Autor |
Zpráva |
florisimo
Příspěvky: 220
|
Vstřikování vody do sání
respektive přimontování malé trysky do stávajícího karburátoru kterou bude do směsi přisávaná voda. Čet jsem že na nějakýho Saaba se to továrně vyrábělo a že motor měl o 20kW oproti verzi bez vstřikování vody větší výkon.
Odpařením vody v sání se směs ochladí, nasaje se chladnější, nasaje se jí více, zhoří menší teplotou-možno větší komprese a předstih.
Jak mě to napadlo? Když v létě jedu formanem na plyn, vůbec se mu nechce, a když je hnusný počasí-mokro nebo nejlíp mlha, trhal by asfalt i s trávou v příkopě. Tak proč tohohle poznatku nevyužít a celoročně mu dopřát vlhko třeba namontováním přídavné nádržky s vodou a trysky do karbecu?
Co si o tom myslíte?
V létě se to bude chovat jako větší obsah
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
13.3.09, 21:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
A jeje uz je to tu zas Zaved radsi hadici z ridicova sedadla do karbu a jes hodne fazoli
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
13.3.09, 21:59 |
|
|
bitmap
Příspěvky: 658
|
Sakra, ja jsem asi menecennej, ale ten muj vrak jede furt stejne at je 30 nad nulou a slunecno, nebo 15 pod nulou a mlha ... asi neco delam spatne
_________________ Škoda Favorit Felicia Fabia Octavia Golf Mondeo Clio - kočkopes.
Whoever lays hands upon me to govern me, is an usurper, a tyrant and I declare him my enemy!
|
13.3.09, 22:03 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
Matthes píše: A jeje uz je to tu zas Zaved radsi hadici z ridicova sedadla do karbu a jes hodne fazoli
to bych ten motor nadobro oddělal takovým teplým smradlavým vzduchem
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
13.3.09, 22:13 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ja ti neco poradim pres takove experimenty sem specialista ja funguje to...ale musi vedet kolik..jak..kdy..a a kam..te vody striknou...take ten motor po case zhnije co snad tak se to pouzivalo za valky u letadel...ale nezazil sem to takze nevim...pro potreby zvyseni vykou v urcitych situacich..fungovat to funguje..ale nevim jestli budes mit cas a trpelivost sis tim hrat..a taky dostatek motoru
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
13.3.09, 23:04 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
asi to funguje že prej co jinak vypustíš do výfuku tak tím ohřeješ tu vodu ta zvedne výkon že se roztáhne a taky chladíš motor co jsem sledoval jednoho poloblázna u volhy tak optimum bylo litr na 100 km miloš
|
14.3.09, 08:16 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
používalo se to také u WRC vozů, nevím jestli to je zrovna teď povolené, dá se o tom ledacos najít na internetu např http://rally-irc.cz/rally/vstrikovani-v ... uje-4.html Z článku je ptarné, že to není snadné na realizaci
Za války se do leteckých motorů vstřikoval také methylalkohol. Byl to velmi účinný způsob jak krátkodobě přidat a zmizet nepřátelské stíhačce z dostřelu. Je zajímavé, že právě ten vstřik methylalkoholu je pravděpoodbně jednou z příčin, proč nesedi počty letounů ztracených stranou A a nahlášených jako sestřelené stranou B. Jakmile totiž došlo ke vstříknutí methylalkoholu, z výfuků vyšlehly plameny a útočící nepřítel se domníval, že zasáhl.
|
14.3.09, 08:52 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
když sme se o tomhle bavili v depositu a já sem řek mojí zkušenost se simsonem, tak se mi všichni smáli
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
14.3.09, 09:25 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
tam jsem nebyl, co jsi s tím simsonem vyváděl ?
|
14.3.09, 10:47 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Vít píše: tam jsem nebyl, co jsi s tím simsonem vyváděl ?
když je zima a nejlíp i mlha tak jede líp než v létě když je 30° ve stínu
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
14.3.09, 10:56 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Vít píše: Za války se do leteckých motorů vstřikoval také methylalkohol.
A jak to použili, museli hned dělat generálku...
|
14.3.09, 10:57 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
lepší GO motoru, než minus jedna stihacka a minus jeden pilot
|
14.3.09, 11:01 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Sadra17 píše: Vít píše: tam jsem nebyl, co jsi s tím simsonem vyváděl ? když je zima a nejlíp i mlha tak jede líp než v létě když je 30° ve stínu
to vím, to asi vsecko s karburatorem, ale nevim, co dělal se simsonem ondra a co o tom vypravel v muzeu
|
14.3.09, 11:02 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Vít píše: lepší GO motoru, než minus jedna stihacka a minus jeden pilot
Tak to je samozřejmé, jen jsem chtěl případným experimentátorům připomenout, jak by taky mohli skončit (v lepším případě).
|
14.3.09, 11:03 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
fatal píše: Tak to je samozřejmé, jen jsem chtěl případným experimentátorům připomenout, jak by taky mohli skončit (v lepším případě).
Já myslím, že to není podmíněno jen vodou..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
14.3.09, 11:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|