
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Termostat ani cidlo bubliny do nádobky generovat nemuzou.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


11.3.09, 10:56
Profil

Příspěvky: 756
Příspěvek 
Nejdřív bych to řádně odvzdušnil. Bublina pod termostatem dokáže pěkně znepříjemnit život.


Naposledy upravil venda dne 11.3.09, 10:59, celkově upraveno 1



11.3.09, 10:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
cidlo na to urcite vplyv nema. a nepises, ako rychlo, ale ani s uplne zavretym termostatom a OK motorom by voda v tomto pocasi nezacala vret skor, ako za 10 minut. Ked sa ti nechce srat s hlavou, mozes skusit termostat vybrat uplne, bez neho by to za ziadnych okolnosti varit nemalo, ale podla mna uspechu nedosiahnes. Skontroluj si este, ci sa ti nerobi v oleji bielo-zlta emulzia, ak ano, tak jednoznacne tesnenie, to sa s termostatom ani nemusis zaoberat.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


11.3.09, 10:58
Profil Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
tak predpokladame,ze odvzdusneno ma, kdyz se pouti do vymeny motoru,tak snad vi,ze ma odvzdusnit

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


11.3.09, 10:58
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jestli má inteligentně vyspádovanou hadici odvzdušnění termostatu tak se to odvzdušní samo (když tam teda nefoukají plyny ze spalovacího prostorů :? )

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


11.3.09, 11:00
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
no i s tou hadici to kolikrat chce protocit par litru vody zpredu dozadu..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


11.3.09, 11:03
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
Šemik píše:
Jestli má inteligentně vyspádovanou hadici odvzdušnění termostatu tak se to odvzdušní samo (když tam teda nefoukají plyny ze spalovacího prostorů :? )


ja uz som na nejake nadeje o samoodvzdusneni rezignoval. vzdy, ked zaplavujem motor, tak poriadne premackam vsetky hadice v motorovom priestore, ako aj hadice vedice do/z chladica a obvykle v expanzke ubudne este nejakeho pol litra. potom premackam este raz hadice v motorovom priestore a to uz je pocut, ze ten odvzdusnovaci prepad v termostate je zaplaveny. Operacia na 5 minut a dokonale odvzdusnenie od prveho otocenia motora je iste.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


11.3.09, 11:04
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 269
Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
Příspěvek 
No abych rek pravdu, jak poradne odvzdusnit nevim :-) Ja vzdycky otevru pri nalivani vody kohout vepredu v kufru a naliju vodu. Az z toho tece voda, tak ho zavru, tot vse :-) Jakej je spravnej postup?

_________________
Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998


11.3.09, 11:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 269
Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
Příspěvek 
ventYl píše:
prasknuta hlava to byt moze. dolezite je vediet, ci ten motor predtym jazdil normalne, alebo nie. podfuknute tesnenie to moze robit tiez a ako som nedavno zistil, existuju aj ludia, co su schopni namontovat tam to tesnenie naopak, potom to tiez vrie.


Pred tim motor jezdil normalne. Byl v kamosove rapidu, ten uplne zhnil, tak vymontoval motor, prodal meho a 2 roky me lezel v garazi. Jelikoz me v skoduli sel motor do vecnych lovist, namontoval jsem tam 130-tkovej. No a hned po zastavbe me zacal delat tuhle neplechu.

_________________
Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998


Naposledy upravil mazhor dne 11.3.09, 11:18, celkově upraveno 1



11.3.09, 11:15
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz