Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 15:56



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 1.3 Mpi od jakého výrobce tam dát LPG 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
BOSATOR: No jasně..Plynová ECU se vyřadí v činnost po přepnutí na benzín a pokud ji budeš chtít vyřadit na 100 proc.,tak vytáhneš pojistku..Jinak pokud nevíš,tak naladění LPG ECU se provádí načtením dat z benzínové ECU do notebucku a pak přehráním do LPG ECU +je možno toto doladit..Plynař je schopný si i trošku pohrát s výkonem:-)..-samo na ukor spotřeby..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


22.2.09, 17:26
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Zdravím, tak já mám teď čerstvě namontován ve feldě lpg od elpigasu a najeto asi 1200 km a zatím teda celkem problémy. Auto často zhasne při volnoběhu, přepíná na plyn i když je motor studený a nedrží volnoběh. No mám ještě zajet na seřízení po ujetí 1500 km tak uvidíme, ale zatím moc nadšený nejsem s favoritem kde byl lovtec takové problémy nebyly. Jo felda je MPi 1.3 .


11.3.09, 21:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Nedávno jsem byl na revizi lpg a co jsem se bavil ze svým 'dvorním plynařem',tak špička dnešní doby jsou zařízení SGi,STAG 300 a AUTRONIK..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


12.3.09, 07:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
PETR PETR: Běžná věc..Počítej s tím,že budeš muset na přeseřízení třeba i 3 krát,než si celý systém 'sedne' a bude fachčit na 100 procent.
Jo a kde ti to montovali?Na kolik to vyšlo?

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


12.3.09, 07:33
Profil

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
NOVON píše:
PETR PETR: Běžná věc..Počítej s tím,že budeš muset na přeseřízení třeba i 3 krát,než si celý systém 'sedne' a bude fachčit na 100 procent.
Jo a kde ti to montovali?Na kolik to vyšlo?


Plyn mi montoval Voznička Ostrava, 16000 kč a nádrž do rezervy. No nedalo mi to a dneska jsem se rozhodl že se kouknu na klapu, protože to trošičku lítalo i na benzín myslím volnoběh a hrůza byla úplně černá tak jsem ji vyčistli do novoty :D a po nastartování jsem měl volnoběh 2000 otáček. Udělal jsem základní nastavení klapky a teď to vypadá že je to perfektní už to nezhasíná ani na lpg takže zajedu ještě jednou na seřízení LPG a doufám že je po problémech jinak doporučuji všem ať se kouknou na klapku když jim kolísá volnoběh.


13.3.09, 20:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
PETR PETR: Jj VOZNIČKA mi montoval kdysi dávno plyn do feldy,je dobrej..
Jinak ta cena je za podtlak do MPi??

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


14.3.09, 20:33
Profil

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
NOVON píše:
PETR PETR: Jj VOZNIČKA mi montoval kdysi dávno plyn do feldy,je dobrej..
Jinak ta cena je za podtlak do MPi??


No přímo podtlak to není je to řízené lambdou, ale je to taková ta klasika ne stříkačka reduktor, servomotor a mix nad klapou.


15.3.09, 07:06
Profil

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
NOVON píše:
BOSATOR: No jasně..Plynová ECU se vyřadí v činnost po přepnutí na benzín a pokud ji budeš chtít vyřadit na 100 proc.,tak vytáhneš pojistku..Jinak pokud nevíš,tak naladění LPG ECU se provádí načtením dat z benzínové ECU do notebucku a pak přehráním do LPG ECU +je možno toto doladit..Plynař je schopný si i trošku pohrát s výkonem:-)..-samo na ukor spotřeby..

A když potřebuju vycistit klapku, provest reset benzinove ECU a nastavit klapku, musím odpojit ECU LPG (vytahnout zminovanou pojistku) a pak vše provest standartnim způsobem?? Nenarusi se resetem nejak spoluprace s plynovou ECU? Jakým způsobem se dostanu do dat plynove ECU, staci klasicky KKL kabel? Jak mám postupovat. díky za odpovědi


24.3.09, 21:14
Profil

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
bosator píše:
NOVON píše:
BOSATOR: No jasně..Plynová ECU se vyřadí v činnost po přepnutí na benzín a pokud ji budeš chtít vyřadit na 100 proc.,tak vytáhneš pojistku..Jinak pokud nevíš,tak naladění LPG ECU se provádí načtením dat z benzínové ECU do notebucku a pak přehráním do LPG ECU +je možno toto doladit..Plynař je schopný si i trošku pohrát s výkonem:-)..-samo na ukor spotřeby..

A když potřebuju vycistit klapku, provest reset benzinove ECU a nastavit klapku, musím odpojit ECU LPG (vytahnout zminovanou pojistku) a pak vše provest standartnim způsobem?? Nenarusi se resetem nejak spoluprace s plynovou ECU? Jakým způsobem se dostanu do dat plynove ECU, staci klasicky KKL kabel? Jak mám postupovat. díky za odpovědi


Nemusíš nic odpojovat, prostě jen vyčistíš tu klapu a provedeš základní nastavení (vlastně vymažeš adaptační data) a jednotka se vrátí do továrního nastavení a je to hotovo. Nic neodpojuješ kromě věcí které potřebuješ když vytahuješ klapu pokud ji vytahovat budeš to je vše.


25.3.09, 14:37
Profil

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
bosator píše:
Mě by ještě zajímalo, jak jsou na tom, BRC, nebo LOV-TEC, co se týče zblbnutí řídící jednotky Felície Mpi. Které z nich způsobí více nesmyslných chyb v paměti závad a případně jaké to jsou? Pokud budu hledat závadu, je možné tu řídící jednotku pro lpg nějak snadno odpojit, abych vyloučil chyby zapříčiněné pouze tímto oblinutím ř.j.?


Když vymažeš závady a budeš jezdit jen na benzín, tak by jsi pokud je vše v pořádku neměl mít žádnou závadu. Pokud přepneš na lpg, tak ti samozřejmě naskočí závady ty které lpg odpojuje mi u mpi naskočí vstřikovače a ventilek nádobky s aktivním uhlím to je vše. Ventilek přepojím podle bmm a vstřikovače tam budou naskakovat stále protože lpg jim vypne napájení a to je ta závada, kerá vlastně není závadou.


25.3.09, 14:43
Profil

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
Díky moc za odpověď,to jsem potřeboval vědět. Ještě se chci zeptat: Pokud si teď nechám namontovat od firmy nové LPG do Felície za cca 16900. Je běžné, že mi za tu cenu vyřídí veškeré schvální a zápis do techničku, že prostě zaplatím 16900 a hned jezdím, nemusím na STK a na dopravku?


20.4.09, 21:05
Profil

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
bosator píše:
Díky moc za odpověď,to jsem potřeboval vědět. Ještě se chci zeptat: Pokud si teď nechám namontovat od firmy nové LPG do Felície za cca 16900. Je běžné, že mi za tu cenu vyřídí veškeré schvální a zápis do techničku, že prostě zaplatím 16900 a hned jezdím, nemusím na STK a na dopravku?



Tak mě montáž stála 16 000Kč a musel jsem si to vyřídit sám , jen jsem zašel na magistrát vyplnil jeden formulář dal jsem 50 Kč a hotovo nikde jinde nemusíš.


21.4.09, 16:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Jj,jak píše petrpetr,musíš pak na dopravku,tam to vlastně zaevidují do karty auta,změní váhy auta a udělají nový malý TP.Poplatek je myslím 50 kč..
Jo ještě-jsi povinen toto udělat do 10 dní od montáže!!

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


21.4.09, 22:35
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz