Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 20:50



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Vstřikování vody do sání 
Autor Zpráva
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Šemik píše:
fatal píše:
Tak to je samozřejmé, jen jsem chtěl případným experimentátorům připomenout, jak by taky mohli skončit (v lepším případě).


Já myslím, že to není podmíněno jen vodou.. :oops: :lol:


víme jak dopad kristensen když dal renaultu napít vody :D

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


14.3.09, 11:09
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Šemik píše:
Já myslím, že to není podmíněno jen vodou.. :oops: :lol:


Tak v tvém případě stačí i obyčejný slaboučký benzín. :lol:


14.3.09, 11:14
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
musí se použít destilovaná voda a musí se to nastavit tak, aby se ji k palivu přisávalo 10-25%. Klasická voda z kohoutku se použít nesmí, protože vodní kámen je prevít.....
Na netu se prodávají sady s řídící jednotkami, čerpadlem a tryskou, který se dají nastavit přesně podle potřeby. Dává se to do oněh VRC.
Pak jsem tam ještě našel, že někdo psal, že do škodovky přisával vodu přes injekční jehlu píchnutou do sání a dosáhl úspory 40%, ale to se mi nějak nezdá. Jeden amatér tam vodu stříkal čerpadlem odstřikovačů.
Nejlepší by asi bylo tam vodu přisávat pomocí karburátoru z fechtla-voda zas tak dokonalou regulaci nepotřebuje. Navíc se nemusí tahat dráty a to vajíčko bude vypadat stylově s tou nádržkou:D
Jdu shánět fechtl karburátor :lol:

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


14.3.09, 12:11
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
http://www.allbikes.wz.cz/prisavanivody.php

asi to nemá cenu :(

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


14.3.09, 15:25
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
U tech letadel se to asi pouzivalo v krizovych situacich...go motoru asi nikdo nedelal ...taky nikdy nikdo nevedel jestli to vubec doleti...myslim ze se na tohle tenkrat asi moc nehralo....to vstrikovani vody mozna i diesela... :idea: tam jsou podstatne vysi teploty ale nezkousel sem tohle takze nevim..informaci je o tom hodne na internetu ted otazka co je a co neni opravdu tak jak pisou...ale zkuste si nekdo rozlozit vodu elektrolyzou a to potom pustit do sani :lol:

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


14.3.09, 20:06
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Jiri píše:
U tech letadel se to asi pouzivalo v krizovych situacich...go motoru asi nikdo nedelal ...taky nikdy nikdo nevedel jestli to vubec doleti...myslim ze se na tohle tenkrat asi moc nehralo....to vstrikovani vody mozna i diesela... :idea: tam jsou podstatne vysi teploty ale nezkousel sem tohle takze nevim..informaci je o tom hodne na internetu ted otazka co je a co neni opravdu tak jak pisou...ale zkuste si nekdo rozlozit vodu elektrolyzou a to potom pustit do sani :lol:


já se o F1 moc nezajímám ale vstřikování vody je tam prej normálka

do letadel taky při forsáži hlavně nad afrikou, a romel dával i teflon do oleje,

jinak prej pilot zadřel a v tom písku přistávat to musel být držkopád :D miloš


14.3.09, 20:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Jiri píše:
ja ti neco poradim pres takove experimenty sem specialista ja :lol: :lol: funguje to...ale musi vedet kolik..jak..kdy..a a kam..te vody striknou...take ten motor po case zhnije :? co snad tak se to pouzivalo za valky u letadel...ale nezazil sem to takze nevim...pro potreby zvyseni vykou v urcitych situacich..fungovat to funguje..ale nevim jestli budes mit cas a trpelivost sis tim hrat..a taky dostatek motoru


Presne, presne...dôležitá je hl. poznámka "tiež ten motor po čase zhnije".

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


15.3.09, 15:21
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
ono se prisavani vody pouzivalo i na 110r a130RS,vypravel mi to jeden stary pan,co se v 70.letech motal na mosteckym okruhu

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


16.3.09, 11:06
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
tak pravda je, že když je chladno a treba i vlhký vzduch, tahne mi škodovka na LPG znatelně líp. Přisuzoval jsem to spíš tomu studenýmu vzduchu, studený vzduch tolik nerozpíná směs plynu, tudíš se nasaje do motoru bohatší směs a auto v tu chvíli líp táhnatne. Také mám a asi kdokoli jiný, přez zimu cca. o 1l vetší spotřebu plynu. Jestli má na to podstatný vliv i vlhkost vzduchu, by mě taky zájímalo.


16.3.09, 12:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ono určite má vlhkosť vzduchu vplyv...v kažej staršej literatúre nájdeš poznámku, že po letnom dáždiku motor ťahá lepšie...ale ja osobne som to nepozoroval...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


16.3.09, 12:49
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
ja ano, vcera vecer bylo to spravny pocasi..rikam tomu Idealni pocasi pro 100%vykon motoru :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


16.3.09, 13:07
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
U těch letadel se to používá dodnes, ale jenom u některých turbovrtulových ale smysl to má jenom v tropických podmínkách v rovníkové Arfice a jižní Americe kde se to používá ke krátkodobému zvýšení vzletového výkonu. Nicméně každé použití zkracuje interval servisní prohlídky motoru teď nevím jestli o 10 letových hodin (už si na to nevzpomenu). A řekl bych že u motoru který má 40kW a při našem podnebí ten rozdíl ve výkonu nebude až tak znatelný kdežto životnost motoru se zkrátí o dost.

K tomu problému na LPG: spíš máš špatnou membránu v reduktoru, podle toho co vím by se měla po nějakém čase měnit a stojí cca 1500,- podle značky LPG.


16.3.09, 13:09
Profil ICQ
Metal (urg)
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3730
Bydliště: Vsetín
Příspěvek 
Se vstřikováním vody má bohatou zkušenost Tatra,ale u naftových přeplňovaných motorů, zkoušeli to u dakarských aut, kdy neměli mezichladič stlačeného vzduchu a propalovali se jim písty, prostě když za to Loprais potřeboval vzít,tak tam měli zbastlené zařízení které tam stříklo trochu vody a ochladilo finální směs,fungovalo to. Bylo to někdy v 80tých letech.

Měli s tím i jednu humornou příhodu, kdy se jim od té nádrže nějak porouchal kohout a ráno tekla z výfuku voda,což nikdo u vzduchem chlazeného motoru nechápal :lol: :lol:

_________________
Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo
Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama
ČZ 175/477 ´72 - veterán
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


17.3.09, 16:56
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
uz ste na nieco prisli ?? :D :lol: kazdy len nieco pocul, ciastkovu informaciu resp. dezinformaciu......

je pravda ze sa to pouzivalo v lietadlach, ktore vsak mali vykon na hranici 2000 PS a boli vysoko preplnovane, vstrekovala sa do motora voda s metanolom avsak iba v urcitych rezimoch (110% zatazenie vo vysokych vyskach).

Samotna voda s metanolom vykon neprinesie (metanol ma mensie vyhrevne teplo ako benzin), no dochadza k ochladeniu spalovacieho priestoru pri maximalnom plniacom tlaku a zatazeni, zaroven metanol zvysoval oktanove cislo benzinu. Vdaka tomu ochladeniu mohol bezat dlhsie pretazeni a nemecke stihacky Mess Bf-109 takto unikali v kolmom stupani Spitefirom.

a teraz ta temna stranka - voda sposobovala znacnu koroziu a zivotnost leteckych motorov bola do 20 motohodin, potom GO (ak dovtedy chudaka nezostrelili)

vstrekovanie vody sa dnes pouziva vo vysoko prepln. benzin. motoroch, zname ako AquaMist.....sluzi na zlepsienie tepelnej ucinnosti a znizenim teploty spal. priestoru dovoluje vyssi stupen preplnovania.

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


17.3.09, 20:05
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
http://tn.nova.cz/zpravy/regionalni/kut ... kojen.html

netusim ale jak je to stare :oops:

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


17.3.09, 22:24
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 44 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz